Nou, dat klinkt toch niet verkeerd dan!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:23 schreef Abonides het volgende:
Zozo... dit is echt een stormlooptopic geworden!
Bij deze ook meteen ff een update hoe het mij verloopt!
Momenteel heb ik contact met een meisje. We spreken elkaar nu geregeld via MSN en we hebben elkaars telefoonnummer. Ik denk dat ik haar binnenkort maar eens ga opbellen. Over afspreken hebben we het al gehad en vinden het lijkt ons allebei erg leuk... dus binnenkort zal ik haar eens irl ontmoeten.
Natuurlijk moet je betalen als je van de contactmogelijkheden gebruik wilt maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Iemand toont interesse in mij op die site, alleen moét ik perse betalen om een reactie terug te sturen? anders laat ik het wel zitten
Succes!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:14 schreef m44rt3n het volgende:
Zo ook de stoute schoenen maar eens aangetrokken en aangemeld bij rp, ben benieuwd...
Ach, flikker dan maar op met die kutwebsite, ik ga niet betalen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je betalen als je van de contactmogelijkheden gebruik wilt maken.
Je bent niet wanhopig genoeg zeker?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Ach, flikker dan maar op met die kutwebsite, ik ga niet betalen natuurlijk
Dat is gratisquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maarreh, als je in de kroeg een leuke meid wilt oppikken, kost je dat ook aardig wat eurootjes.
Ben jij er zo een?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maarreh, als je in de kroeg een leuke meid wilt oppikken, kost je dat ook aardig wat eurootjes.
Uitgaan is gratis bij jou? Laat ons ook even weten waar je gratis kunt stappen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:24 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat is gratisIk ga sowieso wel uit. Kheb ook pas sinds 2 dagen nu weer geen vrouw in mn leven, dus dan meteen dokken lijkt me wel iets te erg.
Ik ga niet naar kroegen. Maar ik bedoelde dat uitgaan ook een dure grap is. Veel duurder dan een datingsite, als je 't elke week doet.quote:
Het was ook wel een grapje van mijn kant hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef Averon het volgende:
Kom op zeg, dating sites is niets wanhopigs meer aan.
Do you need some cheese with that whine?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef Averon het volgende:
Kom op zeg, dating sites is niets wanhopigs meer aan. Die mensen leveren gewoon een dienst, waarvoor je gewoon hoort te betalen. Je mail addy verbergen in het bericht is niets anders dan proberen de boel op te lichten. Als je doet word je dus één van die mensen die het voor de andere verneukt.
Ik ga niet uit om vrouwen te scoren, maar om een goede tijd met mn vrienden te hebben. Dat doe ik sowieso, of ik nou een vrouw heb of niet, dus het bespaart geen geld. Als ik tegen een vrouwtje in een discotheek sta te dansen kost me dat niet opeens extra geld, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Uitgaan is gratis bij jou? Laat ons ook even weten waar je gratis kunt stappen.
Snap ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was ook wel een grapje van mijn kant hoor.![]()
Enne WeirdMicky, als je met dat soort briljante argumentatie komt moet ik toegeven dat helaas ik deze discucssie niet kan winnen, ik zal er dan ook niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Do you need some cheese with that whine?
Tja. Als ik uitgaan léuk vond, zou ik hetzelfde doen. Helaas vind ik het een gruwel. Luide muziek, sigarettenrook, zweetlucht en een vleesmarkt zijn niet my idea of fun.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ga niet uit om vrouwen te scoren, maar om een goede tijd met mn vrienden te hebben. Dat doe ik sowieso, of ik nou een vrouw heb of niet, dus het bespaart geen geld. Als ik tegen een vrouwtje in een discotheek sta te dansen kost me dat niet opeens extra geld, wees maar niet bang
Ik hoef ook helemaal niet met jou te discussieren? Je bent gewoon een zeikerd, wat interesseert het jou dat ik het 'zogenaamd' voor iemand 'verneuk'. Dan deleten ze me toch? Wat interesseert het mij nou.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:36 schreef Averon het volgende:
[..]
Snap ik
[..]
Enne WeirdMicky, als je met dat soort briljante argumentatie komt moet ik toegeven dat helaas ik deze discucssie niet kan winnen, ik zal er dan ook niet aan beginnen.
Nou, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:58 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt toch niet verkeerd dan!Ben benieuwd hoe het gaat aflopen, hou ons op de hoogte!
Ikzelf heb met m'n drie dagen gratis Lexa-lidmaatschap MouseOver's Brute Force Method maar 'ns ingezet. Nu eens kijken hoeveel reacties ik ga terugkrijgen, haha!
Als het puntentelling zoals bij honkbal wordt heb je niets aan 1 puntquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gaan we standen bijhouden? Ik heb 1 punt.
Nou okee, dan gaan we maandag voor een homerun.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:03 schreef frederik het volgende:
Als het puntentelling zoals bij honkbal wordt heb je niets aan 1 punt
Dan is een homerun met een date op de honken veel beter
Ja, met jou, maar je hebt het zeker weer niet gemerkt?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geneukt?
Nee, dit gaat alleen over MouseOver's Brute Force Attack © hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is ook niet nodig, spelletje is ook niet voorbij na 1 homerun, je krijgt hopelijk na maandag nog tijd voor nog een homerunquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou okee, dan gaan we maandag voor een homerun.
Ik deed alleen niet meer aan first date-seks.
Okee dan. Ik heb weinig verstand van honkbal.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:08 schreef frederik het volgende:
Dat is ook niet nodig, spelletje is ook niet voorbij na 1 homerun, je krijgt hopelijk na maandag nog tijd voor nog een homerun
dat kun je zien, wanneer iemand voor het laatst heeft ingelogd op de sitequote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe weet je dat hij online was?
nee, hij heeft het gewoon nog helemaal niet gelezen, dat kun je dus zienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:48 schreef suikerzoet het volgende:
Niet druk om maken joh, er zal vast wel een goede reden voor zijn. Misschien wil hij ook ruim de tijd nemen om je een lange mail terug te sturen. En in 't ergste geval heeft hij het gelezen en geen zin gehad om te antwoorden, nou, dan kun jij je energie ook weer in leukere types steken.
Spelletjes! Ik zou me er bijna opnieuw voor registrerenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Och, doen mannen (en ik dus ook) zovaak. Hij reageert wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:31 schreef Sylvana het volgende:
Ik had gisteravond een hele lange mail naar iemand gestuurd, en hij heeft hem gewoon nog niet gelezen, terwijl hij al wel online is geweest vandaag
Tja wat moet je er van zeggen, waarschijnlijk al bezig met wat anders oid?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, hij heeft het gewoon nog helemaal niet gelezen, dat kun je dus zienIk hoop maar dat hij er gewoon geen tijd voor had ofzo, want hij is wel errug leuk
lol, ik zat wat rond te neuzen en opeens kwam ik een bekende foto tegen, oftewel, jouw foto die je ook in je avatar hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:12 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Tja wat moet je er van zeggen, waarschijnlijk al bezig met wat anders oid?
mooi is dat zeg, moet ik me nu betrapt voelen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, ik zat wat rond te neuzen en opeens kwam ik een bekende foto tegen, oftewel, jouw foto die je ook in je avatar hebtEs kijken of jij een beetje interessant profiel hebt
ach ja, wel toevallig dat ik ojuw profiel net tegenkom als jij hier net gepost hebquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:21 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
mooi is dat zeg, moet ik me nu betrapt voelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |