Dat nummer van die aids patient vond ik "iets" te depressief en zielig. Mr blue - here to stay with you.
I am mr blue, I am here to stay with you, no matter what you do, when you are lonely i will be lonely too.
nee, muziek dient zo'n boodschap niet uit te dragen. Maak er dan van als aids patient. I hate my fucking life, i wanna die and want to be reborn healthy and sane.
Dat nummer is veels te soft gebracht, had harder gemogen.
tevens slecht over nagedacht, de boodschap dient nut te hebben. Mr blue heeft aids en blijft. Dat kan niet, hij moet weggaan of spontaan genezen. Mr blue zoals het nummer geschreven is die mag niet blijven. Genezen of sterven. Niet oud worden in een hel als een geraamte.
Er zullen vast meer zijn die slecht zijn maar ik richt me op de goede muziek en niet op de slechte muziek. Gabber is ook niet alles nee, ik luister dat nog vaker vanwege vroeger maar ik wil me niet bezig houden met hersendodend materiaal. Ik wil geinspireerd worden door muziek, mijn leven moet op de een of andere manier beinvloed worden erdoor. Gabber is ook hersendodend inderdaad.
Andre Hazes - eenzame kerst vind ik ook erg depressief. Ik heb niets tegen protesterende muziek en harde muziek maar ga niet depressief liggen huilen.
Frans Bauer - Heb je even voor mij. Erg opeisende muziek. Die muziek komt over alsof Frans Bauer wilt dat het hele leven om hem draait. Heb je even voor mij, maak wat tijd voor me vrij. Verder ken ik het niet. Waarom moeten anderen tijd vrij maken voor Frans Bauer? Dat ie mensen met rust laat zeg. Beetje de tijd van anderen opeisen zeg, hoe haalt hij het in zijn hoofd
[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-07-2005 18:10:07 ]