admin(rood) staat boven mod(blauw). forum-admin (fa, donkerblauw/paars) staat boven mod, maar onder adminquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:01 schreef Choumacher het volgende:
Mensen wat is eigenlijk het verschil tussen een administrator en een mod ? Ik ben er niet zo in thuis.
Maar ik moet wel zeggen dat het vrouwtje waar die Yvonne zo op afgeeft er een STUK beter uitziet dan zij. Dat is net zoiets als ik zou zeggen shit man die Tom Cruise is maar een loser hoor met zijn lelijke kop en lelijke wijven.
Nee dat zou toch stom zijn als ik dat zou doen![]()
aan je fotoboek te zien heeft ze wel een puntquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:51 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
En dan noem je MIJ miss plamuur?
Oh my god
Alleen Allah, dus begin maar alvast te bidden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:20 schreef Choumacher het volgende:
En wie staat er dan boven de admin zodat hij/zij haar kan bannen, want ook ik vind dit een totaal ongepaste reactie van een crew-lid.
Bakkes houwe EmmYKuHh is een lekker ding.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:21 schreef Prego het volgende:
[..]
aan je fotoboek te zien heeft ze wel een punt
en vangen ze hier nog wat geld voor?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:03 schreef Megter het volgende:
[..]
admin(rood) staat boven mod(blauw). forum-admin (fa, donkerblauw/paars) staat boven mod, maar onder admin
om ff in hiėrarchische termen te spreken
Ja jij bent natuurlijk zo'n acnefabriek die vindt dat Britney Spears lelijk is. En op de dag van je dertigste verjaardag straks een topic in Kras&Snij openen dat je nog steeds vrijgezel bent.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja jij bent natuurlijk zo'n acnefabriek die vindt dat Britney Spears lelijk is. En op de dag van je dertigste verjaardag straks een topic in Kras&Snij openen dat je nog steeds vrijgezel bent.
Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh Akbarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Alleen Allah, dus begin maar alvast te bidden.
Dat bedoel ik, fun ditquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Hahahahahaha 30.Hahahahahaha 18.
Waarom heb ik liggen huilen in bedje?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, fun dit
Maarre, je hebt nu natuurlijk de hele nacht liggen huilen in je bedje
Newbie-topic dit hoor
Volgens de newbies hier had je dat moeten doen omdat ik iets over je moeder tiktequote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom heb ik liggen huilen in bedje?
Ach ja ik ben geen Marokkaan die helemaal over z'n toeren raakt als je aan z'n famlie komt (elke willekeurige andere Marokkaan dus). Ik zei gisteren ook iets tegen r2cksson, wou ie meteen m'n vader neuken. Wat is dat tochquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens de newbies hier had je dat moeten doen omdat ik iets over je moeder tikte
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zei gisteren ook iets tegen r2cksson, wou ie meteen m'n vader neuken. Wat is dat toch
quote:neu·ken (ov.ww., ook abs.)
1 [inf.] vrijen, geslachtsgemeenschap hebben met (iem.)
Heb je een beetje een leuke vader?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ach ja ik ben geen Marokkaan die helemaal over z'n toeren raakt als je aan z'n famlie komt (elke willekeurige andere Marokkaan dus). Ik zei gisteren ook iets tegen r2cksson, wou ie meteen m'n vader neuken. Wat is dat toch
Niet echt nee, seksueel gezien dan, en ik vind dit geen prettig gesprekje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |