Nee, ze weten dus helemaal niks, nada, omdat ze die één of andere scan 'vergeten' zijn om te doenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Weten ze al iets of het een agressieve soort kanker is die snel groeit?
Ik stuur m'n zus er waarschijnlijk even op af, da's een terriër. Ik ben net zo soft als me ma. Probleem is alleen dat die in het buitenland zit.quote:En ik zou inderdaad bellen en een stampij maken, dit kan echt niet hoor.
Het speelt nu dus al 4 weken, en we weten dus eigenlijk nog steeds niks.quote:Toen mijn moeder kanker had duurde het tussen onderzoeken gemiddeld ook wel zo'n 2 weken.
Gewoon bellen, want we hebben het hier wel over kanker. Kunnen ze die scan niet in een ander ziekenhuis doen waar ze wel meer tijd hebben?quote:Het speelt nu dus al 4 weken, en we weten dus eigenlijk nog steeds niks.
Ja, ik ga nu richting m'n ouders, dan ga ik m'n moeder vragen wat die arts precies heeft gezegd, en dan bel ik morgenochtend meteen op naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom bel je niet even zelf? Als je nu zegt wat je hier in dit topic hebt gezegd tegen die lui in het ziekenhuis krijg je geen achteraf gepraat; 'had ik maar.... ' Je moet het in ieder geval proberen, het is je vader man.
Uh ja als ik arts was en je ging zo tegen mij tekeer zou ik je ook effe lekker een maandje langer laten wachten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef Lemmeb het volgende:
Ik kreeg al zo'n slecht gevoel toen er vorige week zo'n allochtone kuthoofdverpleegkundige rondliep die geen drol begreep van wat je tegen d'r zei. Mongool ga godverdomme Nederlands leren!!!
Lekker wel, chantagezorg. Patienten moeten wel lief en dankbaar zijn, anders kan edelachtbare dokter je straffen met extra lang wachten? Lazer toch opquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Uh ja als ik arts was en je ging zo tegen mij tekeer zou ik je ook effe lekker een maandje langer laten wachten.![]()
Gelukkig ben je een enorme kneus en kán je dus geen arts zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Uh ja als ik arts was en je ging zo tegen mij tekeer zou ik je ook effe lekker een maandje langer laten wachten.
Artsen zijn ook gewoon mensen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:16 schreef Golf het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een enorme kneus en kán je dus geen arts zijn.![]()
Niet in de zin van mislukt, zoals dat bij jou het geval is. Ow en sterkte TS.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Artsen zijn ook gewoon mensen.
ik vind het heel erg voor je, maar reakties als deze vind ik kant noch wal raken...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef Lemmeb het volgende:
Ik kreeg al zo'n slecht gevoel toen er vorige week zo'n allochtone kuthoofdverpleegkundige rondliep die geen drol begreep van wat je tegen d'r zei. Mongool ga godverdomme Nederlands leren!!!
Als ze je niet verstaan is dat natuurlijk wel oervervelend.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vind het heel erg voor je, maar reakties als deze vind ik kant noch wal raken...
dan nog hoef je het niet zo te formulerenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef Golf het volgende:
[..]
Als ze je niet verstaan is dat natuurlijk wel oervervelend.
Ja, dat kun jij wel vinden, maar het is natuurlijk compleet bezopen dat zo'n vrouw die amper Nederlands spreekt en waar dus geen land mee te bezeilen valt, een afdeling runt waarop een flink deel van de patiënten toch al moeite genoeg heeft om zichzelf uit te drukken, omdat ze een gat in hun strot hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vind het heel erg voor je, maar reakties als deze vind ik kant noch wal raken...
ik snap je frustratie wel, ik zou ook over de rooie zijn als ik zo behandeld werdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:16 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, ik heb dus gebeld en de onderzoeken (CT + echo) zijn nu gelukkig 2 weken eerder vervroegd, naar begin augustus. Maar eerder kon niet, ivm vakantieperiode blabla.
Magoed we zitten dus in principe al bijna een half jaar in onzekerheid over wat hij heeft (zolang is hij al schor en de huisarts wilde hem in eerste instantie niet doorsturen, pas toen hij bijna stikte 2,5 week geleden konden ze naar de Daniël den Hoed en werd hij dezelfde dag nog geopereerd). Dus die 2,5 week kunnen er ook nog wel bij.
Excuses trouwens nog voor het taalgebruik in mijn initiële post + titel, maar ik was ontzettend pissig (ook op mezelf dat ik niet meegeweest naar die arts, wat m'n vader niet wilde) en moest het echt ff kwijt.
Nee, ze zou het liefste wel komen natuurlijk, maar we komen er zo zelf ook wel uit. Voorlopig voelt pa zich verder nog wel goed en in augustus komt ze sowieso terug, voor vakantie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:35 schreef sigme het volgende:
Fijn dat de boel toch vervroegd is.
Ik ben het trouwens hartgrondig met je eens dat je recht van klagen hebt als Nederlands niet als voertaal gebruikt kan worden.
Komt je zusje naar NL voor je vader?
En hoe gaat het nu met jou?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ze zou het liefste wel komen natuurlijk, maar we komen er zo zelf ook wel uit. Voorlopig voelt pa zich verder nog wel goed en in augustus komt ze sowieso terug, voor vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |