Ik denk dat soort dingen regelmatig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ja is ook zo maar snap ook wel dat je soms zo gaat denken. Doen we allemaal toch?
Hier ook nog steeds (met een kind van 4quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:54 schreef dutchie het volgende:
Ik stofzuig dan ook pas nadat hij zijn avondeten op heeft. De vloer ligt hier vaak bezaait met van allerlei eetbare dingen.
Hihi.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:34 schreef melonovy het volgende:
Vanochtend had ik een baby-ochtend met alle mama's van de babygym
zeveren was dat toch?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:48 schreef melonovy het volgende:
Yoram is ook met de dag erger aan het kwijlen, dus de ontwikkeling van zijn speekselklier gaat goed.![]()
Hoe heet dat nu ook al weer, als babytjes gaan pruttelen met kwijl, Chiara noemt het bellen blazen, dat heeft toch ook een officiele term?
Bix ik heb een oplader, ook voor de aquariumbatterijen, bij de hema gekocht, hij was ik meen iets van 13,95. De batterijen was ook even een uitgaaf maar ze zijn wel 4 jaar meegegaan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:05 schreef bixister het volgende:
helaas hebben wij geen oplaadstation voor zulke grote batterijen (is dat duur melonovy?), !
Ik heb ooit eens 2 sets batterijen (in de aanbieding) bij gamma gekocht en meteen oplader daar, waar alle soorten en maten batterijen in passen, ook voor iets van om en nabij de 10 euro.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:37 schreef Lois het volgende:
[..]
Bix ik heb een oplader, ook voor de aquariumbatterijen, bij de hema gekocht, hij was ik meen iets van 13,95. De batterijen was ook even een uitgaaf maar ze zijn wel 4 jaar meegegaan.Misschien doen ze het nu nog wel maar nu willen ze geen aquarium meer.
![]()
Wat een prachtig jongetje!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:10 schreef lily het volgende:
Ter ere van de halfjaardag van Davideen liga-foto.
Het was nog niet zo'n succes want hij sabbelde er een beetje aan en dat was het dan maar het begin is er.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |