Ja, dan kun je de vliegenpootjes overal bij elkaar gaan vegenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:51 schreef -erwin- het volgende:
ik heb zo'n electrocuteer apparaat. *O^
geen problemen mee hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, dan kun je de vliegenpootjes overal bij elkaar gaan vegen
Mee eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Misschien beter in LIF op zijn plaats.
totdat je er zelf tegen aan loopt en je dat vieze ding in je haar/gezicht heb hangen..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:12 schreef Nonneke het volgende:
hang zo'n sliert op, je weet wel zo'n bruin ding waar ze aan blijven plakken
[afbeelding]
ik vind die dingen zo goor als je die ergns hebt hangen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:12 schreef Nonneke het volgende:
hang zo'n sliert op, je weet wel zo'n bruin ding waar ze aan blijven plakken
[afbeelding]
Mjah dan hang je um dus wat hoger of op een plek waar je hoofd/haar niet komt hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:59 schreef McFarmer het volgende:
[..]
totdat je er zelf tegen aan loopt en je dat vieze ding in je haar/gezicht heb hangen..
doe ik ook altijd, vooral die grote, enge, vage beestenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:18 schreef MouseOver het volgende:
Stofzuiger.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nu met het warme weer komen er vliegen op mijn beeldscherm en op het moment dat ze doodgeslagen zijn op de traditionele methode ben ik zeker een kwartier bezig met de rotzooi op te ruimen.
mijn beeldscherm zit niet aan het plafonquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Mjah dan hang je um dus wat hoger of op een plek waar je hoofd/haar niet komt he![]()
Wel je handen wassen dan hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef Lkw het volgende:
Leer ze vangen. Gaat enorm goed als je er eenmaal wat handigheid in hebt.
Instructies:
Benader ze aan hun voorkant met half open hand, glijdend over tafel of muur of wat dan ook. Je beweegt die hand langzaam naar het verduivelde insect toe, met toenemende snelheid.
Pas als je heel dichtbij bent, heeft het beest het door en vliegt op, dus verhef jij je hand - die nu op topsnelheid door de lucht vliegt - óók een beetje van het oppervlak, maakt een grijpende beweging en vangt 'm sierlijk uit de lucht.
Daarna kun je kiezen. Je smijt 'm keihard in de wc en spoelt 'm weg of je laat 'm vrij door je hand buiten het raam te houden en weer open te doen. Ik kies zelf altijd voor de laatste optie, maar ik heb dan ook een beetje een zwak voor vliegen![]()
Nee, daarom zou je um erboven kunnen hangenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:45 schreef McFarmer het volgende:
[..]
[..]
mijn beeldscherm zit niet aan het plafon![]()
heb ik ook verschijne malen gehad, maar ik liet hem zelf altijd dichtgaan, en hij is iedere keer nog dood gegaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:31 schreef -Soene- het volgende:
Ik heb thuis de perfecte oplossing:
vleesetend plantje![]()
enkel elke dag een beetje water geven en dat is alles, dus niet teveel moeite!!
vangt best wel veel vliegen en het is nog leuk om naar te kijken![]()
en bovendien nog milieuvriendelijk![]()
Nog iemand een vermoeden van waar de lampen te koop zijn? Of moet ik echt op de plakband of vissenadviezen vertrouwen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:19 schreef type_29 het volgende:
Ik heb ze in de vissenkom gegooid, maar die sissy goudvissen eten ze niet op.
Je moet 'm ook kalkvrij water geven (=regenwater, of gedestilleerd water). In ieder geval geen kraanwater.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:38 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
heb ik ook verschijne malen gehad, maar ik liet hem zelf altijd dichtgaan, en hij is iedere keer nog dood gegaan.
juist, een FOETSIE is wat jij moet hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:16 schreef Enigmatic het volgende:
[afbeelding]
Vast al langs geweest, maar zondermeer de beste optie![]()
Eensch en bij Blokker verkrijgbaar voor een lousy 2.99!quote:Vast al langs geweest, maar zondermeer de beste optie![]()
Met een pincetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:59 schreef McFarmer het volgende:
[..]
totdat je er zelf tegen aan loopt en je dat vieze ding in je haar/gezicht heb hangen..
ik probeer ze altijd met een pincet te pakken, daarna gooi ik ze naar buiten (meestal leven ze nog)
Okee, jullie hadden me overtuigd. Maar nu ik zo'n ding heb blijkt het dat de vliegen er maar half mee doodgaan. Ze liggen even te kreperen maar vliegen daarna ook weer gewoon weg... Ik ben niet zo fan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:35 schreef MikePeek het volgende:
[..]
Eensch en bij Blokker verkrijgbaar voor een lousy 2.99!![]()
Dat heb ik af en toe ook, maar dan kun je ze toch gewoon in de gootsteen mieteren en wegspoelen? (Ook als ze wel direct dood zijn moet je ze toch wegpleuren)quote:[b]Ze liggen even te kreperen maar vliegen daarna ook weer gewoon weg... Ik ben niet zo fan.
Ook zeer handig - zo niet handiger - tegen muggen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:16 schreef Enigmatic het volgende:
[afbeelding]
Vast al langs geweest, maar zondermeer de beste optie![]()
Precies, die zijn echt in één keer dood. Bij vliegen moet je flink wat stroom toedienenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:29 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ook zeer handig - zo niet handiger - tegen muggen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |