Dus je hebt geen concreet voorbeeld? Jammer, post op waterbasis dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:40 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Als je eens wat minder naar die extemistische Al-Jazeera zou kijken en wat meer naar de NLse media dan zou je weten waar ik het over heb, extremistje.
Dikgedrukte hoort er m.i. ook bij, nu is je post completerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Het is ook moeilijk om positief over de islam te zijn als niet gelovige, de kunst is het onderscheid te maken tussen het mens en de moslim en de islam
wat hij zegtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is dus duidelijk. prima. maar dan niet gaan miepen als de wereld te klein wordt. wij passen ons ook aan de moslims aan. gebedshuizen, hoofddoekjes, beelden die verwijderd moeten worden omdat er een stenen borst te zien is, theekransjes, het moeten missen van een filmmaker, overheidsgesubsidieerde moslim-organisaties, alles, maar dan ook alles wordt hier gedaan om het jullie ook maar een beetje naar de zin te maken. en wat krijgen we ervoor terug. een voortwoekerend klaagmonster dat steeds meer en meer wil. dank je wel!
Nee, zeg ik dat dan? Maar mijn mening, die ik hier in Nederland vrij mag verkondigen, is dat die Wilders een aandachtstrekkertje is. Politici maken nu eenmaal emotie's los. Of ik 'm nu in real life zou mogen of niet. Verder leg je me woorden in de mond die ik niet heb gezegd, want ik keur nergens bedreigingen aan politici goed.quote:Dat doet verder niets af aan het feit dat bedreigingen van politici niet thuishoren in een democratie
Ja, dat was de eerste gedachte die in me opkwam. Dat ze dat bedoelde. Jij hoeft dan niet meteen te denken dat ik zo denk. Het leek me namelijk wat vreemd te beweren op CNN dat Moslims niet dezelfde rechten hebben, want het ís niet zo en als het zo was geweest was de hele wereld er van op de hoogte geweest. Nederland, dat bekend staat als zo'n democratisch en tolerant land, maar alleen niet voor Moslims. Het klinkt al lachwekkend, waarom komt dat dan op CNN?quote:Dat lijkt me vooralsnog vooral iets dat uit jouw gedachten komt.
het onderzoek dat in vele landen gedaan is komt op cnn. en ja, nederland hoort daar ook bij.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat dan? Maar mijn mening, die ik hier in Nederland vrij mag verkondigen, is dat die Wilders een aandachtstrekkertje is. Politici maken nu eenmaal emotie's los. Of ik 'm nu in real life zou mogen of niet. Verder leg je me woorden in de mond die ik niet heb gezegd, want ik keur nergens bedreigingen aan politici goed.
[..]
Ja, dat was de eerste gedachte die in me opkwam. Dat ze dat bedoelde. Jij hoeft dan niet meteen te denken dat ik zo denk. Het leek me namelijk wat vreemd te beweren op CNN dat Moslims niet dezelfde rechten hebben, want het ís niet zo en als het zo was geweest was de hele wereld er van op de hoogte geweest. Nederland, dat bekend staat als zo'n democratisch en tolerant land, maar alleen niet voor Moslims. Het klinkt al lachwekkend, waarom komt dat dan op CNN?
Extremistisch? Al-Jazeera? Heb ik in Egypte nog wat goeie Amerikaanse films op gezien.quote:Al-Jazeera
en weer krijgt de media de schuld voor de beeldvorming?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:59 schreef Captorr het volgende:
tja. zo'n sh*tonderzoek helpt nou niet echt de negatieve beeldvorming rondom moslims te verbeteren. altijd hetzelfde liedje. Wordt er moedeloos van..
Wil je dat nog ontkennen ? Met alle respect, het is naief om te denken dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:06 schreef Captorr het volgende:
[..]
en weer krijgt de media de schuld voor de beeldvorming?
Waarom reageer je hier niet op BSB?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is dus duidelijk. prima. maar dan niet gaan miepen als de wereld te klein wordt. wij passen ons ook aan de moslims aan. gebedshuizen, hoofddoekjes, beelden die verwijderd moeten worden omdat er een stenen borst te zien is, theekransjes, het moeten missen van een filmmaker, overheidsgesubsidieerde moslim-organisaties, alles, maar dan ook alles wordt hier gedaan om het jullie ook maar een beetje naar de zin te maken. en wat krijgen we ervoor terug. een voortwoekerend klaagmonster dat steeds meer en meer wil. dank je wel!
je spreekt jezelf tegen, of ik snap je gewoon niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:12 schreef Yildiz het volgende:
eerlijk is eerlijk, zo "wordt je wel geleerd" dat die en die bevolkingsgroepen gewelddadiger zijn.
Dat dat procentueel zo gezien is, boeje.
Maar het klinkt zo leuk.
Die media die jarenlang nooit durfde te zeggen dat er de misdaad wederom door een allochtoon was gepleegd?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en weer krijgt de media de schuld voor de beeldvorming?
Ach, ik zie elke aanslag gepleegd worden door een moslim dat zegt voor mij genoeg. Ik heb geen statistieken nodig om te laten zien wat ik al wist. Niet elke moslim is een terrorist, maar elke terrorist is wel een moslim.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:12 schreef Yildiz het volgende:
eerlijk is eerlijk, zo "wordt je wel geleerd" dat die en die bevolkingsgroepen gewelddadiger zijn.
Dat dat procentueel zo gezien is, boeje.
Maar het klinkt zo leuk.
Wat is het doel van het nieuws, om mensen alsmaar te laten zien dat er weer een paar moslims wat kwaad deden? Helemaal aan de andere kant van de wereld?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je spreekt jezelf tegen, of ik snap je gewoon niet.
Kom nou, dat was nog voor mijn tijd. Tenminste, wel in mijn krant en wel op mijn TV.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:15 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Die media die jarenlang nooit durfde te zeggen dat er de misdaad wederom door een allochtoon was gepleegd?![]()
Ik krijg bijna het idee dat troll een troetelnaampje is, zovaak als dat gebruikt wordt(vooral met dubbel L)quote:
ik vind het van een brutale naiviteit getuigen om te denken dat de media de schuild heeft aan de negatieve beeldvorming. denk dat de moslims het vooral bij henzelf en hun onverenigbare interpretatie van een boek moeten gaan zoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Wil je dat nog ontkennen ? Met alle respect, het is naief om te denken dat dat niet zo is
ik weet niet met welke slachtofferbril jij naar je lichtbuis zit te kijken, maar ik zie ook gewoon nieuws waar ik wel vrolijk van wordt. moslim is blijkbaar genoeg om altijd negatief in het nieuws te komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat is het doel van het nieuws, om mensen alsmaar te laten zien dat er weer een paar moslims wat kwaad deden? Helemaal aan de andere kant van de wereld?
Weer dat gevoel geven van "gelukkig was ik daar niet bij"
Zodat de kijkers blijven kijken? Want je krijgt zoveel kijkers op die manier.
Waarom niet gewoon een beetje ander nieuws, wat vooruitboekingen in de technologie of agrarische tak. Waarom niet eens laten zien dat een burger een leuke vinding heeft gedaan, waarom niet eens wat nieuws dat men medische wiet teelt? Nee dat is weer te lokaal.
Ja leuk (gaat wel offtopic zo, maar dit is IMO gewoon 1 van de oorzaken van heel de teringzooi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |