http://www.gay.nl/extern/erogay.phpquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
hun talent? De voorgevel.
En waar is die link?![]()
nou joepie, herbiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Lindsay Lohan kan heel goed acteren![]()
En zingen![]()
En ze moet het helemaal niet hebben van dr voorgevel![]()
raarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik wil naar Herbie
Maar niemand wil mee
Ja daar ga ik volgende week heenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
raar
over kinderfilms gesproken
ik wil naar Charlie
als het oempa loempa liedje er nog maar in zit.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja daar ga ik volgende week heen![]()
![]()
![]()
Lijkt me een erg leuke film!
LOLquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:10 schreef Cazman het volgende:
Fantastic Four. Dat wordt de film voor vanavond. Die kinderfilms zie ik wel op dvd. Daar ga ik geen geld aan uitbesteden
Misschien niet, Ik ben een marvel fan. de cocofabriek en herbie is al ver uitgemolken. die films waren voor m'n jeugd leuk maar die nieuwe zijn het niet waard om daarvoor naar de bios te gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
LOL
Ik denk dat jij dan met iets te hoge verwachtingen naar Fantastic Four gaat, van wat ik er van gezien en gehoord hebt ontstijgt die het niveau van een kinderfilm niet echt.
inzake van herbie ben ik het met je eens...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Misschien niet, Ik ben een marvel fan. de cocofabriek en herbie is al ver uitgemolken. die films waren voor m'n jeugd leuk maar die nieuwe zijn het niet waard om daarvoor naar de bios te gaan
Depp en Tim Burton is inderdaad een goeie combinatie. Joost heeft scissorhands en nightmare before christmass en ik Batman I + II en big fish.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
inzake van herbie ben ik het met je eens...
dat was vroeger leuk, als zo'n film op tv kwam
echter de combinatie van johny depp als willy wonka en een uitvoering door tim burton, maken mij erg nieuwsgierig naar charlie
The Nightmare before Christmas is vet. En er komt weer z'n soort film, The corpse's bride met, wederom, Johnny!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Depp en Tim Burton is inderdaad een goeie combinatie. Joost heeft scissorhands en nightmare before christmass en ik Batman I + II en big fish.
Tim Burton rulez altijd. Maar toch ga ik er neit voor naar de bios. Films als big fish en charlie in de fabriek zijn voor mij dvd films.
en zo is dat voor ieders verschillendquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Depp en Tim Burton is inderdaad een goeie combinatie. Joost heeft scissorhands en nightmare before christmass en ik Batman I + II en big fish.
Tim Burton rulez altijd. Maar toch ga ik er neit voor naar de bios. Films als big fish en charlie in de fabriek zijn voor mij dvd films.
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
en zo is dat voor ieders verschillend
damn... ik verveel me
Nu vind ik het idd nog lekker, maar na een paar dagen word ik ook gekquote:
Cool, gaan we in de gaten houden!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
The Nightmare before Christmas is vet. En er komt weer z'n soort film, The corpse's bride met, wederom, Johnny!!![]()
Ik ook. Die film is wel goed maar ik doe liever iets anders zoals motorrijdenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
en zo is dat voor ieders verschillend
damn... ik verveel me
verveling sucksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |