abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:03:03 #101
39682 Megter
Inderdation!
pi_28813396
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:01 schreef Choumacher het volgende:
Mensen wat is eigenlijk het verschil tussen een administrator en een mod ? Ik ben er niet zo in thuis.

Maar ik moet wel zeggen dat het vrouwtje waar die Yvonne zo op afgeeft er een STUK beter uitziet dan zij. Dat is net zoiets als ik zou zeggen shit man die Tom Cruise is maar een loser hoor met zijn lelijke kop en lelijke wijven.

Nee dat zou toch stom zijn als ik dat zou doen
admin(rood) staat boven mod(blauw). forum-admin (fa, donkerblauw/paars) staat boven mod, maar onder admin

om ff in hiėrarchische termen te spreken
Die van de stagiairs :')
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:20:27 #102
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28813951
En wie staat er dan boven de admin zodat hij/zij haar kan bannen, want ook ik vind dit een totaal ongepaste reactie van een crew-lid.
pi_28813985
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:51 schreef EmmYKuHh het volgende:

[..]

En dan noem je MIJ miss plamuur?
Oh my god
aan je fotoboek te zien heeft ze wel een punt
pi_28814004
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:20 schreef Choumacher het volgende:
En wie staat er dan boven de admin zodat hij/zij haar kan bannen, want ook ik vind dit een totaal ongepaste reactie van een crew-lid.
Alleen Allah, dus begin maar alvast te bidden.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28814023
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:21 schreef Prego het volgende:

[..]

aan je fotoboek te zien heeft ze wel een punt
Bakkes houwe EmmYKuHh is een lekker ding.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28814116
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:23 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Bakkes houwe
quote:
EmmYKuHh is een lekker ding.
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:35:48 #107
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28814414
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:03 schreef Megter het volgende:

[..]

admin(rood) staat boven mod(blauw). forum-admin (fa, donkerblauw/paars) staat boven mod, maar onder admin

om ff in hiėrarchische termen te spreken
en vangen ze hier nog wat geld voor?
pi_28814457
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:25 schreef Prego het volgende:

[..]

[..]

Ja jij bent natuurlijk zo'n acnefabriek die vindt dat Britney Spears lelijk is. En op de dag van je dertigste verjaardag straks een topic in Kras&Snij openen dat je nog steeds vrijgezel bent.
pi_28814575
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja jij bent natuurlijk zo'n acnefabriek die vindt dat Britney Spears lelijk is. En op de dag van je dertigste verjaardag straks een topic in Kras&Snij openen dat je nog steeds vrijgezel bent.
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:52:16 #110
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28814950
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Alleen Allah, dus begin maar alvast te bidden.
Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh Akbarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_28815688
pas na het zien van yvonne's fotoboek snapte ik plots waarom ze zo pist werd, en och sensatie mag altijd!
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_28817497
En jij durft GVD iemands moeder een kutmoer te noemen, vieze zonnebankmuts.
Val eerst eens een kilo of tig af, voordat je iemands moeder in de zeik zet, ik begin GVD toch ook niet over je ouders ofzo.

Woon je op Vinkenslag of zo.

Mod,Admin of Whatever, dit KAN niet

Dit kun je dus niet maken

Wat van deze uitlatingen de consequenties zijn voor mijn account doet me geen Fuck, pauperwijven als mod, dan heb je het als forum wel gehad.

Trouwens, die oproep voor een Photoshopper, was die om je op foto's tenminste nog enigzins toonbaar te krijgen, omdat er best veel van je wordt verwacht, mocht je die fuctie krijgen
  Admin vrijdag 15 juli 2005 @ 00:34:53 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28818161
De frustratie hier
Mij aanspreken op m'n taalgebruik en dan zelf door het lint gaan in uiterst correct taalgebruik
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:36:30 #114
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28818203
*mooi
*stil.
pi_28818256
*ware poezie.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28818840
In plaats van iemand afzeiken op taalgebruik, kun je beter even zelf eens lezen wat je daar neertypt,
grammaticaal correct of niet, want dat gaat werkelijk nergens over.

Ik val tenminste degene aan die zelf zeikt, inplaats van over familie te beginnen.
Of zal ik even over je Opa en Oma beginnen, die (denk ik) niet meer leven??

Je moet in zoiets nooit over familie beginnen, je weet namelijk niet wat je daarmee teweeg brengt (misschien is zijn moeder wel pas overleden)

En dat een Mod zichzelf zo verlaagd, zegt meer over hem dan over mij, die dan denkt dat de admin wel tot zijn oksels bruin zal zijn, en dan niet van de zonnebank.

Tobbertjes

ps Begin niet over mijn familie, daar ben IK niet van gediend
Val iemand persoonlijk aan (als mod/admin toch al redelijk dubieus) maar niet iemands familie
pi_28821524
en och waar maak je je druk over. een vrouw van wat, 30 die heel boos word op wat een jongetje van 18. ik zou zeggen laat het lekker, het blijft vaak bij woorden, lol
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_28822172
Hahahahahaha 30. Hahahahahaha 18.

Wat ik trouwens ook zo erg vind aan zonnebankwijve, om maar effe ontopic te blijven, is van die felblauwe oogschaduw. Natuurlijk proberen ze deze zoveel mogelijk te bedekken.
  Admin vrijdag 15 juli 2005 @ 09:22:27 #119
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28822345
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Hahahahahaha 30. Hahahahahaha 18.
Dat bedoel ik, fun dit

Maarre, je hebt nu natuurlijk de hele nacht liggen huilen in je bedje

Newbie-topic dit hoor
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_28822383
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, fun dit

Maarre, je hebt nu natuurlijk de hele nacht liggen huilen in je bedje

Newbie-topic dit hoor
Waarom heb ik liggen huilen in bedje?
  Admin vrijdag 15 juli 2005 @ 09:26:21 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28822414
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:24 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Waarom heb ik liggen huilen in bedje?
Volgens de newbies hier had je dat moeten doen omdat ik iets over je moeder tikte

pi_28822457
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Volgens de newbies hier had je dat moeten doen omdat ik iets over je moeder tikte
Ach ja ik ben geen Marokkaan die helemaal over z'n toeren raakt als je aan z'n famlie komt (elke willekeurige andere Marokkaan dus). Ik zei gisteren ook iets tegen r2cksson, wou ie meteen m'n vader neuken. Wat is dat toch
pi_28822824
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:29 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]
Ik zei gisteren ook iets tegen r2cksson, wou ie meteen m'n vader neuken. Wat is dat toch
quote:
neu·ken (ov.ww., ook abs.)
1 [inf.] vrijen, geslachtsgemeenschap hebben met (iem.)
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  Admin vrijdag 15 juli 2005 @ 10:04:03 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28823089
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:29 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ach ja ik ben geen Marokkaan die helemaal over z'n toeren raakt als je aan z'n famlie komt (elke willekeurige andere Marokkaan dus). Ik zei gisteren ook iets tegen r2cksson, wou ie meteen m'n vader neuken. Wat is dat toch
Heb je een beetje een leuke vader?

pi_28823166
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heb je een beetje een leuke vader?
Niet echt nee, seksueel gezien dan, en ik vind dit geen prettig gesprekje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')