Zoiets moet ook gebeuren.quote:
Will do.quote:Op maandag 17 april 2006 14:17 schreef Life het volgende:
Als iedereen nou even Jack Bauer plaatjes gaat posten in dit slechte topic, dan zullen ze snel genoeg van mening veranderen.
Oke, je vergeet:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
Jack viert geen Bevrijdingsdag, hij zorgt voor Bevrijding
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Oke, je vergeet:
Jack herdenkt de doden niet, hij maakt ze.
Wanneer kan ik dat nog een keer zien?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:04 schreef Mustard_Man het volgende:
hebben jullie vannacht toevallig bbc gekeken? jack bauer was undercover als kiefer sutherland op een soort van talkshow iets en lieten ze oa. een stukje zien waar hij dronken is en tegen een grote kerstboom opspringtwas wel grappig. oh en hij heeft het nog gehad over de 24 film die eraan gaat komen.
![]()
ik heb even in de gids gekeken voor je en de herhaling komt vannacht om 2:35 op BBC1 (Fridaynight with jonathan ross) en kiefer is de laatste gast in de talkshow maar krijgt wel de meeste aandacht van alle gasten. (de gesprekken met de rest van de gasten zijn ook grappig)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wanneer kan ik dat nog een keer zien?Download? Herhaling?
We zetten de wekker voor Jackquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:43 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik heb even in de gids gekeken voor je en de herhaling komt vannacht om 2:35 op BBC1 (Fridaynight with jonathan ross) en kiefer is de laatste gast in de talkshow maar krijgt wel de meeste aandacht van alle gasten. (de gesprekken met de rest van de gasten zijn ook grappig)
dussehh "laat" opblijven of opnemen he.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:46 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Hijs veel cooler dan die bauer kneus
hou eens op. jack heeft allang gewonnen dus opgerot uit deze stoere topic met je ghey plaatjesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:46 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Hijs veel cooler dan die bauer kneus
Je kan het gewoon niet hebben dat die yogibeer niet van die coole vechtkunstjes kan noch met wapens om kan gaan noch zo slim isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
Nou, daar ben ik vast diep van onder de indruk
Een IQ van 1500+ bestaat niet heurquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat Yogi 10x het IQ heeft van Jack B.
Kijk de slimme mensen komen onlinequote:
Bij Schofield en Yogi wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |