abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28830128
Zo ook de stoute schoenen maar eens aangetrokken en aangemeld bij rp, ben benieuwd...
" I love women. I have all their albums.", Hank Moody
pi_28835721
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:23 schreef Abonides het volgende:
Zozo... dit is echt een stormlooptopic geworden!
Bij deze ook meteen ff een update hoe het mij verloopt!

Momenteel heb ik contact met een meisje. We spreken elkaar nu geregeld via MSN en we hebben elkaars telefoonnummer. Ik denk dat ik haar binnenkort maar eens ga opbellen. Over afspreken hebben we het al gehad en vinden het lijkt ons allebei erg leuk... dus binnenkort zal ik haar eens irl ontmoeten.
Nou, dat klinkt toch niet verkeerd dan! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen, hou ons op de hoogte!
Ikzelf heb met m'n drie dagen gratis Lexa-lidmaatschap MouseOver's Brute Force Method maar 'ns ingezet. Nu eens kijken hoeveel reacties ik ga terugkrijgen, haha!
pi_28836112
Iemand toont interesse in mij op die site, alleen moét ik perse betalen om een reactie terug te sturen? anders laat ik het wel zitten
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_28836143
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Iemand toont interesse in mij op die site, alleen moét ik perse betalen om een reactie terug te sturen? anders laat ik het wel zitten
Natuurlijk moet je betalen als je van de contactmogelijkheden gebruik wilt maken.
pi_28836154
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:14 schreef m44rt3n het volgende:
Zo ook de stoute schoenen maar eens aangetrokken en aangemeld bij rp, ben benieuwd...
Succes!
pi_28836177
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je betalen als je van de contactmogelijkheden gebruik wilt maken.
Ach, flikker dan maar op met die kutwebsite, ik ga niet betalen natuurlijk
pi_28836210
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Ach, flikker dan maar op met die kutwebsite, ik ga niet betalen natuurlijk
Je bent niet wanhopig genoeg zeker?

Maarreh, als je in de kroeg een leuke meid wilt oppikken, kost je dat ook aardig wat eurootjes.
pi_28836372
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maarreh, als je in de kroeg een leuke meid wilt oppikken, kost je dat ook aardig wat eurootjes.
Dat is gratis Ik ga sowieso wel uit. Kheb ook pas sinds 2 dagen nu weer geen vrouw in mn leven, dus dan meteen dokken lijkt me wel iets te erg.

Ik vermom mn emailadres wel in het bericht.
pi_28836448
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben jij er zo een?
pi_28836498
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:24 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat is gratis Ik ga sowieso wel uit. Kheb ook pas sinds 2 dagen nu weer geen vrouw in mn leven, dus dan meteen dokken lijkt me wel iets te erg.
Uitgaan is gratis bij jou? Laat ons ook even weten waar je gratis kunt stappen.
pi_28836522
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:28 schreef dawg het volgende:
Ben jij er zo een?
Ik ga niet naar kroegen. Maar ik bedoelde dat uitgaan ook een dure grap is. Veel duurder dan een datingsite, als je 't elke week doet.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:31:59 #252
124948 Averon
One of the good guys
pi_28836541
Kom op zeg, dating sites is niets wanhopigs meer aan. Die mensen leveren gewoon een dienst, waarvoor je gewoon hoort te betalen. Je mail addy verbergen in het bericht is niets anders dan proberen de boel op te lichten. Als je doet word je dus één van die mensen die het voor de andere verneukt.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28836574
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef Averon het volgende:
Kom op zeg, dating sites is niets wanhopigs meer aan.
Het was ook wel een grapje van mijn kant hoor.
pi_28836577
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef Averon het volgende:
Kom op zeg, dating sites is niets wanhopigs meer aan. Die mensen leveren gewoon een dienst, waarvoor je gewoon hoort te betalen. Je mail addy verbergen in het bericht is niets anders dan proberen de boel op te lichten. Als je doet word je dus één van die mensen die het voor de andere verneukt.
Do you need some cheese with that whine?
pi_28836603
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Uitgaan is gratis bij jou? Laat ons ook even weten waar je gratis kunt stappen.
Ik ga niet uit om vrouwen te scoren, maar om een goede tijd met mn vrienden te hebben. Dat doe ik sowieso, of ik nou een vrouw heb of niet, dus het bespaart geen geld. Als ik tegen een vrouwtje in een discotheek sta te dansen kost me dat niet opeens extra geld, wees maar niet bang
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:36:30 #256
124948 Averon
One of the good guys
pi_28836645
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het was ook wel een grapje van mijn kant hoor.
Snap ik
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:33 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Do you need some cheese with that whine?
Enne WeirdMicky, als je met dat soort briljante argumentatie komt moet ik toegeven dat helaas ik deze discucssie niet kan winnen, ik zal er dan ook niet aan beginnen.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28836660
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ga niet uit om vrouwen te scoren, maar om een goede tijd met mn vrienden te hebben. Dat doe ik sowieso, of ik nou een vrouw heb of niet, dus het bespaart geen geld. Als ik tegen een vrouwtje in een discotheek sta te dansen kost me dat niet opeens extra geld, wees maar niet bang
Tja. Als ik uitgaan léuk vond, zou ik hetzelfde doen. Helaas vind ik het een gruwel. Luide muziek, sigarettenrook, zweetlucht en een vleesmarkt zijn niet my idea of fun.
pi_28836736
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:36 schreef Averon het volgende:

[..]

Snap ik
[..]

Enne WeirdMicky, als je met dat soort briljante argumentatie komt moet ik toegeven dat helaas ik deze discucssie niet kan winnen, ik zal er dan ook niet aan beginnen.
Ik hoef ook helemaal niet met jou te discussieren? Je bent gewoon een zeikerd, wat interesseert het jou dat ik het 'zogenaamd' voor iemand 'verneuk'. Dan deleten ze me toch? Wat interesseert het mij nou.

Wel jammer van al die vrouwtjes die interesse in me toonden, dat wel
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:48:31 #259
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28836924
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:58 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Nou, dat klinkt toch niet verkeerd dan! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen, hou ons op de hoogte!
Ikzelf heb met m'n drie dagen gratis Lexa-lidmaatschap MouseOver's Brute Force Method maar 'ns ingezet. Nu eens kijken hoeveel reacties ik ga terugkrijgen, haha!
Nou, ik ben benieuwd
Vampire Romance O+
pi_28838475
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:48 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Nou, ik ben benieuwd
Tussenstand : Nulll - Nulll
pi_28838510
Gaan we standen bijhouden? Ik heb 1 punt.
pi_28838547
Geneukt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28838601
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als het puntentelling zoals bij honkbal wordt heb je niets aan 1 punt
Dan is een homerun met een date op de honken veel beter
pi_28838639
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:03 schreef frederik het volgende:
Als het puntentelling zoals bij honkbal wordt heb je niets aan 1 punt
Dan is een homerun met een date op de honken veel beter
Nou okee, dan gaan we maandag voor een homerun.

Ik deed alleen niet meer aan first date-seks.
pi_28838659
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geneukt?
Ja, met jou, maar je hebt het zeker weer niet gemerkt?
pi_28838728
quote:
Nee, dit gaat alleen over MouseOver's Brute Force Attack © hoor
pi_28838734
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nou okee, dan gaan we maandag voor een homerun.

Ik deed alleen niet meer aan first date-seks.
Dat is ook niet nodig, spelletje is ook niet voorbij na 1 homerun, je krijgt hopelijk na maandag nog tijd voor nog een homerun
pi_28838747
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:08 schreef frederik het volgende:
Dat is ook niet nodig, spelletje is ook niet voorbij na 1 homerun, je krijgt hopelijk na maandag nog tijd voor nog een homerun
Okee dan. Ik heb weinig verstand van honkbal.
pi_28838786
jij was in het verleden meer een type voor andere spelletjes/sporten zeker (afhankelijk of jij of hij moe werd)
pi_28841053
het gaat ook echt nergens over nu

Ik had gisteravond een hele lange mail naar iemand gestuurd, en hij heeft hem gewoon nog niet gelezen, terwijl hij al wel online is geweest vandaag
pi_28841231
Hoe weet je dat hij online was?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28841301
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe weet je dat hij online was?
dat kun je zien, wanneer iemand voor het laatst heeft ingelogd op de site
pi_28841479
Niet druk om maken joh, er zal vast wel een goede reden voor zijn. Misschien wil hij ook ruim de tijd nemen om je een lange mail terug te sturen. En in 't ergste geval heeft hij het gelezen en geen zin gehad om te antwoorden, nou, dan kun jij je energie ook weer in leukere types steken.
pi_28841602
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:48 schreef suikerzoet het volgende:
Niet druk om maken joh, er zal vast wel een goede reden voor zijn. Misschien wil hij ook ruim de tijd nemen om je een lange mail terug te sturen. En in 't ergste geval heeft hij het gelezen en geen zin gehad om te antwoorden, nou, dan kun jij je energie ook weer in leukere types steken.
nee, hij heeft het gewoon nog helemaal niet gelezen, dat kun je dus zien Ik hoop maar dat hij er gewoon geen tijd voor had ofzo, want hij is wel errug leuk
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:53:23 #275
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28841629
quote:
Spelletjes! Ik zou me er bijna opnieuw voor registreren
Vampire Romance O+
pi_28841754
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:31 schreef Sylvana het volgende:
Ik had gisteravond een hele lange mail naar iemand gestuurd, en hij heeft hem gewoon nog niet gelezen, terwijl hij al wel online is geweest vandaag
Och, doen mannen (en ik dus ook) zovaak. Hij reageert wel.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:12:40 #277
124894 ripstardeluxe
luctor et emergo
pi_28842160
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee, hij heeft het gewoon nog helemaal niet gelezen, dat kun je dus zien Ik hoop maar dat hij er gewoon geen tijd voor had ofzo, want hij is wel errug leuk
Tja wat moet je er van zeggen, waarschijnlijk al bezig met wat anders oid?
Mijn grootvader had zo'n hazelip dat hij dwarsfluit kon spelen op een blokfluit. (HB)
Hoeveel voor je minirok? Ik ben op zoek naar een tent voor vier personen. (HB)
Eenarmigen moeten elkaar helpen bij het applaudiseren. (HB)
pi_28842315
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:12 schreef ripstardeluxe het volgende:

[..]

Tja wat moet je er van zeggen, waarschijnlijk al bezig met wat anders oid?
lol, ik zat wat rond te neuzen en opeens kwam ik een bekende foto tegen, oftewel, jouw foto die je ook in je avatar hebt Es kijken of jij een beetje interessant profiel hebt
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:21:47 #279
124894 ripstardeluxe
luctor et emergo
pi_28842400
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

lol, ik zat wat rond te neuzen en opeens kwam ik een bekende foto tegen, oftewel, jouw foto die je ook in je avatar hebt Es kijken of jij een beetje interessant profiel hebt
mooi is dat zeg, moet ik me nu betrapt voelen?
Mijn grootvader had zo'n hazelip dat hij dwarsfluit kon spelen op een blokfluit. (HB)
Hoeveel voor je minirok? Ik ben op zoek naar een tent voor vier personen. (HB)
Eenarmigen moeten elkaar helpen bij het applaudiseren. (HB)
pi_28842439
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:21 schreef ripstardeluxe het volgende:

[..]

mooi is dat zeg, moet ik me nu betrapt voelen?
ach ja, wel toevallig dat ik ojuw profiel net tegenkom als jij hier net gepost heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')