quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:En ik vind als je terugkeert naar Nederland als je relatie eindigt dat je niet kunt zeggen dat je er echt gelukkig bent
Ik heb een beetje hetzelfde idee, enkel is bij mij de relatie nooit uitgegaan , sterker nog nu ben ik bezig een stuk grond te kopen en een huis te bouwen, en dat voelt eng 'vast' aan ...
Het was altijd een prettig idee, flexibel te zijn, en hier niet te _moeten_ wonen omdat het zo hemels is, of het zo'n perfect land zou zijn .. maar gewoon door de omstandigheden .... en altijd te kunnen zeggen dat je weer 'verdergaat', ergens anders heen te kunnen gaan ....
Iets dat ik nu, als ik een eigen huis heb, zou verliezen, dan ben ik opeens aan de bodem verbonden, een huis bouwen is voor de nomade toch altijd een vorm van godslastering...
Ik heb altijd een beetje twijfels bij mensen die net doen alsof het land waarin ze wonen zo 'perfect' en 'hemels' is, met de sterkste economie en allerbeste instelling ... die doen me een beetje denken aan Mülisch in Cuba... utopistische fantasten met oogkleppen op.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25