Boulevard is wel boeiend?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:18 schreef TC03 het volgende:
Wat een verschrikkelijke soap.
RTL4, zendt eens iets boeiends uit na Editie NL. RTL Boulevard ofzo.
tv als vermaakquote:
Craiggiequote:
In een fitness zal is meestal wel iets te zien hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:04 schreef Spacehamster het volgende:
Ooit es op fitness was er op het ene scherm tennis en de andere As the stomachworld turns.
Toen heb ik een half uur gefascineerd naar de muur zitten kijken omdat er niets interessanters te zien was.
omfgquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:18 schreef TC03 het volgende:
Wat een verschrikkelijke soap.
RTL4, zendt eens iets boeiends uit na Editie NL. RTL Boulevard ofzo.
Toevallig, dat doe ik met mensen die 'sowieso' niet kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Zoiezo, mensen die soaps als de gouden kooi / gtst / as the world turns kijken neem ik zoiezo al in twijfe!
doe maarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:04 schreef Burdie het volgende:
Hé, er zit een knop op je tv! Die helpt je zo uit de puree. Druk 'm in en ga maar mee de bloempjes buiten zetten...!
Ik wilde net precies hetzelfde reageren toen ik die post las.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Toevallig, dat doe ik met mensen die 'sowieso' niet kunnen schrijven.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:29 schreef Gluckskafer het volgende:
Boh gek, die geile Katie speelt daar toch in mee![]()
En soms zijn er alleen dikke mensen, ATWT, tennis en muren te zien....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:16 schreef Avory het volgende:
In een fitness zal is meestal wel iets te zien hoor.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |