Die is al gevraagd vandaag.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:37 schreef bukgeit het volgende:
Ok, succes!
Welke Nederlandse zangeres werd zondag getroffen door een hersenbloeding?
De laatste alinea geeft het mogelijk een beetje weg.quote:"Gays hebben een bepaald talent, een Fingerspitzengefühl voor bepaalde zaken, die de vrouwelijke intuïtie overstijgt. Daarnaast hebben ze gevoel en smaak voor kleding. Een gewone vrouw heeft dat zelfs niet", zegt zij in een interview met het blad Gay & Night dat morgen verschijnt.gaat zich dan ook volledig richten op de gayscene. "Los van het feit dat ik gevoelsmatig altijd al veel met gays heb gehad, vind ik heteromannen een stuk grover en behoudender dan gays. Optreden voor een gaypubliek is ook veel leuker."
De zangeres is jaloers op homomannen. "Gays zijn excentriek, ze durven dingen te ondernemen en laten dat ook naar buiten komen. Daar heb ik bewondering voor."komt volgende maand ook met haar boek 'Jij en ik', waarin zij verhaalt over de crisis die zij moest doorstaan om het leven weer aan te kunnen.
Die zou zoiets nooit zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:03 schreef Sloggi het volgende:
Spigt?
Die mogelijk wel, maar was het niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:04 schreef Neleos het volgende:
Patty Brard?
En het naakt poseren was niet eens genoemd!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:13 schreef Neleos het volgende:
Ohjee. 't is toch niet Tatjana he?
Nee, veel ouder en al lang dood.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:20 schreef bukgeit het volgende:
Nena?
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:26 schreef bukgeit het volgende:
Edith Piaf?
quote:(Het Vaderland - 4 Juni 1959)
De wereldberoemde Amerikaanse blueszangeres, die eens smeekte naar een Federaal Instituut te worden gezonden om van haar verslaafdheid aan verdovende middelen af te komen, ligt thans zwaar ziek te bed met stoornissen aan lever en hart. De 43-jarige negerzangeres werd zondag jl. in het Metropolitanziekenhuis in New York opgenomen. Zij ligt thans in een zuurstofcabine en krijgt transfusies en voedselinjecties.
En dat is ook zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:30 schreef bukgeit het volgende:
Dat moet Billie Holiday dan wel zijn.
Jawelquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:44 schreef bukgeit het volgende:
Jo Lemaire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |