abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:56:58 #51
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28942472
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:46 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Via Breda heb je hetzelfde probleem (R1 is afgesloten).

Kennedytunnel: aan het werk, er is maar 1 tunnelbuis beschikbaar en dus voor beide richtingen maar 1 rijbaan. Verkeer breder dan 2 meter mag daar dus niet doorheen.
Oooo.. maar ik ga richting Gent. Dus ik ga er voor de Kennedy tunnel af. (bovenlangs
pi_28942532
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Oooo.. maar ik ga richting Gent. Dus ik ga er voor de Kennedy tunnel af. (bovenlangs
Ah, oke
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:59:59 #53
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28942593
Ring Antwerpen R1 (België)
Tot half september zijn er op de ringweg van Antwerpen (R1) grote wegwerkzaamheden. De Ring krijgt een uitgebreide opknapbeurt. In beide richtingen blijven slechts twee smalle rijstroken over. Alle lokale op- en afritten op de ringweg van Antwerpen zijn dicht. Het verkeer dat Antwerpen in wil rijden, wordt via de Singel (de stadsring) geleid. Op de toegangswegen naar de Ring zorgen de werkzaamheden tijdens de spits regelmatig voor lange files. Vooral op de E313 Hasselt richting Antwerpen en de E19 Breda richting Antwerpen is de kans op vertraging groot. Op de E19 Breda richting Antwerpen kunnen personenauto's het beste links blijven rijden. Op de rechterrijstrook rijdt het vrachtverkeer vaak stapvoets richting de Liefkenshoektunnel vanwege de smalle rijstroken op de ring. De Liefkenshoektunnel is de alternatieve route voor het vrachtverkeer. Er komen regelmatig klachten binnen van mensen die met hun personenauto vanuit Gent naar Nederland via de Liefkenshoektunnel worden geleid. Want deze tunnel is een toltunnel. Deze omleiding is alleen noodzakelijk in de maand juli en niet voor die tijd. In juli zijn er werkzaamheden in de Kennedytunnel waardoor het wel raadzaam is om door de toltunnel te rijden. In de Kennedytunnel moet het verkeer in beide richtingen door 1 tunnelbuis over twee versmalde rijstroken. Voertuigen breder dan twee meter mogen in juli niet door de Kennedytunnel en moeten omrijden via de Liefkenshoektunnel.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:05:18 #54
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_28942801
Via Parijs :

http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/ItiWGPerformPage?strStartLocid=1141tzm10&strDestLocid=1142sut10&dtmDeparture=19%2F07%2F2005&intOneCountryCheck=true&intItineraryType=1&productId=42000

Via Lux:

http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/ItiWGPerformPage?strStartLocid=1141tzm10&strDestLocid=1142sut10&dtmDeparture=19%2F07%2F2005&intOneCountryCheck=true&intItineraryType=4&productId=42000

Via Lux schijnt nog steeds sneller te zijn....

Ik zelf rijd niet via Milau, maar via de A20 langs Cahors en Toulouse, dan schuin naar beneden naar perpignan en verder. Niet de snelste, wel de rustigste en prettigste route vind ik. Scheelt op dat einde rijden hooguit een uur en met file bij Lyon en Montpelier gaat deze route sneller.
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_28942812
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:59 schreef DeTolk het volgende:
Ring Antwerpen R1 (België)
Tot half september zijn er op de ringweg van Antwerpen (R1) grote wegwerkzaamheden. De Ring krijgt een uitgebreide opknapbeurt. In beide richtingen blijven slechts twee smalle rijstroken over. Alle lokale op- en afritten op de ringweg van Antwerpen zijn dicht. Het verkeer dat Antwerpen in wil rijden, wordt via de Singel (de stadsring) geleid. Op de toegangswegen naar de Ring zorgen de werkzaamheden tijdens de spits regelmatig voor lange files. Vooral op de E313 Hasselt richting Antwerpen en de E19 Breda richting Antwerpen is de kans op vertraging groot. Op de E19 Breda richting Antwerpen kunnen personenauto's het beste links blijven rijden. Op de rechterrijstrook rijdt het vrachtverkeer vaak stapvoets richting de Liefkenshoektunnel vanwege de smalle rijstroken op de ring. De Liefkenshoektunnel is de alternatieve route voor het vrachtverkeer. Er komen regelmatig klachten binnen van mensen die met hun personenauto vanuit Gent naar Nederland via de Liefkenshoektunnel worden geleid. Want deze tunnel is een toltunnel. Deze omleiding is alleen noodzakelijk in de maand juli en niet voor die tijd. In juli zijn er werkzaamheden in de Kennedytunnel waardoor het wel raadzaam is om door de toltunnel te rijden. In de Kennedytunnel moet het verkeer in beide richtingen door 1 tunnelbuis over twee versmalde rijstroken. Voertuigen breder dan twee meter mogen in juli niet door de Kennedytunnel en moeten omrijden via de Liefkenshoektunnel.
Ja, leuk.... maar mijn kaartje zegt toch iets anders
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 20 juli 2005 @ 11:08:05 #56
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28969064
Laatste kick, iemand nog suggesties?
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:38:10 #57
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_28979908
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:08 schreef DeTolk het volgende:
Laatste kick, iemand nog suggesties?
Je reageert geeneens, dus ik zou zeggen: Rij maar lekker via Zagreb! Ken je je eigen de tering tanken!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:27:14 #58
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28981379
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:38 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Je reageert geeneens, dus ik zou zeggen: Rij maar lekker via Zagreb! Ken je je eigen de tering tanken!

Is ook een optie
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:27:46 #59
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_29009532
naast het feit dat ik ook van harte de A20 via Toulouse aan kan raden (al ben ik nog nooit in Spanje geweest maar wel een aantal keer in de buurt van Carcassonne) heb ik iets meegekregen dat er in Frankrijk ook aan de A31 bij Metz aan de weg gewerkt wordt. Voor de terugweg schijnt het zelfs zo te zijn dat je op een gegeven moment Belgie in gestuurd wordt, en helemaal niet in Lux terecht komt.

Lullig als je je tank bijna leeggereden hebt met de bedoeling deze in Luxemburg goedkoop vol te gooien, want via de omweg kom je pas bij Sprimont (net onder Luik) weer een pomp tegen langs de snelweg zelf (dorpen buiten beschouwing gelaten)
So Long and Thanks for All the Fish
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:30:59 #60
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_29658080
Zo, inmiddels weer terug..

Via Parijs viel opzich wel mee..

Terug via Lyon / Troyes / Reims / Lille gereden ( Vanwege de puinzooi bij Metz )

BTW: Topic mag in principe dus dicht dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')