winterquote:Op donderdag 21 juli 2005 06:18 schreef popolon het volgende:
Weer is hier vrij onvoorspelbaar (zegt men)
Heb er nog vrij weinig ervaring mee maar dat komt door de verschillende stromingen die uit het zuiden als noorden kunnen komen, daarnaast heb je de Great Lakes die er weer mee doen wat ze willen.Ik weet niet of dit waar is, heb 't me laten vertellen.
Tot nu toe vind ik het prachtig, natuurgeweld kan in tegenstelling tot vernietigend ook heel mooi zijn.
Kan niet wachten tot de winter weer begint.
Te lang in het buitenland gezeten? Amsterdam is denk ik ook wel weer leuk..quote:Op donderdag 21 juli 2005 07:41 schreef iamredleader het volgende:
Sja, wel plannen om terug te gaan op vakantie, en een baan is nooit uitgesloten; maar voorlopig ben ik in Amsterdam woonachtendig.
Dat is het voordeel van dit klimaat, niet iedereen zal dat zo vinden maar dan moet je hier ook niet komen, aangezien zowel zomer als winter ook echt zomer en winter zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 06:25 schreef Libris het volgende:
[..]
winter![]()
Dat begin ik echt te missen...
Kan het eens voorstellen, ik krijg sinds 1 aug een nieuwe baas en ik ken hem al, en hij schijnt me te mogen, kan het eens voorstellen....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:20 schreef popolon het volgende:
Onbetaald verlof (een week bijv.) geen optie?
Oh zolang ik de greencard nog niet heb kan ik niet terug anders moet de hele procedure opnieuw beginnen, alleen in noodgevallen maar goed, da's geen vakantie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:35 schreef Libris het volgende:
[..]
Kan het eens voorstellen, ik krijg sinds 1 aug een nieuwe baas en ik ken hem al, en hij schijnt me te mogen, kan het eens voorstellen....
Wat zijn jouw plannen popolon? Wanneer denk je dat je naar NL gaat?
Directe familie; Ouders wonen ook ergens in Aziequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En je directe familie zoals je ouders of eventuele broers en zussen?
Hey, vorig jaar hebben lithion en ik een meeting gehad in Singaporequote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:54 schreef StefanP het volgende:
Waarom zie ik deze topics nu pas? Oh wacht, ik kom nooit in C&H
Volgens mij zijn we de enige groep Fokkers waar er waarschijnlijk nooit een meet voor georganiseerd gaat worden
*gaat een poging doen om te slapen in de vieze hitte. Airco gaat niet aan, zuinige Hollander en zo weet je wel...
Mijn airco ook, ga voor die paar dollar per jaar niet bezuinigen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 08:32 schreef Libris het volgende:
[..]
Hey, vorig jaar hebben lithion en ik een meeting gehad in Singapore
En maartena en vampier meeten dacht ik ook weleens... Maar inderdaad een complete meet zit er niet in
Mijn airco staat heerlijk aan, raam staat ook nog eens open..
En ik heb een lang weekend... dus moet wel lukken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:21 schreef popolon het volgende:
Och, dit topic loopt vrij rustig dus er is tijd genoeg.
dat ligt natuurlijk helemaal aan onszelf.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 08:32 schreef Libris het volgende:
[..]
(..)
... Maar inderdaad een complete meet zit er niet in
(..)
Tof, gefeliciteerd!! Leuke stad, Singapore!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:50 schreef seb_reimers het volgende:
Ik krijg aankomende dinsdag mijn contract en dan is het 2 jaar naar Singapore!![]()
Daar doe je goed aan; het bevalt mij in Griekenland ook stukken beterquote:Na het bezoek was het besluit snel genomen en gaan de "vrouw" en ik rond begin september warmere oorden opzoeken!
Leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:47 schreef ennuik het volgende:
Mag ik ook in het lijstje? Mag ik, mag ik?
Verhuis (emigreren klinkt raar als je binnen de Europese grenzen blijft) volgende week naar Stockholm om samen te wonen met mijn. Tegen alle verwachtingen in, heb ik een baan, als controleur van de Nederlandse taal van een spraakprogramma.
Heb zin in het samenwonen, het koken en zelfs afwassen en ben helemaal blij dat we niet elke 2 weken een hoop geld bij KLM of SAS in moeten leveren. Het vooruitzicht van een echte winter spreekt me minder aan maar met een flinke jas en degelijke schoenen (weet iemand hoe vrouwen in besneeuwde gebieden het klaar spelen toch op hoge hakken te lopen?!) moet het lukken!
Ay, dat is wel heel erg lang! Heb je wel (een goed) contact met vrienden en familie? Via e-mail of telefoon?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:59 schreef Vince-E het volgende:
hey! ik zit ook nog steeds in Brasilia, Brazilie! Mag ik ook op het kaartje
Waarom ik hier zit? hmmm... 3x keer dat ik naar mijn vriendin op bezoek ging, blijven plakken zeg maar... inmiddels getrouwd.. Ook ik ga in december tot aan februari weer eens naar nederland toe. Eindelijk weer eens mijn familie en vrienden zien, die ik dan bijna 2 jaar niet meer gezien heb.. (Ouders en zus zijn wel afgelopen october hier geweest, dus dat is al wat minder lang)...
Thanx! Ja, ik heb 2 jaar een soort "management traineeship"quote:Tof, gefeliciteerd!! Leuke stad, Singapore!
land kan je het eigenlijk niet noemen
Zeker met mijn ouders nog veel contact via msn (beeld en geluid), email en skype. En dat maakt het wel wat aangenamer. Zeker mijn ouders moesten in het begin heel erg wennen dat hun "zoontje" ineens zover weg ging wonen... En communicatie via internet heeft een hoop geholpen. Vrienden, ja, helaas verwaterd dat wel wat uiteraard... Het lokale biertje drinken zit er niet meer in, af en toe elkaar updaten via de email hoe alles gaat, thats it... Kortom, ik heb er zin in om weer even in het koude nederland te zijn, want zo zal het wel aanvoelen in decemberquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:30 schreef ennuik het volgende:
[..]
Ay, dat is wel heel erg lang! Heb je wel (een goed) contact met vrienden en familie? Via e-mail of telefoon?
Stockholm is heel erg mooi! In de zomer. En in de winter ook maar dan vooral vanuit het raam!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Leuk.Lijkt me ook een mooie plek.
Echte winters, ik kan haast niet wachten tot het weer begint.
En hoge hakken in de sneeuw, tja, da's vragen om problemen natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:16 schreef qwerty_x het volgende:
ik zeg nix over Brasilia, eind van de wereld, ambtenarij, hitte etc .........
maar het valt niet mee !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |