abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28816380
Heb sinds eergisteren een relatieplanet-pauze ingelast. Na 7 dagen vond ik er echt geen bal meer aan. De eerste paar dagen heb ik hartelijk kunnen lachen om de vaak onnozele berichtjes die ik kreeg. Maar na een week kwamen ze me wel mijn neus uit. Ook de msn-wacko's (op 1 normale na dan) heb ik levenslang geblockt. Waarom zijn mensen niet gewoon eerlijk en realistisch met betrekking tot hun capaciteiten?
Je kunt toch wel voor jezelf een inschatting maken of iemand een goede partij voor je is, voordat je reageert? Ik begon het verdomd irritant te vinden, al die oude, onderontwikkelde en tuinkabouters en leugenaars. Je gaat ook op een wegwerp-manier over mensen denken en dat vind ik ook geen prettige gedachte.
Ben ik de enige die er zo over denkt of herkent iemand het? Zo ja, hoe gaan jullie daarmee om?

(Hm, ik begrijp dat het misschien arrogant kan overkomen. Maar zo is het niet bedoeld. Maar in mijn ogen past HBO/WO gewoon niet bij mavo. En 1.80 (v) past niet bij 1.60 (m). En niet-rookster past niet bij kettingroker).Dat bedoel ik ermee te zeggen. )
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:33:15 #177
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28816415
quote:
Dat zou gemeen zijn. Ik ben namelijk niet serieus in hem geïnteresseerd, hij is niet mijn type. NOFI.
quote:
[b]Op donderdag 14 juli 2005 23:31 Lupa is ook niet mijn type, en daarbij woont ze veel te ver weg.
Oke tot zover mijn carriere als koppelaar

Wat betekent NOFI trouwens?
pi_28816428
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:31 schreef suikerzoet het volgende:
Heb sinds eergisteren een relatieplanet-pauze ingelast. Na 7 dagen vond ik er echt geen bal meer aan. De eerste paar dagen heb ik hartelijk kunnen lachen om de vaak onnozele berichtjes die ik kreeg. Maar na een week kwamen ze me wel mijn neus uit. Ook de msn-wacko's (op 1 normale na dan) heb ik levenslang geblockt. Waarom zijn mensen niet gewoon eerlijk en realistisch met betrekking tot hun capaciteiten?
Je kunt toch wel voor jezelf een inschatting maken of iemand een goede partij voor je is, voordat je reageert? Ik begon het verdomd irritant te vinden, al die oude, onderontwikkelde en tuinkabouts en leugenaars. Je gaat ook op een wegwerp-manier over mensen denken en dat vind ik ook geen prettige gedachte.
Ben ik de enige die er zo over denkt of herkent iemand het? Zo ja, hoe gaan jullie daarmee om?
Ben je heel erg mooi? Of heb je een heel algemeen profiel? Ik heb hier geen last van.
pi_28816444
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:33 schreef cyber_rebel het volgende:
Wat betekent NOFI trouwens?
No offence intended.
pi_28816452
quote:
Je kunt toch wel voor jezelf een inschatting maken of iemand een goede partij voor je is, voordat je reageert? Ik begon het verdomd irritant te vinden, al die oude, onderontwikkelde en tuinkabouts en leugenaars. Je gaat ook op een wegwerp-manier over mensen denken en dat vind ik ook geen prettige gedachte.
Wanhoop. Negeren. Blocken. Om deze drie woorden draait het... Ik kan me zeer goed voorstellen dat je een pauze ingelast hebt. Het is jammer dat deze freaks het eigenlijk voor de serieuze gebruikers verzieken.
pi_28816465
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ben je heel erg mooi? Of heb je een heel algemeen profiel? Ik heb hier geen last van.
Ik heb er ook geen last van
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:35:09 #182
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28816471
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:40 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Vrouwen zijn ook echt altijd zeikerds! Altijd, ja altijd, alllllllltijddddddddd
waar denk je dat de kreet zeikwijf dan vandaan komt?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:36:11 #183
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28816498
Btw... sinds 3 dagen op knuz.nl en moet zeggen dat het mij nog best meevalt... maar weinig mannen die gereageerd hebben zonder dat ze andere bedoelingen hebben
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_28816587
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik zie er misschien iets jonger uit dan ik ben of zo? En ik heb lang blond haar, dat valt natuurlijk op. Ik heb een normale, kleine foto geplaatst, niks bijzonders. Maar ik merk wel aan de types die iets sturen, dat ze gewoon niks gelezen hebben, wellicht alleen de foto hebben gezien.
pi_28816627
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:39 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ik zie er misschien iets jonger uit dan ik ben of zo? En ik heb lang blond haar, dat valt natuurlijk op. Ik heb een normale, kleine foto geplaatst, niks bijzonders. Maar ik merk wel aan de types die iets sturen, dat ze gewoon niks gelezen hebben, wellicht alleen de foto hebben gezien.
Je bent blond, en daar vallen veel mannen op... Jammer dat het zo gaat trouwens.
pi_28816658
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:36 schreef Mickeys het volgende:
Btw... sinds 3 dagen op knuz.nl en moet zeggen dat het mij nog best meevalt... maar weinig mannen die gereageerd hebben zonder dat ze andere bedoelingen hebben
Waar ben je dan naar op zoek? En heb je dat duidelijk aangegeven?
pi_28816664
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:34 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Wanhoop. Negeren. Blocken. Om deze drie woorden draait het... Ik kan me zeer goed voorstellen dat je een pauze ingelast hebt. Het is jammer dat deze freaks het eigenlijk voor de serieuze gebruikers verzieken.
Ja. Maar ik ben best een watje. Ik heb in het vorige deel een aantal msn idioten beschreven. Er zat een gozer tussen die elke zin begon en eindigde met dame en schat. Het begon al met "Hoi dame, hoe gaat het schat?" Nou dan hoeft het voor mij al gewoon niet meer he. Maar jij zou dan gewoon zonder iets te zeggen op die block-button klikken?
pi_28816684
quote:

(Hm, ik begrijp dat het misschien arrogant kan overkomen. Maar zo is het niet bedoeld. Maar in mijn ogen past HBO/WO gewoon niet bij mavo. En 1.80 (v) past niet bij 1.60 (m). En niet-rookster past niet bij kettingroker).Dat bedoel ik ermee te zeggen. )
Ik vind je niet hooghartig. Het blijkt dat je duidelijk weet wat je wil. Dat anderen daar niet mee om kunnen gaan, is hun probleem.
pi_28816693
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:41 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ja. Maar ik ben best een watje. Ik heb in het vorige deel een aantal msn idioten beschreven. Er zat een gozer tussen die elke zin begon en eindigde met dame en schat. Het begon al met "Hoi dame, hoe gaat het schat?" Nou dan hoeft het voor mij al gewoon niet meer he. Maar jij zou dan gewoon zonder iets te zeggen op die block-button klikken?
ik wel iig, want ik kan er echt niet tegen als ze gelijk al zo klef doen
pi_28816695
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:41 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Nee, niet zonder iets te zeggen. Aangeven dat je het niet ziet zitten, en dan blocken.
pi_28816746
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:40 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Je bent blond, en daar vallen veel mannen op... Jammer dat het zo gaat trouwens.
Ja dat vind ik ook jammer. Maar ik wil er wel even bij vertellen dat het echt geen verkapte "oh kijk mij eens klagen want ik krijg zoveel aandacht" opmerking is, voordat iemand dat gaat denken. Ik sta niet voor niets ingeschreven, ik had gewoon gehoopt dat er iets leuks zou gebeuren. Maar als je zoveel van die sukkelberichten krijgt is het gewoon niet leuk meer.
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:45:44 #192
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28816761
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:41 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Waar ben je dan naar op zoek? En heb je dat duidelijk aangegeven?
Nee... dat heb ik niet.... *zucht*
Natuurlijk heb ik dat aangegeven, maar als ze 1 je profiel niet lezen, 2 alleen maar op een fotootje afgaan... tja...blijkbaar heb ik een geschikt uiterlijk voor 'dat' soort mannen
pi_28816769
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook jammer. Maar ik wil er wel even bij vertellen dat het echt geen verkapte "oh kijk mij eens klagen want ik krijg zoveel aandacht" opmerking is, voordat iemand dat gaat denken. Ik sta niet voor niets ingeschreven, ik had gewoon gehoopt dat er iets leuks zou gebeuren. Maar als je zoveel van die sukkelberichten krijgt is het gewoon niet leuk meer.
Ik ben zeker te jong voor je?
pi_28816809
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Nee... dat heb ik niet.... *zucht*
Natuurlijk heb ik dat aangegeven, maar als ze 1 je profiel niet lezen, 2 alleen maar op een fotootje afgaan... tja...blijkbaar heb ik een geschikt uiterlijk voor 'dat' soort mannen
Ik denk het wel... Nu is het zo dat ik natuurlijk ook naar de foto kijk, maar als er een profieltekst bij staat die ik niet leuk vind, ga ik toch echt niet reageren.
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:47:55 #195
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_28816823
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

No offence intended.
Nee, no flame intended. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_28816876
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:46 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik ben zeker te jong voor je?
Nee hoor, helemaal niet. Ik ben alleen een beetje te oud voor jou
Offtopic: die muziek!!!!!
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:49:39 #197
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28816884
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:47 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik denk het wel... Nu is het zo dat ik natuurlijk ook naar de foto kijk, maar als er een profieltekst bij staat die ik niet leuk vind, ga ik toch echt niet reageren.
Tja, blijkbaar vallen ze op mijn uiterlijk, maar om nu te zeggen dat ik knap ben.... nope... denk dus dat het of om een nederlands paspoort gaat (als ik dat mag zeggen zo) of om een one night stand (wat weer in mijn profiel staat dat ik dat dus nou net niet zoek)
pi_28816937
ik heb maandag eigenlijk een date, maar kreeg net een smsje van me beste vriendin, die is van der paard afgevallen en ligt nu in het ziekenhuis, dus ff kijken of ik daar maandagmiddag op bezoek kan en anders dan stel ik die date uit, dit gaat echt ff voor
pi_28816973
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:42 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik vind je niet hooghartig. Het blijkt dat je duidelijk weet wat je wil. Dat anderen daar niet mee om kunnen gaan, is hun probleem.
De problemen beginnen pas echt als je een heel kantoor* hebt vol met dat soort lui. Want dan is 't opeens wel jouw probleem. Maar dat is wel erg off-topic.

* 'een kantoor zeurpieten' als in 'een roedel wolven'.
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:52:57 #200
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28816984
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:51 schreef Sylvana het volgende:
ik heb maandag eigenlijk een date, maar kreeg net een smsje van me beste vriendin, die is van der paard afgevallen en ligt nu in het ziekenhuis, dus ff kijken of ik daar maandagmiddag op bezoek kan en anders dan stel ik die date uit, dit gaat echt ff voor
Het is donderdag.... heb je vrijdag en het weekend om bij je beste vriendin langs te gaan... ze zal best wel begrijpen dat een date ook heel wat waard is... of wil je onder de date uit? kan ook nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')