Hmja, ik sta zaterdag dus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eigenlijk toch totaal nutteloos als je daar om 9:00 al staat
Op een gegeven moet je toch pissen en dan moet je uit de rij gaan...
of je moet zo aso zijn om gewoon naast je te pissen zoals hierboven..
Ik stond om 14.00 uur in de rij, kwam de ArenA binnen en kon zo tegen het hek van het achterste vak staan. geen verkeerde plek dus. Zeker als je naast iemand staat die al om 10.00 uur in de rij stond ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eigenlijk toch totaal nutteloos als je daar om 9:00 al staat
Op een gegeven moet je toch pissen en dan moet je uit de rij gaan...
of je moet zo aso zijn om gewoon naast je te pissen zoals hierboven..
Het grootste 'vak'quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:42 schreef Murray het volgende:
Wat bedoel je nou met het achterste vak?
Hallo, Nederland heeft toch een reputatie, niet raar gaan kijken als die waar blijkt te zijnquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:31 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat is ook een van de weinige negatieve reacties die ik ben tegengekomen....
Maar ik heb er wel meer gelezen:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:44 schreef Murray het volgende:
[..]
Maar daar heb je dus van 4 tot 9 gestaan?
Als er iemand tegen mij aan gaat pissen sta ik denk ik toch wel raar te kijken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hallo, Nederland heeft toch een reputatie, niet raar gaan kijken als die waar blijkt te zijn
Hmja, ik had ook graag iemand meegenomen die steeds voor mij bier ging halen... (Cherrylips...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
We waren met z'n vieren. Stonden daar prima. Af en toe ging er een wat drank halen. En met die 'security zone' net voor ons (waar die security mensjes dus wandelen) was het voor de kleinste van het groepje ook nog prima te zien (dan staan lange mensen niet een meter voor je).
In het voorste vak was nog meer dan genoeg ruimte. Dus daar kun je prima zittenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Hmja, ik had ook graag iemand meegenomen die steeds voor mij bier ging halen... (Cherrylips...)
Ik zorg gewoon dat ik in dat voorste vak kom, is 's ochtends dan wel een flinkte tijd wachten, maar dat wachten van 4 tot 9 is dan wel relaxed.
wereldvreemdquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef Murray het volgende:
[..]
Als er iemand tegen mij aan gaat pissen sta ik denk ik toch wel raar te kijken.
Ze hebben toch ook het veld een beetje opgedeeld, om drang te voorkomen?!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In het voorste vak was nog meer dan genoeg ruimte. Dus daar kun je prima zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |