abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:18:09 #151
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_31231572
Mc Donalds te Echt, een echte Mc Donalds.
Mij mag je er voor wakker maken.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:21:15 #152
22273 Dizer
Save the beard!
pi_31231662
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:38 schreef EdwardSeepers het volgende:

[..]

Gasten zoals jullie worden altijd belachelijk gemaakt, het vlees wordt op plekken gelegd waar nog 'resten' zitten van oude vleesstukken die expres niet zijn weggeschraapt vanwege jullie soort, jullie krijgen natte augurkjes die we expres uit de verpakking halen zodat ze nog alle sappen erover heen hebben zodat het vlees afkoelt, de broodjes worden te lang getoast zodat ze zwart zijn, de saus wordt in ondermaat aangebracht, alleen maar om jullie een nóg slechter broodje te geven.

Moet je maar niet van die kútbestellingen doen, expres om alles 'vers' te krijgen.

Zeker omdat ons bedrijf zich daadwerkelijk altijd goed aan de regels houdt, en alles wat ouder dan 10 minuten is weggefuckt wordt. Niet dat dat nodig is, want wij verkopen toch ontzettend goed de hele dag door.

Als we van mensen merken dat ze het doen om een 'vers' product te krijgen, zullen we er alles aan doen om dat product te vernaggelen.

Eet smakelijk!
IP genoteerd, KSK melding binnenkort bij jouw McDonalds. Want zo omgaan met gasten betekent het sluiten van jullie restaurant

Maar goed, als eerste.. ik heb zelf 3 jaar bij de Mac gewerkt en ik weet hoe het allemaal in elkaar zit, en als wij toen een bestelling zonder hamburger of zonder zout krijgen, dan doen we dat ook zonder gezeik. Plus het feit wat jij hier beschrijft is volslagen onzin. Als een Mac dat doet, mag zich binnen een korte termijn sluiten. Er zijn genoeg restauranten van Mac in Nederland die zich niet aan de policy houden van de Bin bordjes of het toevoegen van zout aan de frieten. En dat weet jij net zo goed. En zo te horen is jouw restaurant een van de ranzigste, want je maakt niet bepaald een goede naam voor je restaurant als je zo iets gaat roepen.

Wat trouwens ook triest is, van die jonge mensjes in het restaurant die denken met alleen heen en weer te lopen en sjaggie kijken ze geld kunnen verdienen. Zo veel mcdonalds tentjes waar je van de 16 jarige jongeren zijn die er 15 minuten per bestelling over doen. Gjeez.. er was nog eens een tijd dat als je een gemiddelde service tijd van meer dan 2 minuten had, gewoon ontslagen werd!

Maar goed, vroegâh werkte je keihard voor je geld in de horeca en was de gast koning, tegenwoordig allemaal van die kut 16 jarige kindjes die ook nog eens een brutale gore bek hebben
Friends don't let friends remain beardless...
pi_31231867
Echt wel!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:52:55 #154
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_31232480
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:04 schreef Lonestarr101 het volgende:

[..]

<nuttig stukje uitleg>
Thanx! Altijd handig om te weten
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:13:45 #155
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31232874
Ik krijg altijd van die slappe frietjes
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:15:14 #156
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31232917
Mijn beste Macchicken was in Parijs hier istie altijd zo slap als een noob. Maar in parijs was hij pittig + erg lekker krapperig zo lekker was die gek boh
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_31233419
de Mac in Schagen heerscht.
50 Cent is mijn held!
pi_31233854
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:40 schreef Revelation het volgende:
de Mac in Schagen heerscht.
MAC in schagen
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:31:07 #159
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31234498
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:

[..]

/knipje
Zelf ook 5 jaar bij de mc gewerkt maar speelde ok mee dat er een cao verandering kwam dat ik als part timer lekker fulltime loon kreeg.

Maar ff ontopic: Het is niet zo cru als jullie allemaal laten blijken natuurlijk zitten er rotte appels tussen maar dat ligt aan het management die niet op durft te treden omdat ze tegenwoordig een grote bek terugkrijgen. In mijn tijd god ik klink nu als een ouwe lul deden we gewoon netjes wat dr gezegd werd en owee als de bin niet leeggetieft werd na 10 min houdbaarheid. De laatste tijd bij de mc werd ik ook wat gemakkelijker maar dat kwam doordat ik er te lang werkte. En dan leer je trucjes zoals het domweg vervangen van de 'timelabels'.

Moraal van dit verhaal: Mc heeft goede richtlijnen maar worden soms niet nageleefd en dan krijg je slechte ervaringen die iedereen dan weer doorlult maar nooit hoor je eens dat iemand wel gewoon lekker heeft gegeten
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:38:07 #160
22273 Dizer
Save the beard!
pi_31234652
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:31 schreef numero_uno het volgende:
Moraal van dit verhaal: Mc heeft goede richtlijnen maar worden soms niet nageleefd en dan krijg je slechte ervaringen die iedereen dan weer doorlult maar nooit hoor je eens dat iemand wel gewoon lekker heeft gegeten
Ik eet altijd lekker bij de mac (van Purmerend) of in sommigen van Amsterdam. Mij hoo rje niet klagen over de mac waar ik eet. Het hangt inderdaad af waar je komt. Amsterdam is het meestal te druk om oude burgers te geven, die lopen te hard. Maar vaak eet ik ook een McKroket (wat niet altijd op voorraad is) of een BigTasty maar dan zonder saus, want de saus is te ranzig gewoon. Dus ik heb echt geen klachten. Plus het feit dat ik bij de Mac lekkerdere frietjes krijg dan bij de BurgerKing of KFC.
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:41:59 #161
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31234757
De Mac, daar moet je dus echt niet te vaak heengaan.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:06:39 #162
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_31254970
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:41 schreef Zwansen het volgende:
De Mac, daar moet je dus echt niet te vaak heengaan.
Je herkent wel makkkelijk de vaste klanten.

vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:07:05 #163
119322 Evil_D1ck
Doesn't sleep alone...
pi_31254986
Loopt dit topic nog!?
Evil Dick likes warm, wet places,
Evil Dick don’t care about faces.
Evil Dick likes, young, tiny, small spaces,
Evil Dick leaves little gooey telltale traces.
pi_31265375
volgens mij niet
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_31266325
McDonalds in Echt....

zal wel net zo kansloos zijn als de Stoba
Red levens!!! www.mobilehero.nl
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:13:23 #166
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_31266458
Ts is opgetieft....met een print van dit topic een verse cola halen, weet ie tenminste wat ie moet zeggen....

Idioot stuk brandhout
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_31268709
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:13 schreef Natalie het volgende:
Ik krijg altijd van die slappe frietjes
Die moet je ook bij Burger King halen
pi_31271523
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:

[..]

IP genoteerd, KSK melding binnenkort bij jouw McDonalds. Want zo omgaan met gasten betekent het sluiten van jullie restaurant

Maar goed, als eerste.. ik heb zelf 3 jaar bij de Mac gewerkt en ik weet hoe het allemaal in elkaar zit, en als wij toen een bestelling zonder hamburger of zonder zout krijgen, dan doen we dat ook zonder gezeik. Plus het feit wat jij hier beschrijft is volslagen onzin. Als een Mac dat doet, mag zich binnen een korte termijn sluiten. Er zijn genoeg restauranten van Mac in Nederland die zich niet aan de policy houden van de Bin bordjes of het toevoegen van zout aan de frieten. En dat weet jij net zo goed. En zo te horen is jouw restaurant een van de ranzigste, want je maakt niet bepaald een goede naam voor je restaurant als je zo iets gaat roepen.

Wat trouwens ook triest is, van die jonge mensjes in het restaurant die denken met alleen heen en weer te lopen en sjaggie kijken ze geld kunnen verdienen. Zo veel mcdonalds tentjes waar je van de 16 jarige jongeren zijn die er 15 minuten per bestelling over doen. Gjeez.. er was nog eens een tijd dat als je een gemiddelde service tijd van meer dan 2 minuten had, gewoon ontslagen werd!

Maar goed, vroegâh werkte je keihard voor je geld in de horeca en was de gast koning, tegenwoordig allemaal van die kut 16 jarige kindjes die ook nog eens een brutale gore bek hebben
Tegenwoordig moet je Service tijd onder 1 minuut 15 gemiddeld liggen, anders word je eruit geflikkerd. Daarnaast heb ik het reuze naar mn zin.

Oh, trouwens, hoe wil je in godsnaam n.a.v. het hebben van mijn IP mijn NAW-gegevens gaan achterhalen? Veel succes er i.i.g. mee jongen .

En denk trouwens niet dat je iets met mijn nickname kunt.

Daarnaast is ons restaurant ontzettend schoon en zeker weten ongelofelijk goed, zo is er de afgelopen 6 maanden voor de service-tests altijd in de 90% gescoord en twee keer volle score, is bij de onverwachtste KSK controle een B voor service en een A voor voedselkwaliteit uitgereikt, en werden we deze maand bekend om het bedrijf met de grootste omzet van het afgelopen jaar en een prijs voor de klantvriendelijkheid.

Ik heb het meer over bedrijven zoals Macdonalds Korte lijnbaan, of Pernis, waar een gozer een 'hiel ' op de grond liet vallen en hem vervolgens op het broodje legde en gewoon de bin in wilde flikkeren .

Ik zeg dus niet dat wíj het doen, ik zeg dat het gebeurt.

Maar goed, veel succes met het achterhalen van mijn NAW-gegevens!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:53:32 #169
119322 Evil_D1ck
Doesn't sleep alone...
pi_31272445
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:13 schreef DeeCruise het volgende:
Ts is opgetieft....met een print van dit topic een verse cola halen, weet ie tenminste wat ie moet zeggen....

Idioot stuk brandhout
Jij bent stoer.

Ga aan je auto sleutelen. LTS mongool.
Evil Dick likes warm, wet places,
Evil Dick don’t care about faces.
Evil Dick likes, young, tiny, small spaces,
Evil Dick leaves little gooey telltale traces.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:56:17 #170
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31272510
Het meest vermakelijke topic sinds tijden

de verwensingen
de messcherpe repliek van TS

De tyfus voor alle ketens die proleten voer serveren

kanker de gekste
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:56:24 #171
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_31272513
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:16 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ik heb het meer over bedrijven zoals Macdonalds Korte lijnbaan
Daar heb ik best vaak gegeten.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:04:09 #172
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31272674
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Daar heb ik best vaak gegeten.
Eten doe je niet op de k lijnbaan
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:09:38 #173
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_31272782
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Eten doe je niet op de k lijnbaan
Die Mac zit er niet voor niets toch.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_31273151
Verkeerde Mek ga je dan heen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Spellchecker zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:53:39 #175
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_31273761
Die in Heerenveen is ook niet best
Tevens -purist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')