quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:[..]
IP genoteerd, KSK melding binnenkort bij jouw McDonalds. Want zo omgaan met gasten betekent het sluiten van jullie restaurant
![]()
Maar goed, als eerste.. ik heb zelf 3 jaar bij de Mac gewerkt en ik weet hoe het allemaal in elkaar zit, en als wij toen een bestelling zonder hamburger of zonder zout krijgen, dan doen we dat ook zonder gezeik. Plus het feit wat jij hier beschrijft is volslagen onzin. Als een Mac dat doet, mag zich binnen een korte termijn sluiten. Er zijn genoeg restauranten van Mac in Nederland die zich niet aan de policy houden van de Bin bordjes of het toevoegen van zout aan de frieten. En dat weet jij net zo goed. En zo te horen is jouw restaurant een van de ranzigste, want je maakt niet bepaald een goede naam voor je restaurant als je zo iets gaat roepen.
![]()
Wat trouwens ook triest is, van die jonge mensjes in het restaurant die denken met alleen heen en weer te lopen en sjaggie kijken ze geld kunnen verdienen. Zo veel mcdonalds tentjes waar je van de 16 jarige jongeren zijn die er 15 minuten per bestelling over doen. Gjeez.. er was nog eens een tijd dat als je een gemiddelde service tijd van meer dan 2 minuten had, gewoon ontslagen werd!
Maar goed, vroegâh werkte je keihard voor je geld in de horeca en was de gast koning, tegenwoordig allemaal van die kut 16 jarige kindjes die ook nog eens een brutale gore bek hebben
![]()
Tegenwoordig moet je Service tijd onder 1 minuut 15 gemiddeld liggen, anders word je eruit geflikkerd. Daarnaast heb ik het reuze naar mn zin.
Oh, trouwens, hoe wil je in godsnaam n.a.v. het hebben van mijn IP mijn NAW-gegevens gaan achterhalen? Veel succes er i.i.g. mee jongen
![]()
.
En denk trouwens niet dat je iets met mijn nickname kunt.
Daarnaast is ons restaurant ontzettend schoon en zeker weten ongelofelijk goed, zo is er de afgelopen 6 maanden voor de service-tests altijd in de 90% gescoord en twee keer volle score, is bij de onverwachtste KSK controle een B voor service en een A voor voedselkwaliteit uitgereikt, en werden we deze maand bekend om het bedrijf met de grootste omzet van het afgelopen jaar en een prijs voor de klantvriendelijkheid.
Ik heb het meer over bedrijven zoals Macdonalds Korte lijnbaan, of Pernis, waar een gozer een 'hiel ' op de grond liet vallen en hem vervolgens op het broodje legde en gewoon de bin in wilde flikkeren
![]()
.
Ik zeg dus niet dat wíj het doen, ik zeg dat het
gebeurt.
Maar goed, veel succes met het achterhalen van mijn NAW-gegevens!