Voor mij het gospelkoor op de achtergrond. Ik zou dat nummer met liefde in een wat minder vol arrangement horenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:13 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat daar mis mee is![]()
Sorry dat ik nog zo laat reageer, maar het moet eventjes, want ik word hier door iemand aangezien voor 1 of andere hakgabber. Ik VIND (mening!) Child in Time een KUTlied door dat vreselijke geschreeuw telkens, dat werkt me echt onwijs op mijn zenuwen. Dat jij het een muzikaal meesterwerk is zal me een biet zijn, ik vind het dus een buttnummer. Ik luister nooit naar electronische takkeherrie zoals hardcore en ander gebeuk wat jij denkt te kunnen concluderen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:53 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Als je dat nummer bagger vindt dan snap je er gewoon niks van.
Het is een muzikaal hoogstandje. Maar goed, jouw gehoor is waarschijnlijk al dermate aangetast door house-, hardcore- en andere stamp - en beukherrie
En dat AFSCHUWELIJKE KUTNUMMER:Hij was maar een clown.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:34 schreef ma_jojo het volgende:
Anton aus Tirol mag wat mij betreft ook wel een vermelding krijgen hier.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:34 schreef ma_jojo het volgende:
Anton aus Tirol mag wat mij betreft ook wel een vermelding krijgen hier.
My pleasure.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!
En ik maar jaren meditatie training doen om dat nummer uit m,n hoofd te bannen, en HOPPA 1 vermelding en ,t zit weer in me kop.
Je wordt bedankt!!!![]()
Ja hoor. Vandaag nog in Eminem stopt NIET met rappen....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Litpho, ik lees ze doorgaans met genoegen, maar is er een bericht van jouw hand waar geen zonnebril boven staat?
Terecht.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja hoor. Vandaag nog in Eminem stopt NIET met rappen....
Dat is wat ik een paar pagina's geleden ook al probeerde uit te leggen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:58 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Ik zal het eens proberen duidelijk te maken:
Net als bij films en boeken, is er ook binnen de muziek onderscheid te maken tussen GOEDE / SLECHTE muziek aan de ene kant en MOOIE / NIET MOOIE muziek aan de andere kant. Of iets mooi danwel niet mooi is heeft te maken met smaak en is subjectief. In het land der blinden is vaak de eenoog koning, dus dit kun je mensen niet aanrekenen. Of iets goed of slecht is, is aan de hand van een aantal aspecten vast te stellen. Je kunt aan de volgende aspecten denken:
- instrumentbeheersing
- orininaliteit (geplaatst in de tijd waarin het nummer uitkwam)
- samenspel
- productie
- authenciteit
- zang
- teksten
- enthousiasme
Uiteraard zijn er nog veel meer aspecten, dit zijn de eerste die me te binnen schieten.
Daarom is Hotel California bijvoorbeeld een goed nummer, terwijl iemand het niet mooi hoeft te vinden. Je moet alleen wel open staan voor het feit dat sommige nummers die buiten je smaak vallen best goed kunnen zijn. Vele jazz- of death metal stukken zijn bijvoorbeeld erg goed maar worden door de ontoegangkelijkheid door veel mensen als ' herrie ' en daarom als niet mooi gewaardeerd.
Ik vind persoonlijk een nummer als Paradise by the Dashboard Light een nummer dat goed in elkaar steekt, maar ik krijg er zelf bijna kotsneigingen van.
Een ander nummer waar ik van walg is We Built This City van Starship. Zeker als je weet wat voor een werk de band als Jefferson Airplane in het verleden heeft gemaakt.
Het nummer ís van Guus Meeuwisquote:Op maandag 18 juli 2005 19:36 schreef JDude het volgende:
Guus Meeuwis heeft ook een poging gewaagd geloof ik
En daar bedanken wij hem voor.quote:
Nee mallequote:Op donderdag 21 juli 2005 21:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De Guus-versie is zooooooooveel mooier
HE! PUB is een ander subforum.quote:
quote:
Alsof je dat serieus moet nemen zegquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:16 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]
Gunther met Ding ding dong - Touch me of tiny winy string bikini.
"oeeeh you touch my tralalala"
met duits Zweeds accent verkrijgbaar!
"The four main things in Günthers life are Champagne, Glamour, Sex and Respect!"
Mee eens! Om er een paar te noemenquote:
Alle covers vind ik wel heel erg kort door de bocht.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:00 schreef nweenink het volgende:
[..]
Mee eens! Om er een paar te noemen
Madhouse - Like a prayer"
Nu in de top 40 - Give a little bit (cover van Supertramp)
En ga nog maar ff door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |