abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2005 @ 19:48:29 #201
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_30396403
En als je zelfs daar niet op kunt wachten, dan dus lekker doorbaren tot je oudste zelf een kindje krijgt...
  donderdag 8 september 2005 @ 19:52:12 #202
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30396520
Och ja..die klapperende eierstokken...
Ik ben druk bezig Coolhunk te overtuigen dat we een derde moeten maar hij wil nog niet luisteren
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 8 september 2005 @ 19:59:22 #203
105888 renzell
pi_30396782
gewoon met de pil stoppen.
oeps, vergeten!
  donderdag 8 september 2005 @ 20:09:24 #204
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30397093
Je kunt een hoop van me zeggen maar daar begin ik echt niet aan
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_30397792
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef renzell het volgende:
gewoon met de pil stoppen.
oeps, vergeten!
Gaat niet, oeps spiraaltje kwijt klinkt ook niet zo geloofwaardig toch?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  donderdag 8 september 2005 @ 20:32:23 #206
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30397949
Haha Loena ! Dat komt idd niet echt geloofwaardig over?
Gewoon dikke kleding aantrekken, dan hoort niemand ze.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 8 september 2005 @ 20:34:02 #207
24188 Belana
kloon van belana
pi_30398010
hahaha, loena en coolbabe!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 8 september 2005 @ 22:44:18 #208
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30403141
Tjeee Loena heb je niet een eens spiraal met trektouw
pi_30420266
_o- Loena Coolbabe
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 17 september 2005 @ 12:23:53 #210
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30660841
Vloekend stap ik met mijn dochter op m'n nek de c1000 uit, bij 9,90 aan boodschappen krijg je geen zegeltje, bij 10,00 euro wel. Belachelijk maar dat terzijde, Jolie wijst in de verte; kijk! mama! mooi! Ik kijk en ik moet even slikken want een verzameling van de grootste twijvelgevallen van onze samenleving nadert ons; Jompelmeisjes en fanfare (vooral die gasten met een levensgroot xylofoon om hun nek daarbij ga je jezelf afvragen of het wel helemaal goed met ze gaat) M'n nekharen gaan direct overeind staan maar het meisje in mijn nek klapt in haar handjes, haar voetjes raken ritmisch mijn sleutelbeen, ze is blij. Voor haar blijf ik staan.

Terwijl de grond begint te trillen gaat er een zee van kleuren aan ons voorbij, showband 1, 2 en 3 achter elkaar. Showband 4 blijft voor ons stilstaan er is een opstopping (zie je wel, die andere gasten kunnen niet eens normaal een parcour lopen; ze zijn echt niet wijs!) De meisjes doen hun pasjes op de plaats, voorop een soort van tienjarige dragqueen. Ze kijkt stoïcijns voor zich uit maar de glimlach op haar met glitters beschilderde gezicht verraadt dat ze er wel van geniet. Ze kijkt even neer. Haar moeder maakt van de gelegenheid gebruik om haar veters te strikken en krijgt een knikje van haar dochter. Haar dochter......ineens flitsen er allerlei beelden door m'n hoofd. Mijn dochter die met open mond hetzelfde meisje bekijkt, de twee staartjes en de (voor het eerst) rechte scheiding op haar hoofd, de twee knotjes op het hoofd van het meisje, de afgrijselijke uotfit, de jompels, mijn meisje vorige week s morgens; in romper en maillootje zwaaiend met een vlaggetje dat ze bij de grote M had gekregen, mijn hemel! is dit mijn toekomst??????

Ik knijp in het zachte bolle beentje maar krijg enkel een boze blik toegeworpen; stoor me niet, dit is mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!

Kan iemand me alsjeblieft zeggen dat alle kleine kinderen dit geweldig vinden en het niks zegt over de toekomst

Hebben jullie dit soort dingen ook wel eens? Als ik over de toekomst nadenk dan zie ik Jolie helemaal niet bij zoiets als de fanfare of dansdingetjes maar het kan natuurlijk zomaar zo zijn dat ze zoiets geweldig vindt. Nooit bij stilgestaan
  zaterdag 17 september 2005 @ 12:29:31 #211
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30660961
Ik heb jaren bij de majorettes gezeten LB.. ik kan je er dus niks over vertellen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30661107
Zo hoop ik dat Morris nooooooit op korfbal wil
Hij mag op alle sporten van mij maar niet korfbal
Maar ja, wat als hij het helemaal geweldig vindt of al zijn vriendjes er op zitten?
Weet je, dat zien we dan wel weer
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 17 september 2005 @ 12:40:43 #213
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_30661243
Gewoon verbieden Luchtbel! De hemel zij geprezen dat mijn moeder mij ten strengste verbood bij de dansmarietjes te gaan. Dank je mam! Ik vond het fantastisch maar mocht echt niet. Klaar. Uit. (Zij miste het enthousiaste van andere moeders, die wel elke keer met hun dochter naar een 'concours' gingen. En de hele carnaval achter haar dochter-de-dansmariet aanvangen leek haar ook niks. Vandaar)

Edit: En mijn beste vriendinnetje zat er wel bij. Maar zelfs dat hindert me niks meer
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:24:36 #214
61800 Rottdog
pi_30662317
Owh nee weer eeen crisis

Zegt nu al dit kan niet en het gebeurt niet, nu al enge beelden in mijn hoofd van mijn kind ook in zo'n pakje opgetut als een volwassenen, nee daar doen wij niet aan mee Hier is bij mij de stop ze mag van mij van alles maar niet dat. (heel hard)

Is erg blij gaat straks weer oppassen op "mijn" kindjes wat regelmaat kan deze moeder wel weer gebruiken
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:19:17 #215
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30675726
Ja ook hier een dansmarieke
Maar zover mij bekend heb ik er geen rare tik aan overgehouden.

Maar Léon mag dus NIET bij de scouting!!
daarentegen is dansmarieke wel een optie
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:57:16 #216
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_30677219
Ik hoor dat scouting heel goed is voor superaktieve jongetjes .
*zich afvraagt of ze er met 3.5 jaar al op mogen *
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_30677649
waah nee, scouting is ook zoiets waarvan ik hoop dat 't aan onze deur voorbij gaat. evenals dansmarietjes! ik denk dat ik me daar ook best wat sturend in zal opstellen (zacht uitgedrukt ). wat ik enger vindt: wat als je kind er echt heel andere politieke of religieuze ideeën op zal nahouden als jijzelf? aan de ene kant ben ik erg voor ruimte voor eigen ideeën etc. maar als ik bijv. bluez' verhaal over haar zoon in die sekte-achtige groep lees dan lijkt me dat vreselijk moeilijk hoor.

verder is deze moeder best moe na d'r eerste werk'week' (3 dagen). en de kindjes zijn natuurlijk prompt verkouden en ook wat van slag, dus van nachtrust is ook te weinig sprake. verder is 't werk gewoon ook meteen echt heel hard aanpoten. mijn directe leidinggevende (en de enige die me kon uitleggen wat ik precies moet gaan doen de komende tijd) was er 2 dagen, en vrijdag is ze vertrokken voor 3 weken vakantie. tegelijkertijd moet ik half oktober een rapport afhebben voor een ministerie, ben als de dood dat ik gekke fouten ga maken in m'n berekeningen!
pi_30681092
ooh, wat hebben jullie tegen scouting!

Ik ben zelf altijd bij scouting geweest. Als kind maar later ook als leiding bij de welpen (jongens van ong 7 t/m 10 jaar). Ik vond het geweldig

Ik doe er al jaren niks meer mee maar ik zou het toch leuk vinden als mijn kinderen het "straks" leuk vinden.
pi_30681126
Myrthe mag ook absoluut geen majorette worden
Scouting zal eerder toegestaan worden.. of suzuki kleutergitaar ofzo Leuke muzieklessen voor kinderen zijn er tegenwoordig! De muziekschool hier had een open dag vandaag.

Sterkte Bix, misschien kun je morgenmiddag wat bijslapen?
pi_30681237
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:34 schreef poemojn het volgende:
Leuke muzieklessen voor kinderen zijn er tegenwoordig!
Muziek is hier in huis ook een hot-item (manlief is erg muzikaal). Dus ja, iets met muziek zal erg gewaardeerd worden (en wat Damon betreft gaat dat ook wel lukken denk ik...)
  zaterdag 17 september 2005 @ 23:36:32 #221
61800 Rottdog
pi_30681246
Heb een ingeving Zoë gaat op Air-gitar lekker goedkoop en stoer
pi_30681656
Oh god hier zo'n gek die jaren met een xylofoon om d'r nek heeft gelopen Je had het kunnen weten he LB En MisterBos heeft jáááren bij de scouting gezeten, tot z'n 23e (als leiding dan he Maar Myrthe gaat niet bij de majorette's hoor, dat vind ik ook belachelijk, die stomme pasjes. Maar als ze bij een goede showband wil zal ik d'r niet tegenhouden, al zal ik d'r wel aanraden om geen xylofoon te gaan spelen. Die dingen wegen ongeveer 15 kilo en het gewicht hangt ver van je lichaam af, dus daar een paar kilometer mee marcheren is te vergelijken met topsport
pi_30681860
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:36 schreef Rottdog het volgende:
Heb een ingeving Zoë gaat op Air-gitar lekker goedkoop en stoer
haha, ik zie het al helemaal voor me (zeker met de aanblik van je icoontje)
  zondag 18 september 2005 @ 08:26:53 #224
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30688242
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:33 schreef lily het volgende:
ooh, wat hebben jullie tegen scouting!
Ik heb helemaal niks tegen bovenstaande dingen hoor. Het zijn gewoon dingen waarvan ik zelf de lol niet kan inzien en daarom heb ik er nooit bij stil gestaan dat Jolie dat wel leuk kan gaan vinden. Maar ik weet zeker als puntje bij paaltje komt dat Jolie gewoon overal op mag, zolang ze maar doet wat ze leuk vindt!

Bix, daar denk ik ook wel eens aan. Hoe dat soort dingen dan moeten en wat en als ik van een fanfare al ga stuiteren wat dan in godsnaam als ze zich tot de Islam wil bekeren succes met je werk!
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 21:31:41 #225
81992 Githa
pi_30838279
Luchtbel hoe gaat het met je ? .... heb je de rust kunnen vinden, door lekker even te vloeken zoals je zelf zei

en Bix, Hoe bevalt het werken jou ? .... je vertelde laatst dat het je zo zwaar viel door de gebroken nachten. Is dat al wat beter geworden.
Nog niet te spreken over de druk die je voelde om goed te presteren

En Jdee, ik ben ook erg benieuwd hoe het jou vergaat....je hebt gewoon zo'n zware periode en je bent altijd zo vrolijk hier op fok
  donderdag 22 september 2005 @ 21:57:44 #226
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30839298
Thanks Githa. Laten we het zo zeggen. Ik vloek nog steeds en hard Ik baal en voel me vrij rot. Continu brok in keel en proberen om te blijven lachen, speelt ook mee dat mijn deze week weg is. Viel net even rot enzo. Maar goed, ik weet, ik ben gelukkig met mijn prachtige kind. Gister zei ze bij thuiskomst; hajjoo twuis Dat betekent ook heel veel en het wordt tijd dat we daar weer gewoon alleen maar gaan genieten
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 16:01:49 #227
81992 Githa
pi_30860657
Je hebt idd een prachtkind en ongetwijfeld een geweldig genoeg om van te genieten, maar laat je verdriet zijn gang gaan he het is gewoon weg niet niks en helemaal niet als het boven op de stapel komt, genoeg is genoeg en dat mag je best tonen.

maaaaaaaaaaaaaaaaar vloeken doet wonderen en een smile van Jolietje ook
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:02:14 #228
105888 renzell
pi_30867567
YESYOS
Mijn internet doet het weer.
Jippie, eindelijk weer online. Toen ik bijna twee weken geleden terugkwam van vakantie, bleek dat we eruit lagen ivm achterstallige betalingen.
Maar ik ben er weer, en ga heel snel bijlezen en foto's erop zetten enzo.
Dusseh.... hallo allemaal!
pi_30869372
Renzell, jij dus ook weer veilig terug. Vond het al zo lang duren!
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:16:29 #230
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30869924
Oe foto's van Julius !!
Ik ga snel kijken.
fijn dat je er weer ben Renzell

LB, ik kan me wel vinden in Githa's worden. Maar vergeet inderdaad niet te genieten van wat je nu hebt. Als je jezelf maar niet vergeet.
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:18:42 #231
105888 renzell
pi_30869975
Oeh Dutch, zo snel was ik nog niet. Maar ik zal inderdaad kijken of het me vanavond nog lukt, die foto's. En anders toch zeker morgen!
Ook fijn om weer terug te zijn trouwens!
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:22:18 #232
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30870082
Ik was al bijna teleurgesteld, maar ik kan wel even wachten hoor.
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:26:23 #233
105888 renzell
pi_30870196
Tja, vriendje zit te werken op de computer naast mij en daar staan alle foto's op en dat ik meteen ook de enige computer met photoshop, en aangezien meneer met deadlines zit, ben ik gedoemd netjes mijn beurt af te wachten. op als een haasje tussendoor te piepen als ie beneden een biertje gaat pakken ofzo...
pi_30873919
Renzelltje welkom terug ! Alles goed gegaan op vakantie ?
  donderdag 29 september 2005 @ 09:15:28 #235
105888 renzell
pi_31018920
He ladybos, da's al een oude post! Helemaal niet gezien, maar eh.... ja dus, was leuk, dank je!

Vannacht weer eens een ouderwetse klotenacht. Het inslapen gaat nu steeds op zich wel, maar vanochtend kon ik na die eerste voeding niet meer in slaap komen en als je dan pas om een uur of 2 slaapt zoals gister, sja.... dan blijven er niet zo veel uurtjes meer over. Frustratie alom! Maar ja, vanavond nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik ben alleen al een paar dagen MOE!!!
pi_31029508
Gats Renzell, hopelijk slaap je vannacht 's goed.
Hier een megadrukke moeder. Pff, mijn dagen zitten propvol. Voornamelijk met leuke en nieuwe en spannende dingen dus wel vol te houden. Alleen een beetje weinig tijd om achter mijn computer te kruipen. En verder begin ik me echt moedertje te voelen. Het gerommel met doekjes, luiers, soepstengels, hapjes gaan nu zo vanzelf. Ik was voorheen niet zo precies en makkelijk met die dingen, maar ik heb de smaak te pakken. Vandaar even een postje hier, met deze moeder gaat het goed!
  donderdag 29 september 2005 @ 17:00:43 #237
105888 renzell
pi_31031132
Wat fijn Lishe! En wat leuk dat je ineens merkt dat alles zo vanzelf gaat. Geleidelijk aan erin gegroeit en ineens is het dus echt zo: je bent een doorgewinterde moederkloek!
ps-deze moeder probeert vanavond om negen uur met dvd genesteld in het grote nest te liggen...
pi_31033614
Hier ook een moeie moeder, weer een klotenacht gehad vannacht, uiteindelijk d'r maar bij me in bed gelegd, zij sliep in ieder geval heerlijk Ik heb wel wat gedut maar echt diep slapen doe ik niet als ze bij me in bed ligt.
  donderdag 29 september 2005 @ 20:12:22 #239
105888 renzell
pi_31037042
Slaap ze jij dan ook vanavond Lady.
  donderdag 29 september 2005 @ 20:21:00 #240
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31037374
Oooowww... ik zit hier op mijn werk en ga zo ook weer verder. Maar ik moest even kwijt dat ik weer zo'n zin heb in morgen. Als ik 3 dagen en 2 avonden achter elkaar gewerkt heb en dus Léon weinig gezien heb ben ik altijd zo blij dat het weer vrijdag is en dat ik de heeeeele dag mijn lieve kleine mooie mannetje weer helemaal voor mij alleen heb.
Dat moest ik even kwijt.
Als moeder.
  donderdag 29 september 2005 @ 21:55:06 #241
105888 renzell
pi_31041149
Genieten maar morgen!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:14:28 #242
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31078622
Was het een leuke dag, Dutsj?

Ik heb vandaag juist het tegenovergestelde, dat ik niet genoeg "goed gevoel" heb om de hele middag leuk met Maria door te komen. Zoek juist een soort van hulp voor vandaag. Ik kan zelf alleen maar huilen, stom he? En echt een reden ervoor? Nee! Niet eens. Stomme ik soms.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_31078680
Sugar toch Hoe komt dat nou? Herfstdip? Kan je er niet even lekker een uurtje alleen op uit vandaag? Stuk wandelen of winkelen? Sterkte
pi_31078688
Sugie meisje toch
Hoe kan dat nou? Beetje last van een najaarsdipje misschien? Of zijn er andere dingen?

Maar je hoeft toch ook niet de hele middag leuk met Maria te doen? Ik laat Lucas ook regelmatig gewoon lekker zelf spelen als ik het druk heb of niet zo veel fut om met hem te spelen.
Of kan ze niet zo goed zelf spelen en moet ze echt vermaakt worden? In dat geval zou ik denk ik haar in de wandelwagen zetten en een flink eind gaan lopen. Lekker allebei uitwaaien (en natregenen als je hetzelfde weer hebt als hier, dus ik hoop dat je een regenkap hebt ) en je hoeft even niet te entertainen.

Succes vandaag
pi_31078700
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:24 schreef snoopy het volgende:
Sugar toch Hoe komt dat nou? Herfstdip? Kan je er niet even lekker een uurtje alleen op uit vandaag? Stuk wandelen of winkelen? Sterkte

GMTA Ik had alleen iets meer woorden nodig
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:34:04 #246
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31078745
Snoop en Piggie, als ik jullie niet had! Lief om zo op mijn gedoe te reageren. En idd, wandelen wil nog weleens helpen op zo'n dag! Helaas is Maria alleen momenteel behoorlijk anti-buggy en kunnen we meestal maar kort zonder zwaar protest weg.
Maar! Ik ga misschien wel naar mijn ouders en daar een beetje support opzoeken. Eerst nu sporten, ondanks regen toch maar doen. Dat is beter dan simmen, nietwaar?
Dank, dames.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_31078938
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:27 schreef piglet het volgende:

GMTA Ik had alleen iets meer woorden nodig

Sugar, heel goed van je!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:35:35 #248
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31080563
Heeft het sporten wat geholpen Sugar?
Ik ben alleen maar aan het werken en regelen. Blegh. Volgende week moet ik zelfs op mijn verjaardag werken. En daardoor kan mijn familie er niet bij zijn. Daar word ik sip van, en ik krijg er ook een beetje heimwee van. Verder ben ik niet zielig hoor, alleen dat. Dus. Bah.
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:45:23 #249
81992 Githa
pi_31080829
Lishe, dat is ook helemaal niet leuk je eerste verjaardag met Luuke en dan zoveel moeten missen, daar zou ik ook verdrietig van worden en ik vind je dus best een beetje zielig
Maak je er de dag erna gewoon een super mama-is-jarig-dag van

* Githa maakt een mental note dat Lishe jarig is.... uuuuhmz, welke dag zei je ook alweer

Sugar, zomaar een ik-weet-niet-waarom-baal-dag
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:11:53 #250
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_31081461
HEEEEEEEEEE PHLUPS!!!! Hoop dat je hier ook meeleest, hoe is het met je????!!!! En met je mannen natuurlijk!!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')