Zo mag je niet over de meest getalenteerde pianiste en soulzangeres van dit moment praten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:50 schreef Sloggi het volgende:
Hmm, da's toch een zangeresje uit Engeland? Van Atomic Kitten ofzo?
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:51 schreef Sloggi het volgende:
Vanessa Williams dan?
Psst: Fok! Movie Trivia - Juli 2005 VI Dan kan ik slapen
Dat is Vanessa Carlton en die is het ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:51 schreef Sloggi het volgende:
Vanessa Williams dan?
Nee, ik ben in de war. Ze heeft toch zo'n clip dat ze achter een vleugel zit die de stad rondrijdt achterop een vrachtwagen ofzo?
Psst: Fok! Movie Trivia - Juli 2005 VI Dan kan ik slapen
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:55 schreef Sloggi het volgende:
Huh is dat dezelfde? Dan is 't Alicia Keys en dan ben ik 't met je eens wat betreft dat getalenteerde etc.
lalala...lekker weekendquote:
3 dagen vrij...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:02 schreef pos het volgende:
[..]
lalala...lekker weekend![]()
voor jou ook foto...of moet je werken?
ik normaal ook...maar moet nu maandag werken en dan vrijdag vrij....is een hele tijd geleden dat ik maar twee dagen achter elkaar vrij hadquote:
Alleen nog ff 2 volume's wegbrengen om 9 uur,en dan kan ik los.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:04 schreef pos het volgende:
[..]
ik normaal ook...maar moet nu maandag werken en dan vrijdag vrij....is een hele tijd geleden dat ik maar twee dagen achter elkaar vrij had
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:06 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Alleen nog ff 2 volume's wegbrengen om 9 uur,en dan kan ik los.....
Oh ja die heeft zo'n vingers in het stopcontactcoupe.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:53 schreef Gellius het volgende:
Ik mis de gevoelige krulletjes.
Echt wel. Misschien dat ze zonder Jim Morrison nog wel te pruimen zouden zijn, maar goed - dan hou je een paar sessiemuziekanten over.quote:
Ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Echt wel. Misschien dat ze zonder Jim Morrison nog wel te pruimen zouden zijn, maar goed - dan hou je een paar sessiemuziekanten over.
Ik maak geen problemen hoor!quote:
En die bedoel ik!!!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:51 schreef Berkery het volgende:
Die meneer lijkt wel op Garland Jeffreys
Jahoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:16 schreef Modus het volgende:
Net dat dat me veel verder brengt.
Die man op de voorgrond was de voorganger van Mike Patton bij FnM...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:20 schreef Modus het volgende:
Volgens mij ken ik deze band wel, maar heeft een groot ohja-gehalte.
Vearncombe.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:26 schreef Berkery het volgende:
Colin Nogwat aka Black?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:31 schreef Gellius het volgende:
Black Francis?
Nope, ik niet hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:39 schreef Gellius het volgende:
bad manners weer?
Ik heb wel eens gehoord dat dit een smilie met een bek vol coke moet verbeelden, pyl. Maar ik zie het er niet in.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:55 schreef pyl het volgende:
Er zijn gewoon veel te weinig smileys om alle gevoelens correct te kunnen uitdrukken.![]()
Geen acteur, wel een zanger.Iemand enig idee wat deze smiley wil uitdrukken?
Maar hij is het niet - tikje aparter ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:57 schreef Berkery het volgende:
Heuh, hij lijkt wel wat op Van the man
Ik ook niet. Bovendien: wat zou een bek vol coke moeten uitdrukken? (Behalve een bek vol coke dan.)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:59 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat dit een smilie met een bek vol coke moet verbeelden, pyl. Maar ik zie het er niet in.
Ik vraag me nog steeds af wat deze smiley betekent:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:48 schreef Gellius het volgende:
Het moet me even van het hart, maar gebruikers van het "" , doen in mijn lezen altijd net of ze volslagen debiel zijn. En dat is vast niet hun bedoeling. Misschien ben ik daarin de enige hoor. Maar toch.
Ik hoor het er ook niet in hoor, mij moet je niet aakijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef Gellius het volgende:
.
Hoe kan je je nou door deVelvet Underground
en
Frank Zappa
tegelijk laten beinvloeden en nog met droge ogen het podium betreden?
Ik sta met mijn bel vol evenveel tanden, Pyl. het leven is een ratjetoe, dat weet ik wel. Men doet maar.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bovendien: wat zou een bek vol coke moeten uitdrukken? (Behalve een bek vol coke dan.)
Ik heb diequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat deze smiley betekent:![]()
Hij lijkt wat op een bekende darter, maar het plaatje heet 'michel.gif'. Wellicht een inside joke op Fok!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:07 schreef Berkery het volgende:
Die zanger, zingt ie bij Pere Ubu? Naam weet ik niet
Dan is 't Tommyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:22 schreef pyl het volgende:
Mmmmmmmm........zal wel vloeken in de kerk zijn, maarrehh......zekerheidshalve: het is toch niet een van de Ramones hè?
Tja Berkery, dat ik dat zo'n beetje zag en jij niet..............quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:29 schreef Berkery het volgende:
...en dan ga ik nu in een hoek zitten, en me diep schamen
Jjaja, een beetje laat binnen komen te schmieren zeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:36 schreef tong80 het volgende:
Goeie avond heren meer mensen die Pere Ubu kennen hier![]()
Ja,het is bijna 01.00quote:
Trusten dan maar Fotoloog.quote:
Ja,jij ook trustenquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:53 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ja,jij ook trusten
Alhoewel.....ik heb nog een halve liter rum staan...![]()
Nee, ben niet zo op de hoogte van de Duitse zangers en tv-mensen.quote:
Nee, sorry.quote:
quote:
Nee, ik weet het ook niet. Ik dacht dat jij het misschien wist.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:09 schreef tong80 het volgende:
Oe, ik weet het als je het me zegt
Italië ?
Nu heeft ie ook nog Alzheimer.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:23 schreef tong80 het volgende:
Puskas is ooit een slanke buitenspeler geweest
quote:
'Coentje Coentje, wat doe je nu dit kan toch niet', jongens toch.'quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij werd toch door heel Feyenoord achterna gezeten?
Ohana idd. Was die dag echt ongrijpbaar voor de Ajaxdefensie.quote:
quote:
Ik dacht dat ie vast zat. effe googlen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef tong80 het volgende:
Stom van me hij zit toch niet vast hij was alleen getuige dacht ik
Hij is ondervraagd en weer vrijgelaten maar staat wel onder verdenking.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef tong80 het volgende:
Stom van me hij zit toch niet vast hij was alleen getuige dacht ik
Yep die brede patser van Nigeria. Lijkt wel 28 ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:11 schreef Sloggi het volgende:
Taiwo.
Volgens mij is 'ie dat ookquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep die brede patser van Nigeria. Lijkt wel 28 ofzo.
Is zeer goed mogelijk. Bij die Afrikaanse landen weet je het maar nooit.quote:
Je lijkt Tong welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:20 schreef Sloggi het volgende:
LeMond is goed.
't Staat zelfs op z'n shirt zie ik nu
quote:
Prince Naseem Hamed.quote:
quote:
quote:
Echtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu jeugdtrainer bij Feyenoord.
Nee daar hebben ze Keown voor.quote:
Die liet hem alle hoeken van het veld zien idd. Vond ie de ergste ervaring die hij ooit gehad had gaf hij later toe in een interview.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
Klopt hij had zeker kwaliteiten, vraag maar aan van Basten.
quote:
Was een bijtertje. Wel een triest einde die rode kaart in de Uefacupfinale, maar het kwam Feyenoord niet slecht uit.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:09 schreef tong80 het volgende:
Coicouchea, vergeef me mijn slechte Spaans, de slager van Bilbao
quote:
Brooklyn Bridge it isquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:37 schreef Berkery het volgende:
De Breukelen Brug?
Geen Masao Mishimaquote:
dat staat op een gebouw bij de blaak. lucebert staat er onder.quote:
Wat voor mensen wil jij dan zien?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:48 schreef tong80 het volgende:
Jaaaaaaa briljant
Kom maar op met die niet te raden travestiete negerinnen uit een in het Koreaans nagesynchroniseerde vechtfilm uit Burma
Kan mij het schelen ik raad ze toch welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |