tvpquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:46 schreef Kreator het volgende:
Hoi Anna-Bella,
Gezien je leeftijd en het feit dat je een boezem hebt (het 2e doet me meer dan het eerste), vind ik dat we een keer samen lasagna moeten gaan eten.
Groetjes,
Je Krea.
Krea is er in geïnteresseerd dus ik vermoed dat het een vrouwelijk mens met een leeftijd van 12 tot 60 jaar is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:50 schreef djenneke het volgende:
WTF is A-B?
Dat is wel wat krap ingeschat.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
met een leeftijd van 12 tot 60 jaar is.
Oh sorry, het was niet mijn bedoeling je te beperken. Maar nu serieus, ga je Anna-Bella verkering vragen?quote:
Dat heb ik al gedaan, maar ik weet niet wat haar antwoord is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar nu serieus, ga je Anna-Bella verkering vragen?
Hoi Krea,quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:46 schreef Kreator het volgende:
Hoi Anna-Bella,
Gezien je leeftijd en het feit dat je een boezem hebt (het 2e doet me meer dan het eerste), vind ik dat we een keer samen lasagna moeten gaan eten.
Groetjes,
Je Krea.
Hallo Krea,quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:47 schreef Kreator het volgende:
Hai Annabel,
Ik heb vanaf vanmiddag 5 uur 3 weken vakantie. Ergens in die vakantie schikt het wel.
Laten we zeggen......zondag.
Groetjes,
Kreator
Hey Anna-Belquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef Anna-bella het volgende:
Hallo Krea,
Maar zondag is een officiële rustdag.
Zul je mij dan verwennen zodat ík kan rusten?
Groetjes,
Annabel
Hoi Krea,quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey Anna-Bel
Je verdient je rust. Ik zal er voor zorgdragen.
groetjes,
Krea.
Hoi Annabella,quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:48 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Hoi Krea,
Mijn dank daarvoor. De rust zal wederkerend zijn.
Groetjes,
Annabel
Dat idee had ik al toen ik de naam van de TS zag.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:12 schreef D.Rose het volgende:
dit topic was vanaf de OP al ten dode opgeschreven
Beste Krea,quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zolang het uitermate coole mensen zoals wij betreft dan hè. Dan wel.
Dat maakt al snel dingen okay. Uiteraardquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zolang het uitermate coole mensen zoals wij betreft dan hè. Dan wel.
Lieve Annabel,quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:14 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Beste Krea,
Ik weet niet goed hoe ik mijn gevoelens moet omschrijven en beschrijven.
Doch wil ik het je vragen, maar ik durf niet zo goed.
Zullen wij dan een fokliefdespaar beginnen?
Blozende groetjes,
Annabel
Vanzelfsprekend is het okay, als het mij betreft. Je had niet anders verwacht, aannemelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat maakt al snel dingen okay. Uiteraard
Daar kan ik op dit moment geen uitsluitsel over geven. Ik moet eerst even met Annabel overleggen of ik mag zeggen dat ik haar foto's heb gezien.quote:
Ow. Maar je kon in ieder geval wel zien dat ze wiebelen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar kan ik op dit moment geen uitsluitsel over geven. Ik moet eerst even met Annabel overleggen of ik mag zeggen dat ik haar foto's heb gezien.
Lieve Krea,quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lieve Annabel,
Een ware droom komt uit. Ik heb al de gehele dag vlinders in mijn buik. Tevens denk ik de hele dag aan je wulpse lijfje met je wiebelende tietjes.
Ik vind het een goed plan.
Romantische kusjes,
Krea.
Schattige Annabel,quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:23 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Lieve Krea,
Laat ik mijn vangnetje maar weer pakken, zodat ik ook jouw vlindertjes kan weghalen.
Anders lukt het ons nooit om de Lasagna op te eten.
Wil je ze even aanraken, mijn wiebelende tietjes?
Intense knuffeltjes,
Annabel
Mijn zeer geliefde Krea,quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Schattige Annabel,
wat ben je toch een behulpzaam meisje.. Ik denk dat we sowieso niet aan eten toekomen, maar dat is maar een wilde gok.
Mag het? dan mag je ook even aan de mijne zitten. Of heb je andere fantasieen?
gevoelige likjes,
Krea.
Droom-annabel,quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:32 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Mijn zeer geliefde Krea,
Wat waren jouw plannen dan precies? Een liefdesbaby?
Het mag, maar pas op. Ze zijn gevoelig voor koude handen.
Ik heb andere fantasieën. Ik zal ze stiekem in je oor fluisteren
Veel kriebeltjes,
Annabel
Hoi Anna-Bella,quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:32 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Mijn zeer geliefde Krea,
Wat waren jouw plannen dan precies? Een liefdesbaby?
Het mag, maar pas op. Ze zijn gevoelig voor koude handen.
Ik heb andere fantasieën. Ik zal ze stiekem in je oor fluisteren
Veel kriebeltjes,
Annabel
Hoi DB,quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:51 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Hoi Anna-Bella,
Onze afspraak komt hiermee toch niet te vervallen?
Groetjes,
DB
Hoi Annabel,quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:53 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Hoi DB,
Natuurlijk niet. Misschien wil Krea ze zelfs wel boetseren![]()
Groetjes,
Annabel
Ik heb een groot hart. Vechten is voor mietjes.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:56 schreef C2C het volgende:
geld hier ook 2 honden users vechten om een been anna-bella en C2C gaat er mee heen?
ja daarom ga ik er ook mee heen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:59 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik heb een groot hart. Vechten is voor mietjes.
Ik heb op S zijn scanner mogen liggen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:00 schreef Bob-B het volgende:
Kreator, mag ik je waarschuwen, ze heeft gister nog met Snakey lopen ketsen....
Ja en hem daarvoor passend beloondquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:01 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik heb op S zijn scanner mogen liggen.
Dat is iets heel anders dan ketsen
Nee, ik reageerde even netjesquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:27 schreef D.Rose het volgende:
weer aandacht nodig?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:08 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad mijn behaarde poes mogen aaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |