Puskas en Di Stefano? 4 goals?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:16 schreef Radegast het volgende:
Er zijn twee oud-spelers van Real Madrid die het record hebben van de meeste goals in één wedstrijd.
Welke twee spelers en hoeveel goals maakten zij in die wedstrijden?
Puskas is goed. Di Stefano niet. 5 goals.quote:
Raúl is niet goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:58 schreef methodmich het volgende:
Dan zal het wellicht Raúl zijn.
Nee, de speler die ik zoek is inmiddels al weg bij Real.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:00 schreef Bos81 het volgende:
Ronaldo ?
Morientes is goed. Real Madrid - Las Palmas 7-0 in 2002.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:02 schreef methodmich het volgende:
Het was wel een aanvaller neem ik aan? Morientes, weet ik bijna zeker nu. In een 8-1 ofzo?
Nee, Morientes had er al vijf gescoord en had zo het record van Puskas geevenaard.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:06 schreef methodmich het volgende:
Geen idee... Misschien maakte de coach van Las Palmas een fout met wisselen of zo?
Of er debuteerde iemand, Portillo ofzo.
8-2 was dat toch? Wat was na afloop het commentaar van Cruijff?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:
van Basten tijdens het jaar van Cruijff en de dubbel.
Hunnie wonnen vandaag maar wij waren de betere ploeg?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:39 schreef Radegast het volgende:
8-2 was dat toch? Wat was na afloop het commentaar van Cruijff?
Hij zei op een gortdroge manier: "Ach, het zijn maar twee puntjes."quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hunnie wonnen vandaag maar wij waren de betere ploeg?
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:42 schreef tong80 het volgende:
Geels is goed. Op wat voor een manier scoorde hij die wedstrijd de mooiste goal ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |