winterquote:Op donderdag 21 juli 2005 06:18 schreef popolon het volgende:
Weer is hier vrij onvoorspelbaar (zegt men)
Heb er nog vrij weinig ervaring mee maar dat komt door de verschillende stromingen die uit het zuiden als noorden kunnen komen, daarnaast heb je de Great Lakes die er weer mee doen wat ze willen.Ik weet niet of dit waar is, heb 't me laten vertellen.
Tot nu toe vind ik het prachtig, natuurgeweld kan in tegenstelling tot vernietigend ook heel mooi zijn.
Kan niet wachten tot de winter weer begint.
Te lang in het buitenland gezeten? Amsterdam is denk ik ook wel weer leuk..quote:Op donderdag 21 juli 2005 07:41 schreef iamredleader het volgende:
Sja, wel plannen om terug te gaan op vakantie, en een baan is nooit uitgesloten; maar voorlopig ben ik in Amsterdam woonachtendig.
Dat is het voordeel van dit klimaat, niet iedereen zal dat zo vinden maar dan moet je hier ook niet komen, aangezien zowel zomer als winter ook echt zomer en winter zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 06:25 schreef Libris het volgende:
[..]
winter![]()
Dat begin ik echt te missen...
Kan het eens voorstellen, ik krijg sinds 1 aug een nieuwe baas en ik ken hem al, en hij schijnt me te mogen, kan het eens voorstellen....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:20 schreef popolon het volgende:
Onbetaald verlof (een week bijv.) geen optie?
Oh zolang ik de greencard nog niet heb kan ik niet terug anders moet de hele procedure opnieuw beginnen, alleen in noodgevallen maar goed, da's geen vakantie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:35 schreef Libris het volgende:
[..]
Kan het eens voorstellen, ik krijg sinds 1 aug een nieuwe baas en ik ken hem al, en hij schijnt me te mogen, kan het eens voorstellen....
Wat zijn jouw plannen popolon? Wanneer denk je dat je naar NL gaat?
Directe familie; Ouders wonen ook ergens in Aziequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En je directe familie zoals je ouders of eventuele broers en zussen?
Hey, vorig jaar hebben lithion en ik een meeting gehad in Singaporequote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:54 schreef StefanP het volgende:
Waarom zie ik deze topics nu pas? Oh wacht, ik kom nooit in C&H
Volgens mij zijn we de enige groep Fokkers waar er waarschijnlijk nooit een meet voor georganiseerd gaat worden
*gaat een poging doen om te slapen in de vieze hitte. Airco gaat niet aan, zuinige Hollander en zo weet je wel...
Mijn airco ook, ga voor die paar dollar per jaar niet bezuinigen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 08:32 schreef Libris het volgende:
[..]
Hey, vorig jaar hebben lithion en ik een meeting gehad in Singapore
En maartena en vampier meeten dacht ik ook weleens... Maar inderdaad een complete meet zit er niet in
Mijn airco staat heerlijk aan, raam staat ook nog eens open..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |