Nee, maar die grapjas met 500 posts die zich nog voorstelt welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:32 schreef Miss_Mientje het volgende:
[..]
Gelukkig denk ik niet grappig te zijn
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Newbie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, maar die grapjas met 500 posts die zich nog voorstelt wel
/edit: verdulleme, nou deed ik het zelf ook
Oh.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:34 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Newbie.
Heb je ergens last van ofzo?quote:
Ga slapen danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Neuh, gewoon geen leven en een slaaptekort, das alles.
Dan ben je dus een newbie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:59 schreef Nevje het volgende:
*vind zo'n forum toch wel lastig soms..*![]()
Ik ben een oudere newbie denkik, en jij bent een heel jonge newbiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:59 schreef Nevje het volgende:
Hoe lang ben je een newbie? Wanneer stopt het newbie-zijn? Ben ik nog steeds een newbie?
Of ben ik nu geen newbie meer omdat er nieuwere newbies zijn?
Of ben ik een oudere newbie? En zij een jongere newbies..![]()
*vind zo'n forum toch wel lastig soms..*![]()
Je hebt je pas begin 2005 geregistreerd op het Fok forum. NEWBIE!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ben een oudere newbie denkik, en jij bent een heel jonge newbie
Welkom iig
Na 1,5 jaar gelurkt te hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je hebt je pas begin 2005 geregistreerd op het Fok forum. NEWBIE!![]()
Jij ook als newbie modquote:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gifquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Roltrapfee het volgende:
Driewerf hoezee, een n00b-vriendelijk topic, nu kan ik eindelijk vragen wat 14.gif is! Ik durfde nooit![]()
Maar waarom doet iedereen het dan altijd in afzeik-posts? Ik had altijd het idee dat het een zwaar die-hard geheime code was voor iets vet gemeens!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef PeZu het volgende:
14.gif is een plaatje van een duim omhoog als ik mij niet vergis
ironisch/sarcastisch bedoeld duimpje omhoog wellicht?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:12 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Maar waarom doet iedereen het dan altijd in afzeik-posts? Ik had altijd het idee dat het een zwaar die-hard geheime code was voor iets vet gemeens!
Weer een illusie minder![]()
Ja, dat is waar, maar ik hoopte stiekem op iets echt gemeensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ironisch/sarcastisch bedoeld duimpje omhoog wellicht?
Welkomquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef joeyzzz het volgende:
Hallo mensen,
ik ben dus nieuw hier en kom me even voorstellenIk heet Joey en ik woon nog altijd in Zoetermeer en ben 16 jaartjes jong
![]()
Dat heeft betrekking op tubgirl.jpg en ijsmeis.zipquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
iets wat zo gemeen is dat je er geen heus plaatje van kan posten en dat iedereen daarom 14.gif zegt.
Ja, dat is ook van ver voor mijn tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat heeft betrekking op tubgirl.jpg en ijsmeis.zip
ik zie hem wel..............quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ik hoopte stiekem op iets echt gemeensiets wat zo gemeen is dat je er geen heus plaatje van kan posten en dat iedereen daarom 14.gif zegt. Of ben ik soms de enige die die duim niet ziet met m'n lame-ass bejaardencomputer?
Eem tip die ik iedere newbie wel kan geven voor dat soort dingen; gebruik http://wiki.fok.nlquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Ja, dat is ook van ver voor mijn tijdJammerlijk.
Ik heb opzich wel een vaag vermoeden van ijsmeis.zip (dacht trouwens dat het rar wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Eem tip die ik iedere newbie wel kan geven voor dat soort dingen; gebruik http://wiki.fok.nl
/edit: oh, die 2 staan er juist niet op
verdomde internetcensuur ook
Inderdaad, snap niet waarom er zo'n ophef over gemaakt is enzo... (niet sarcastisch bedoeld)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:24 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
en ik kan er niet echt verdrietig van zijn dat ik de hype gemist heb, geloof ik![]()
Welkomquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:31 schreef SappigeSteak het volgende:
Ik ben ook nieuw! Dus hierbij: hallo allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |