aardig? aardig?!?? AARDIG?!?!!?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:58 schreef Roi het volgende:
[..]!
Jack is ook wel aardig hoor, maar hij kan echt niet tippen aan Chuck!
[..]
Als voorsprong dan he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
aardig? aardig?!?? AARDIG?!?!!?
Jack Bauer is no nice guy!
ik geef Chuck 10 seconden....om weg te rennen![]()
En gelukkig krijgt hij eens in de zoveel tijd een kickje wat bewijst dat hij nog steeds de coolste isquote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef scanman01 het volgende:
geweldig topic
Best wel vermakelijk om door te lezen.
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:50 schreef Brechtje het volgende:
Wie is Jack bauer.
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:49 schreef LSS het volgende:
Het probleem met Jack is dat ie niets is zonder zijn schietijzer. Chuck, B.A. en Steven gebruiken ook wel guns maar zijn zonder geweer nog gevaarlijker dan met. Als Jack zijn pistool kwijt is gaat ie zielig in een hoekje zitten janken.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:53 schreef Maikuuul het volgende:
Is dat die gast van: Ik kwam jou tegen, ow wei joh ?
Uhuh.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:49 schreef LSS het volgende:
Het probleem met Jack is dat ie niets is zonder zijn schietijzer. Chuck, B.A. en Steven gebruiken ook wel guns maar zijn zonder geweer nog gevaarlijker dan met. Als Jack zijn pistool kwijt is gaat ie zielig in een hoekje zitten janken.![]()
Vind je? Ik kan me niet voorstellen dat iemand het erg vind om te weten dat Jack ooit nog een ráám in gaat trappen.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:47 schreef TC03 het volgende:
Die laatste is een beejte spoilergevoelig -Mo-.
Als ze seizoen 5 kijken weet je wanneer dat gaat gebeuren en da's niet zo leuk.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan me niet voorstellen dat iemand het erg vind om te weten dat Jack ooit nog een ráám in gaat trappen.![]()
Als men in september begint te kijken zijn ze dit sowieso al vergeten, maar als je zo redeneerd kan je ook zeggen dat jouw foto spoilery is, omdat je dan ziet dat Jack die man attackt.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als ze seizoen 5 kijken weet je wanneer dat gaat gebeuren en da's niet zo leuk.
Niet echt maar boeie.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als men in september begint te kijken zijn ze dit sowieso al vergeten, maar als je zo redeneerd kan je ook zeggen dat jouw foto spoilery is, omdat je dan ziet dat Jack die man attackt.![]()
vliegje in zn oogquote:Op maandag 20 maart 2006 22:01 schreef -Mo- het volgende:
Ik post ook wel andere foto´s dan.
Jack Bauer is een mietje...echte mannen huilen niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:01 schreef -Mo- het volgende:
Ik post ook wel andere foto´s dan.
Jack Bauer is een mietje...echte mannen huilen niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee dat is die totally n00b gastquote:Op maandag 20 maart 2006 19:53 schreef Maikuuul het volgende:
Is dat die gast van: Ik kwam jou tegen, ow wei joh ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |