Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Was het nou een IDE geweest dan had ik em aan mijn pc kunnen aansluiten, dan had ik mogelijk nog wel alles kunnen redden, maar tot spijt is het een USBquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:46 schreef Sjowhan het volgende:
Is het een USB-HD? Een IDE-HD?
Zojuist men mailbox gecontroleerd, en er komt toch een lachje op men gezichtquote:
snel alles overkopieren, dan wegtyfenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke ik heb mijn mp3 speler aan de praat.
Vreemd genoeg moet ik de oplader ingedruk houden, als ik dat niet doe dan weigerd hij weer.
Kortom ik zal nu voorlopig met 1 hand moeten typen.
laat zienquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:52 schreef Jump het volgende:
[..]
Zojuist men mailbox gecontroleerd, en er komt toch een lachje op men gezicht![]()
Ik heb nu die mp3 speler op de grond te liggen met een stoof tegenaan gezet, werkt perfect.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
snel alles overkopieren, dan wegtyfen
ik heb dat ook, mp3 speler is usb2, maar overzetten gaat toch oertraag. geen idee welquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb nu die mp3 speler op de grond te liggen met een stoof tegenaan gezet, werkt perfect.
Ik haal nu alles erafdaarna nieuwe kopen
Alleen 1 vraag: Ik heb wel USB 2.0 maar hij ziet em in alle USB poorten 1.0
Misschien ide wat ik verkeerd doe?
Maar de PC zegt zelf ook dan hij snellere overdracht kan krijgen. (2.0)quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:17 schreef Jump het volgende:
[..]
ik heb dat ook, mp3 speler is usb2, maar overzetten gaat toch oertraag. geen idee wel
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mensen het is gelukt.
Ik heb alles kunnen redden.
Ik heb dat ding ook gelijk weg gesmeten.
Behalfe de HD zelf.
Zeker goed nieuwsquote:
zal je wel zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |