abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29390761
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:56 schreef Setambre het volgende:

[..]

Ik heb laatst in de Feedback in Rotterdam een half uur met Nitespeed op akoestische gitaartjes lopen raggen. We kwamen eruit dat de Ibanez AW-85 zeer goed was in de prijs / kwaliteit verhouding. De Ibanez koste rond de 200. Verder zat ik te twijfelen tussen een Seagull van rond de 300 te twijfelen en de Ibanez, maar ik vond het verschil niet groot genoeg om voor de duurdere Seagull te gaan.

Maar je kan het beste gaan langs een grote muziek zaak ala Feedback, zodat je ruime keuze hebt. Gewoon zelf luisteren welke gitaar je het beste vind klinken

Leraar zou ik niet weten, omdat ik zelf probeer te leren, maar een goedkopere rock-student zou best goed te doen zijn volgens mij...
okee thanks in sint-niklaas (belgie) heb je ook een reusachtige muziekwinkel, Key. Daar ga ik wel eerst kijken hier vlakbij namelijk
skallemapattes
pi_29401950
In The Presence Of Enemies!
pi_29406221
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:57 schreef Djaser het volgende:
Zo mijn A snaar is gebroken bij de brug, voor de 2e keer in een maand. Zou het kunnen dat ik hem te ver heb uitgerekt met mijn Floyd Rose brug, want ik kan geen scherpe punten vinden bij de brug die de snaar hebben doen breken.
ik had een tijdje geleden tijdens een gig precies tzelfde...ik had nog nooit van mn leven een a snaar gebroken en ik vervang snaren ook eigelijk altijd voordat ze breken, maar opeens was mn a snaar helemaal bij de brug geknapt, ik heb nog steeds geen idee hoe het is gekomen...
maar als het 2x achter alkaar gebeurt zou ik toch je zadeltje nog eens inspecteren, ik denk niet dat het door oprekken kan komen, aangezien snaren daar gewoon tegen moeten kunnen.
pi_29408012
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:05 schreef Jorikjet het volgende:
ja ik normaal ook niet, maar toen heel lomp, zit er zo met een vriend, net 2 slokjes uit een blik (hollandia ), komt er een agent aan
nep rocker
je was niet eens dronken.

of was je wel van plan om dronken te worden?
pi_29408022
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 21:18 schreef yootje het volgende:
Iemand nog leuke vingeroefeningetjes?
zoek een vriendin
pi_29418025
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:38 schreef Djaser het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik maar ik ben ook geen gitaar newbie meer. Met mijn eerste snaren deed ik een jaar terwijl ik dagelijks gemiddeld toch een uur speelde. Op het moment heb ik erg weinig tijd maar zijn er wel twee A snaren in 2 weken geknapt. Maar ik ga het nog een keer proberen hopelijk gaat deze langer mee.
Misschien braampjes bij het zadeltje waar de snaren over lopen?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_29419108
Ik had hetzelfde probleemaltijd met mijn lage E-snaar (ook al eens hier over gepost). Het is al een lange tijd niet meer gebeurd, maar toen brak ik ook wel 1x in de 2 a 3 weken die lage E. Ik kon geen braampjes oid ontdekken. Ik denk dat ik wat te hard met mijn palm mute. Misschien is dat bij jou hetzelfde probleem?
pi_29473461
Druk aan het jammen mensen?
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_29483735
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:28 schreef Fixxxer het volgende:
Druk aan het jammen mensen?
Gisteren voor het eerst gerepeteerd met mijn nieuwe stack! Geluid afgesteld met twee gitaristen voor het optreden van de 26ste augustus. Ik moet zeggen; het geluid dat ik nu heb slamt echt recht in het gezicht! Ik hoop dat het over de PA ook vet zal klinken!
pi_29488233
Tsja, tis altijd afwachten of je het treft met de PA-man he
pi_29489070
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 17:00 schreef Fixxxer het volgende:
Tsja, tis altijd afwachten of je het treft met de PA-man he
waarschijnlijk doet de gitarist van Blind Sight ons geluid; das een vriend van ons. Die studeert geluidstechniek, dus treffen doen we het wel..
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:11:47 #262
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_29489195
Vandaag mijn tweede les gehad en ik ken nu 12 akkoorden. De akkoorden onder de knie krijgen gaat wel soepel, alleen het wisselen van akkoorden is wel lastig. Dat wordt dus veel oefenen de komende tijd!
NSJ & Lowlands still on my mind
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:12:50 #263
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_29489205
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:11 schreef Nokia3310 het volgende:
Vandaag mijn tweede les gehad en ik ken nu 12 akkoorden. De akkoorden onder de knie krijgen gaat wel soepel, alleen het wisselen van akkoorden is wel lastig. Dat wordt dus veel oefenen de komende tijd!
ja
feest
pi_29502204
Iemand toevallig interesse in een Marshall G80R CD? Een twee-kanaals 80-watt transistor versterker. Elk kanaal is te splitsen in weer 2 aparte kanalen (dus Clean/Crunch, OD1/OD2).

Reverb, FX loop, CD ingang, emulated line-out, en inclusief foot-switch voor kanalen en reverb. Voor zover ik weet geen beschadigingen, dus zo goed als nieuw. Gaat loeihard, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Btw, hij gaat de deur uit, vanwege de aankoop van een buizenversterker.

Vraagprijs: ¤325,-

Ophalen op Goeree Overflakkee (Zuid-Holland). Langs komen om te proberen kan altijd, email me maar op frankmorel@gmail.com .

Over de prijs valt te praten .

Deze dus:

[ Bericht 3% gewijzigd door Hammet op 08-08-2005 13:39:14 ]
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:23:11 #265
21996 mcoenen
Gitarist Sun Caged/Stormrider
pi_29508889
Voor de fans van Joe Satriani:

Time Machine is de Nederlandse Joe Satriani Tribute Band.

Komende concerten van Time Machine:

Vrijdag 26 augustus: Rockblock, Hut Van Ome Henne, Leiden (21:30 uur)
Vrijdag 9 september: Het Muziekcafe, Kerkrade
Zaterdag 8 oktober: Cafe De Eend, Simpelveld

MP3tjes van Time Machine:

http://www.suncaged.com/t(...)achine_-_friends.mp3

http://www.suncaged.com/t(...)e_-_big_bad_moon.mp3

Bio:

In de 80-er jaren was instrumentale gitaarmuziek rijzende, de toenmalige lichting "shrapnel" gitaristen was erg populair, maar er was 1 man die al deze guitar-heroes in een schaduw stelde, namelijk: Joe Satriani !

Joe Satriani was de leraar van diverse huidige gitaargoden zoals Steve Vai en Kirk Hammett (Metallica). De man bracht diverse CD's uit en kreeg wereldwijde bekendheid die hij nog steeds geniet.

In Nederland bestaat er een band die een eerbetoon brengt naar deze gitaargod, namelijk de band Time Machine.

Time Machine is opgericht door gitarist Marcel Coenen, die bekendheid geniet via zijn vorige band Lemur Voice en zijn huidige band Sun Caged.
Marcel is in 1998 uitgeroepen tot Nederland's beste rockgitarist en heeft ook al, naast CD's met o.a. Sun Caged, Lemur Voice en Form, diverse solo-CD’s gemaakt.

Time Machine bestaat verder uit drummer Hans In T Zandt, bekend van onder meer de bands Parris (Thin Lizzy Tribute) en Cooper Inc, bassist Richard Ritterbeeks, bekend onder meer van Volumia! en The Crox, en tweede gitarist Bjorn Koenen.

De band brengt een eerbetoon aan diverse Satriani klassiekers, zo hoor je bijvoorbeeld nummers als Satch Boogie, Echo, Flying In A Blue Dream, Summer Song en Back To The Shalla Bal voorbij vliegen in een uiterst professioneel en goed uitgevoerd kader.

De complete set van Satch klassiekers duurt ruim twee uur en zal ook enkele nummers met zang bevatten (Big Bad Moon, I Believe, Ride).

Time Machine heeft al reeds enkele zeer succesvolle optredens gedaan in binnen en buitenland waaronder een gig als voorprogramma van de Amerikaanse super gitarist Tony Macalpine.

Internet:

http://www.timemachine.tk (De site van de band Time Machine)
http://www.satriani.com (De officiele site van Joe Satriani)
http://www.marcelcoenen.com (Marcel's persoonlijke site)
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 04:57:04 #266
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_29515056
Marcel Coenen, mijn Wilhelmus-held !!!!

Zo, dat moest ik effe kwijt. Voor de rest heb ik niks nuttigs toe te voegen
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_29516676
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 04:57 schreef NASDAQbastardo het volgende:

Als je van schreddende gitaren houd moet je absoluut naar Marcel Coenen! Of het nu time machine, sun caged, een clinic of stormraider betreft; het is gewoon altijd een feestje!!
pi_29518901
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:11 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Als je van schreddende gitaren houd moet je absoluut naar Marcel Coenen! Of het nu time machine, sun caged, een clinic of stormraider betreft; het is gewoon altijd een feestje!!
Als je van mooie muziek houd met hier en daar ook gevoel, waar niet continu hersenloos 15 noten per seconde wordt gespeeld, moet je absoluut niet naar Marcel Coenen.

Hoe knap ik het ook vind, het klinkt altijd maar kut.

Maar ach smaken verschillen enzo!

oh en spam enzo

[ Bericht 3% gewijzigd door Hammet op 09-08-2005 13:00:07 ]
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:45:07 #269
21996 mcoenen
pi_29518971
Hammet heeft mij al jaren niet meer horen spelen geloof ik, en ik geloof Ibanez ookniet, shredden doe ikhelemaal niet continue, gevoel staat bij mij op de eerste plaats, wat dat betreft zou je eens beter moeten luisteren en je moeten verdiepen in wat ik doe. Luister maar eens nummers als Moyra, Inner Alchemy etc van mijn eerste solo plaat, en dan ben ik benieuwd wat je dan zegt.

Ik word zowiezo moe van die lui die altijd zitten te zeiken op shred, pure jaloezie als je t mij vraagt, omdat ze t zelf niet kunnen.

Marcel
pi_29519179
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:45 schreef mcoenen het volgende:
Hammet heeft mij al jaren niet meer horen spelen geloof ik, en ik geloof Ibanez ookniet, shredden doe ikhelemaal niet continue, gevoel staat bij mij op de eerste plaats, wat dat betreft zou je eens beter moeten luisteren en je moeten verdiepen in wat ik doe. Luister maar eens nummers als Moyra, Inner Alchemy etc van mijn eerste solo plaat, en dan ben ik benieuwd wat je dan zegt.
Als dat zo is dan neem ik mijn woorden terug, maar tot nu toe heb ik niks anders van je gehoord.
quote:
Ik word zowiezo moe van die lui die altijd zitten te zeiken op shred, pure jaloezie als je t mij vraagt, omdat ze t zelf niet kunnen.
Jezus man je klinkt nu werkelijk als een klein kindje . Alsof kritiek puur voort komt uit jaloezie. Het kan me werkelijk aan mijn reet roesten dat jij het wel kan en ik niet. En weet je waarom? Omdat shredden mij totaal niet kan boeien. Ik kan inderdaad niet shredden, maar dat komt simpelweg omdat ik niet de behoefte heb om het te kunnen. Ik was niet van plan om met de metronoom naast mij uren achter elkaar shredlicks en sweeps te oefenen.

Jij heb die behoefte blijkbaar wel gehad, best hoor. Maar ik jaloers? Nee, niet echt.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:19:47 #271
21996 mcoenen
pi_29519234
Ik had het ook niet puur over jou, het valt me gewoon op.

En trouwens: het zou je netjes staan dat je mensen wel respecteert die wel de behoefte hebben gehad dit er voor over te hebben om het wel te kunnen. Trouwens, ik oefende nooit alleen maar op techniek, ik heb altijd gewoon gespeeld wat mijn gevoel me ingeeft. Dat shred geen gevoel is vind ik zowiezo ook onzin.

Enne, ik een klein kindje ? Ik ben wel toevallig al 22 jaar actief als muzikant, dat is al langer dan jij oud bent .....
pi_29519327
Je had het onder andere over mij, en zo niet dan was er geen aanleiding om er over te klagen.

En ik zei dat je klonk als een klein kindje, niet dat je er een was. Het argument van jaloezie is namelijk erg geliefd bij kleine kindjes en hun ouders.
pi_29520711
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:45 schreef mcoenen het volgende:
en ik geloof Ibanez ookniet,
wow, marcel.. Begrijp me niet verkeerd, sorry, maar ik zeg niet dat je constant zit te schredden. Ik doelde daarmee eigenlijk op de kwaliteit van het spel van je. Ik heb die cd trouwens gelijk besteld toen ie beschikbaar was en heb ook alle demo's en het album van sun caged. Mij hoef je in principe niet uit te leggen dat je muziek ook be-accentueerd wordt door gevoel. (ik had moyra zelfs al op cd gebrand vanuit je site voordat je solo cd uitkwam). Ik ben juist diegene die hier steeds nieuwsfeiten en releases en optredens vermeld van al je bands of clinics en zal de laatste zijn die zeikt over jou als persoon, artiest of bandlid!

pi_29522210
quote:

NIks anders aan toe te voegen

Heb je mischien trouwens nog wat tips voor de wat slecht/medium spelende mensen zoals ik? Of wat simpelere lessen op je site?
pi_29522290
Ja Marcel.
Ik luister nu moyra, en het is idd wát minder gesweep dan ik (ben een beetje t zelfde als hammett) gewend was uti die paar filmpies die k ooit gezien heb.

Gevoel is gevoel, en dit is jouw gevoel blijkbaar, dat kan ik niet ontkennen. Maar langzamer spelen is niet automatisch gevoeliger.
Maar k denk dat het 'probleem' van mij is (en misschien ook wel hammett) mbt jouw stijl dat het zo fucking doordrenkt is van effecten en echo's dat het onderhand een synthesizer is en dan springt een rake gevoelige noot die je eigenlijk alleen maar zou hoeven te accentueren met een vibrato er gewoon niet meer uit + k hoor geen gitaar of versterkerkarakter erin terug + gevoel is menselijk en jij speelt onderhand zo klinisch perfect dat voor mij t menselijke dr een beetje er vanaf is.

That's just my 2 cents of thought.
En het is niet gewoon dat ik niet van snel houd; mr crowley (live) vind ik een schitterend nummer. Daar hoor ik ook nog een brute gitaarsound.

[ Bericht 3% gewijzigd door Fixxxer op 09-08-2005 17:40:05 ]
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:25:33 #276
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_29523902
-edit: laat maar-

Zag een mooie iba RG770 staan voor ¤300 maar hij was al verkocht

[ Bericht 48% gewijzigd door NASDAQbastardo op 09-08-2005 22:39:15 ]
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_29527033
straks, over enkele minuten iets met gitaarmuziek op editie nl. op rt4.
pi_29527269
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:36 schreef StephanL het volgende:
straks, over enkele minuten iets met gitaarmuziek op editie nl. op rt4.
Wat een baggerartikel
oranje tv
pi_29527377
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:49 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Wat een baggerartikel
oranje tv
kickass toch, misschien zenden ze ook de Heideroosjes uit
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:56:46 #280
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_29527399
ex drummer / gaat ook eens gitaar spelen

Jullie hebben er een nieuwe lotgenoot erbij
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:00:03 #281
87112 Laxe
weet geen ondertitel
pi_29609937
Rustig hier, iedereen op vakantie of zo?
Toch maar even een vraagje stellen: heeft iemand misschien info over gitaren en/of bassen van het vage merk Rockson?
pi_29610479
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:00 schreef Laxe het volgende:
Rustig hier, iedereen op vakantie of zo?
Toch maar even een vraagje stellen: heeft iemand misschien info over gitaren en/of bassen van het vage merk Rockson?
hmm ik weet dat ze effecten bouwen en accesoires, maar gitaren weet ik niet.
ook niets over te vinden bij harmony-central.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:06:00 #283
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_29613505
Ze maken nu idd pedalen en kabeltjes. Op google is bar weinig te vinden. Ik heb gelezen dat ze fat strats en ook teles maken. BLijkbaar ook bassen dus. Heb alleen "info" gevonden over mensen die er eentje gekocht hadden voor ong. ¤200 en het een goede axe vonden.

Maarja. Op user-reviewsites krijgt zelfs de slechtste Stagg nog een vette 9 dus tja...

edit: Gitaren zijn van ~20 jaar geleden, 1988 en ook 83 geloof ik..
pi_29613588
NASDAQbastardo heeft MoP in z'n sig
pi_29616605
duh
  zondag 14 augustus 2005 @ 00:01:29 #286
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_29616721
Terug van Vakantie Post
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_29626407
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:57 schreef Fixxxer het volgende:
duh
ja je moeder
pi_29630223
Die is flauw, daar kan ze niks aan doen. Ze heeft een schildklierafwijking
pi_29631792
Iemand bekend met Steve Hackett? ik ben helemaal weg van zijn werk!
  maandag 15 augustus 2005 @ 03:37:46 #290
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_29648050
.
quote:
Op zondag 31 juli 2005 00:19 schreef ralfseltje het volgende:
De volgende vraag is waarschijnlijk erg moeilijk voor een van jullie te beantwoorden, maar ik stel hem toch maar:

Ik zit er sinds kort over na te denken om te gaan gitaar spelen. Het liefst elektrisch gitaar, maar ik wil wel "goed" leren spelen, dus niet gewoon wat op je elektrisch gitaar rammen en verder geen idee hebben wat je doet. Nu is mijn vraag: Moet ik beginnen op een elektrisch gitaar of op een akoustisch? Mijn persoonlijke probleem is dat ik doordat ik ooit halfzijdig verlamd ben geweest, ik een matige (of slechte) coordinatie heb met mijn linkerhand. Met deze hand/vingers kan ik ook veel minder kracht zetten als met mijn rechterhand, welke wel normaal werkt. Iemand tips voor hoe ik moet beginnen?
Ik ben nu wel benieuwd hoe het afgelopen is, heb je al een gitaar, en zoja, lukt het een beetje ?
pi_29648473
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Iemand bekend met Steve Hackett? ik ben helemaal weg van zijn werk!
Briljant gitarist inderdaad (zie avatar). Moet er nog steeds aan toe komen om de goede man live te gaan zien, maar gelukkig is er niet echt een tekort aan materiaal in de tussentijd .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_29656568
Het topic zal wel weer bijna vol zijn, maar ik wil toch nog even kwijt dat ik in de vakantie een 12 snarige accoustische gitaar van jack & danny op de kop heb weten te tikken voor 77 euro.

Het geluid klinkt mooi vol, en het instrument is vrij goed bespeelbaar, alleen om de 1e fret te bespelen moet je een beetje hard drukken, en hij ontstemt snel.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:26:57 #293
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_29681709
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef Svyatagor het volgende:
Terug van Vakantie Post
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_29682206
Ik wil een goede steel string akoestische gitaar kopen, voor hoeveel heb je een redelijk goede? En welke merken kunnen jullie me aanraden? (ik heb nu zo'n bagger spaans ding)
pi_29683286
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 09:24 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil een goede steel string akoestische gitaar kopen, voor hoeveel heb je een redelijk goede? En welke merken kunnen jullie me aanraden? (ik heb nu zo'n bagger spaans ding)
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:56 schreef Setambre het volgende:

[..]

Ik heb laatst in de Feedback in Rotterdam een half uur met Nitespeed op akoestische gitaartjes lopen raggen. We kwamen eruit dat de Ibanez AW-85 zeer goed was in de prijs / kwaliteit verhouding. De Ibanez koste rond de 200. Verder zat ik te twijfelen tussen een Seagull van rond de 300 te twijfelen en de Ibanez, maar ik vond het verschil niet groot genoeg om voor de duurdere Seagull te gaan.

Maar je kan het beste gaan langs een grote muziek zaak ala Feedback, zodat je ruime keuze hebt. Gewoon zelf luisteren welke gitaar je het beste vind klinken

Leraar zou ik niet weten, omdat ik zelf probeer te leren, maar een goedkopere rock-student zou best goed te doen zijn volgens mij...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:17:32 #296
71333 BUG80
Stop making sense
pi_29684434
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:37 schreef rs1978 het volgende:
Het topic zal wel weer bijna vol zijn, maar ik wil toch nog even kwijt dat ik in de vakantie een 12 snarige accoustische gitaar van jack & danny op de kop heb weten te tikken voor 77 euro.

Het geluid klinkt mooi vol, en het instrument is vrij goed bespeelbaar, alleen om de 1e fret te bespelen moet je een beetje hard drukken, en hij ontstemt snel.
Dat zijn goede gitaren om eelt te kweken, ja.
pi_29689126
Binnenkort ff (echte) Fender snaren kopen voor op m'n Squier en ook een (multi)effecten bak ding, hoe je dat ook mag noemen.
Ik heb deze trouwens op het oog: http://www.feedback.nl/nieuw/productwin.php?producttype=afdeling&id=3350
Is dat een goeie keus? Let wel: Ten eerste heb ik niet veel geld, dus zo'n ding van 500 kan echt niet Ten tweede speel ik ong. 8 maanden gitaar, waarvan 3 elektrisch, dus zo uitgebreid hoeft het niet te zijn. Ik heb verder ook nog nooit zo'n ding gehad.

Advies
pi_29690355
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:28 schreef no1uknow het volgende:
Binnenkort ff (echte) Fender snaren kopen voor op m'n Squier en ook een (multi)effecten bak ding, hoe je dat ook mag noemen.
Ik heb deze trouwens op het oog: http://www.feedback.nl/nieuw/productwin.php?producttype=afdeling&id=3350
Is dat een goeie keus? Let wel: Ten eerste heb ik niet veel geld, dus zo'n ding van 500 kan echt niet Ten tweede speel ik ong. 8 maanden gitaar, waarvan 3 elektrisch, dus zo uitgebreid hoeft het niet te zijn. Ik heb verder ook nog nooit zo'n ding gehad.

Advies
Ik ben niet zo weg van zoom. Ik heb vroeger een 707 gehad. Zoom laat weinig over van het geluid van de gitaar en is zoals de naam al zegt echt een zoom. Ik heb ook een korg gehad en gebruik nu een boss. Als ik jou was zou ik even aandacht besteden aan een goedkope korg. De ax1500g is ook niet zo heel duur maar toch wel vier keer zo duur als degene die je op het oog hebt, maar je kunt hier echt veel mee en zeker een mooi geluid.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_29690479
ik heb gebast een paar weken terug. Nog nooit gedaan. Ik vond het wel leuk, dacht dat het heel suf was maar valt best mee.
pi_29690488
quote:

Master of puppets in je sig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')