quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:20 schreef cyberstalker het volgende:
Waar kan ik ze downloaden dan?
quote:- verwijderd door admin - niet terugplaatsen -
gej vlegel accepteer mij eens op msnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:20 schreef cyberstalker het volgende:
Waar kan ik ze downloaden dan?
Done.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:22 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
gej vlegel accepteer mij eens op msn
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:18 schreef cerror het volgende:
Ik gebruik alleen dat PI gedoe bij snelreageren.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:29 schreef Roellio het volgende:
Goh... als ik cyberstalker toch eens op msn had kwam ik toch wel makkelijk aan die forumtools hè!
boormachinesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:24 schreef cygnusx het volgende:
fuck , veel over gehoord, over die fok!tools. is dat een nieuw chipsmerk?
oh, in dat geval heb ik geen interesse.quote:
ja als je die gebruikt mag je dat hier ook wel ff meldenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:27 schreef QyRoZ het volgende:
Hè? Wat? En wat zijn die adblockers waar iedereen het over heeft? Ik snap er niets van.
adblockers is een verbastering van atblockers.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:27 schreef QyRoZ het volgende:
Hè? Wat? En wat zijn die adblockers waar iedereen het over heeft? Ik snap er niets van.
en homo-blockers dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:45 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
adblockers is een verbastering van atblockers.
Naar het schijnt zijn er op FOK! veel mensen die overmatig biergebruik stimuleren. Dit resulteert soms in het atten van bier. Daartegen bestaan zogenaamde atblockers.
Deze zijn echter op FOK! verboden.
Ik lees ook liever de volkskrant.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef cygnusx het volgende:
ik ken helemaal geen AD.
Einde FOK!toolsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Wtf, zijn de Fok!tools verboden.. Waarom dat nou weer.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[ik ontken alles]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |