quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:25 schreef Xenomaniac het volgende:
Static is een homo die niet uit de kastanova durft te komen!
Dat zou static willen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:34 schreef HarigeKerel het volgende:
Static is toch de broer van Patty Brard?![]()
Lik me reet met je weer.quote:
quote:
't is wel goed weer... zou die dan ook je reet goed likken?quote:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:48 schreef Klemvast het volgende:
Een "kutnicht", is dat eigenlijk een synoniem voor "heterosexueel"?
En nog alcoholist ook zeker!quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:50 schreef RDC het volgende:
[..]
omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
De groeten met je zooi.quote:
Als je dat nu al zo zeker weet, waarom maak je er dan zo druk over?quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
De groeten met je zooi.
Het moet eens afgelopen zijn met dit soort kutnichten.
Over 3 weken verschijnt die homo weer geruisloos in de crew.
Die klootzak moet een vieze ziekte.quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:56 schreef Oblivion het volgende:
Als je dat nu al zo zeker weet, waarom maak je er dan zo druk over?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die klootzak moet een viueze ziekte.
Issie tenminste een tijdje uitgeschakeld!
Die prachtige uitspraken van je moet toch genoeg zijn voor een mooie ban. Eens even communiceren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Die klootzak moet een vieze ziekte.
Issie tenminste een tijdje uitgeschakeld!
quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Die prachtige uitspraken van je moet toch genoeg zijn voor een mooie ban. Eens even communiceren.
Een week graag, dan ben ik terug van mijn werk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Die prachtige uitspraken van je moet toch genoeg zijn voor een mooie ban. Eens even communiceren.
een permban duurt hier tegenwoordig ook maar 2 weken. Indrukwekkende strafeis van jequote:Op donderdag 14 juli 2005 08:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Met veel bombarie uit de crew stappen (meerdere malen) en vervolgens net doen alsof er niks aan de hand is.
Smerige nicht, ze hadden je moeten permbannen en die gedachte hadden ze moeten vasthouden!
Grafhomo!
Lekker, mij ook een glaasje. Welke merken heb je in de aanbieding?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:12 schreef daReaper het volgende:
is dit een biertopic?
nee, hier gaan we straks rellen tegen die xenodingesquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:12 schreef daReaper het volgende:
is dit een biertopic?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:17 schreef Oblivion het volgende:
Jouw ondertitel slaat wel een beetje op Xeno, Gebakken_vissie....![]()
Altijd. Alleen suiker d'r in graagquote:
Ja lekker!quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:47 schreef descendent1 het volgende:
AH, hehe, vroeg me al af waar de koffie bleef.. Koekje dr bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |