morgen wordt ze geopereerd, dus kan ik niet langs en van het weekend heb ik al afspraken staan die ik echt niet meer kan afzeggen, dus kan sowieso niet eerder dan maandag en als ik die date ervoor moet uitstellen dan vind ik dat niet erg, want ik vind me beste vriendin toch wel belangrijker dan een date hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is donderdag.... heb je vrijdag en het weekend om bij je beste vriendin langs te gaan... ze zal best wel begrijpen dat een date ook heel wat waard is... of wil je onder de date uit? kan ook nog
Sorry hoor... maar operaties zijn overdag... en als het mijn beste vriendin was geweest was ik vanavond al geweest en anders morgenavond... dan gaat die afspraak maar niet doorquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
morgen wordt ze geopereerd, dus kan ik niet langs en van het weekend heb ik al afspraken staan die ik echt niet meer kan afzeggen, dus kan sowieso niet eerder dan maandag en als ik die date ervoor moet uitstellen dan vind ik dat niet erg, want ik vind me beste vriendin toch wel belangrijker dan een date hoor
ze smste het net pas ( kwart voor 12) en die afsrpaken van het weekend kan ik ECHT niet afzeggen en daar heeft zij ook wel begrip voor, die date kan ik wel afzeggen, die komt ook uit Deventer, dus dan kunnen we best ander keertje wat gaan drinkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry hoor... maar operaties zijn overdag... en als het mijn beste vriendin was geweest was ik vanavond al geweest en anders morgenavond... dan gaat die afspraak maar niet door
en wat heb je morgenavond te doen dan? (sorry dat ik zo doe maar wat denk je hoe die date zich voelt? en btw..... ik zou sowieso morgenavond even bij je vriendin langs.... als is het maar 5 minuutjesquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ze smste het net pas ( kwart voor 12) en die afsrpaken van het weekend kan ik ECHT niet afzeggen en daar heeft zij ook wel begrip voor, die date kan ik wel afzeggen
Zo, even een schrijffoutje rechtgezet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dus kan ik niet langs en van het weekend heb ik al afspraken staan die ik echt niet meer kan wil afzeggen,
Hey dat ken ik, werkte bij mij wel een beetje demotiverend. Al die standard mailtjes, waarvan je kon zien dat ze die naar alle vrouwen sturen. Eey doe je best, ipv dat ik de zoveelste vrouw ben met die mooie ogen..quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:31 schreef suikerzoet het volgende:
Heb sinds eergisteren een relatieplanet-pauze ingelast. Na 7 dagen vond ik er echt geen bal meer aan. De eerste paar dagen heb ik hartelijk kunnen lachen om de vaak onnozele berichtjes die ik kreeg. Maar na een week kwamen ze me wel mijn neus uit. Ook de msn-wacko's (op 1 normale na dan) heb ik levenslang geblockt. Waarom zijn mensen niet gewoon eerlijk en realistisch met betrekking tot hun capaciteiten?
Je kunt toch wel voor jezelf een inschatting maken of iemand een goede partij voor je is, voordat je reageert? Ik begon het verdomd irritant te vinden, al die oude, onderontwikkelde en tuinkabouters en leugenaars. Je gaat ook op een wegwerp-manier over mensen denken en dat vind ik ook geen prettige gedachte.
Ben ik de enige die er zo over denkt of herkent iemand het? Zo ja, hoe gaan jullie daarmee om?
(Hm, ik begrijp dat het misschien arrogant kan overkomen. Maar zo is het niet bedoeld. Maar in mijn ogen past HBO/WO gewoon niet bij mavo. En 1.80 (v) past niet bij 1.60 (m). En niet-rookster past niet bij kettingroker).Dat bedoel ik ermee te zeggen. )
Lijkt me best wel een grappig gezicht. Ala als het een cm of wat is... maar een kop groter schoon... en als je nog eens graag hakken draagt...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:20 schreef Averon het volgende:
Kan me goed voorstellen dat je als vrouw bedolven word onder de mailtjes, als man is het maar behelpen.
En bij elkaar passen, het is niet arrogant om iemand van je eigen niveau te zoeken, das gewoon verstandig. Ik moet ook niet zoeken naar een vrouw die groter dan mij is, dat 'klikt' gewoon niet lekker.
Jij bent niet de enige hoor, daar hebben anderen (=ik) ook last van... Maar goed dat moet je gewoon doorheen prikken, voor meiden die -tig van dit soort berichtjes per dag krijgen is dat waarschijnlijk wat frustrerender...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:31 schreef suikerzoet het volgende:
Ben ik de enige die er zo over denkt of herkent iemand het? Zo ja, hoe gaan jullie daarmee om?
(Hm, ik begrijp dat het misschien arrogant kan overkomen. Maar zo is het niet bedoeld. Maar in mijn ogen past HBO/WO gewoon niet bij mavo. En 1.80 (v) past niet bij 1.60 (m). En niet-rookster past niet bij kettingroker).Dat bedoel ik ermee te zeggen. )
Ja, absoluut! En zonder blikken of blozen. Als gevolg daarvan heb ik wel een keer een mailtje in mijn inbox gehad waarin stond: "Jij bent niet aardig, kuttekop"quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:41 schreef suikerzoet het volgende:
Ja. Maar ik ben best een watje. Ik heb in het vorige deel een aantal msn idioten beschreven. Er zat een gozer tussen die elke zin begon en eindigde met dame en schat. Het begon al met "Hoi dame, hoe gaat het schat?" Nou dan hoeft het voor mij al gewoon niet meer he. Maar jij zou dan gewoon zonder iets te zeggen op die block-button klikken?
Ach ja, tot je iemand tegenkomt die al die vooroordelen wegvaagt. Ik (HBO, niet rokend) ga met een jongen die kettingrookt en Mavo heeft gedaan. En die ook nog eens 5 jaar jonger is. Gaat primaquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:31 schreef suikerzoet het volgende:
Ik heb een hekel aan msn'en. Vandaar dat ik mail met die meiden, en dat werkt voor mij een stuk beter. Overigens, ik heb geen moeite met het schrijven van een serieuze mail. Er staan hele verhalen in, met soms een luchtig stukje, maar af en toe ook lekker diepgaande vragenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:55 schreef Hopey het volgende:
Alleen tja, lastige is, dat deze ook te laid-back zijn en niet vaak msn-en.. en zonder zo'n chatsessie ga ik ze denk ik niet eerder meeten.. hmm misschien toch eens serieus gaan leren mailen ofzo ik.
Je kunt veel beter overdenken hoe je iets zegt en wat je zegt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind mailen ook veel leuker dan MSN-en eigenlijk...
Ook dat. En op MSN blijft het vaak wat oppervlakkiger.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:07 schreef UncleFunk het volgende:
Je kunt veel beter overdenken hoe je iets zegt en wat je zegt.
Vandaar dat ik een gruwelijke hekel heb aan dames die alleen willen MSN'en en via dat medium willen bepalen of jij geschikt bent of nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook dat. En op MSN blijft het vaak wat oppervlakkiger.
Dat snap ik ook niet zo idd. Ik geef wel mijn MSN-adres, maar ik laat het aan de ander over of hij daar iets mee doet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:12 schreef UncleFunk het volgende:
Vandaar dat ik een gruwelijke hekel heb aan dames die alleen willen MSN'en en via dat medium willen bepalen of jij geschikt bent of niet
Mensen vertonen vaak ook trekjes die ze in real life minder hebben. Zo heb ik een MSN-contact dat continu hahaha typt. Daar gaat-ie echt niet van omhoogquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet zo idd. Ik geef wel mijn MSN-adres, maar ik laat het aan de ander over of hij daar iets mee doet.
Hahaha misschien was het dezelfde persoon die mij mailde met "slettebak!!!" En dat was dus iemand die WO had gedaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, absoluut! En zonder blikken of blozen. Als gevolg daarvan heb ik wel een keer een mailtje in mijn inbox gehad waarin stond: "Jij bent niet aardig, kuttekop"
Tja, het niveau sluit absoluut niet uit dat ze dit soort dingen gaan roepen als hen iets niet aanstaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:26 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Hahaha misschien was het dezelfde persoon die mij mailde met "slettebak!!!" En dat was dus iemand die WO had gedaan, na enig msn-contact zichzelf uitnodigde. Toen ik niet meteen spontaan "OK!" typte, was hij al beledigd en begon heel negatief te doen. Ik blockte hem dus maar (lef-actie van mij) waarop ik dat gemaild kreeg.
Ja, ik weet dat het zo kan gaan. Dat is ook juist de reden dat ik mensen bijna altijd het voordeel van de twijfel geef. Maar zoals ik al eens eerder typte, daar krijg ik dus ook echt altijd spijt van he.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, tot je iemand tegenkomt die al die vooroordelen wegvaagt. Ik (HBO, niet rokend) ga met een jongen die kettingrookt en Mavo heeft gedaan. En die ook nog eens 5 jaar jonger is. Gaat prima
Ik kan me sowieso ergeren aan vrouwen waarbij je voor iedere vorm van contact eerst een toelatingsexamen moet doen. Eerst MSN'en, dan mailen, dan mobiele nummers, dan na veel getalm, uitgestel en gedraai een date. En voor de volgende date weer hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:12 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Vandaar dat ik een gruwelijke hekel heb aan dames die alleen willen MSN'en en via dat medium willen bepalen of jij geschikt bent of niet
Ha is goed! Mail me maar !quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan msn'en. Vandaar dat ik mail met die meiden, en dat werkt voor mij een stuk beter. Overigens, ik heb geen moeite met het schrijven van een serieuze mail. Er staan hele verhalen in, met soms een luchtig stukje, maar af en toe ook lekker diepgaande vragen![]()
Daten?![]()
Ik ben voor dates op zeer korte termijn (binnen twee of drie weken). Anders kweek je alleen maar allerlei verwachtingen enzo. Gewoon meeten kijken hoe het gaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:23 schreef joshus_cat het volgende:
Ik kan me sowieso ergeren aan vrouwen waarbij je voor iedere vorm van contact eerst een toelatingsexamen moet doen. Eerst MSN'en, dan mailen, dan mobiele nummers, dan na veel getalm, uitgestel en gedraai een date. En voor de volgende date weer hetzelfde verhaal.![]()
P'sies. Misschien ben ik wel veel te rationeel hierin, maar mijn insteek is veel meer om eerst een grove schifting te maken, dan in 't echt eens te kijken of er een beetje te praten valt met die persoon, en tegelijkertijd een soort van psychologisch profiel bijwerken. En dat gaat veel rapper in 't echt dan met allerlei zelfbedachte hindernissen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben voor dates op zeer korte termijn (binnen twee of drie weken). Anders kweek je alleen maar allerlei verwachtingen enzo. Gewoon meeten kijken hoe het gaat.
quote:Die dames zijn gewoon angsthazen.
Muah eerst mail en dan msn en dan mobiel dan date uitstellen en dan pas een date, daar gaat een maand overheen..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:23 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso ergeren aan vrouwen waarbij je voor iedere vorm van contact eerst een toelatingsexamen moet doen. Eerst MSN'en, dan mailen, dan mobiele nummers, dan na veel getalm, uitgestel en gedraai een date. En voor de volgende date weer hetzelfde verhaal.![]()
Waarom eigenlijk? En inderdaad, hij is errug, erm, gruesome.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Joshus, ik word heel drietig van jouw icoontje.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Volgens mij woon je ver weg, ergens bij Amsterdam toch? Ik woon in de omgeving van Dordrecht![]()
Ah, daar is de oorspronkelijke TS!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:23 schreef Abonides het volgende:
Zozo... dit is echt een stormlooptopic geworden!
Bij deze ook meteen ff een update hoe het mij verloopt!
Momenteel heb ik contact met een meisje. We spreken elkaar nu geregeld via MSN en we hebben elkaars telefoonnummer. Ik denk dat ik haar binnenkort maar eens ga opbellen. Over afspreken hebben we het al gehad en vinden het lijkt ons allebei erg leuk... dus binnenkort zal ik haar eens irl ontmoeten.
Hey wat leuk manquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:23 schreef Abonides het volgende:
Momenteel heb ik contact met een meisje. We spreken elkaar nu geregeld via MSN en we hebben elkaars telefoonnummer. Ik denk dat ik haar binnenkort maar eens ga opbellen. Over afspreken hebben we het al gehad en vinden het lijkt ons allebei erg leuk... dus binnenkort zal ik haar eens irl ontmoeten.
Nou, dat klinkt toch niet verkeerd dan!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:23 schreef Abonides het volgende:
Natuurlijk moet je betalen als je van de contactmogelijkheden gebruik wilt maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Iemand toont interesse in mij op die site, alleen moét ik perse betalen om een reactie terug te sturen? anders laat ik het wel zitten
Succes!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:14 schreef m44rt3n het volgende:
Zo ook de stoute schoenen maar eens aangetrokken en aangemeld bij rp, ben benieuwd...
Ach, flikker dan maar op met die kutwebsite, ik ga niet betalen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je betalen als je van de contactmogelijkheden gebruik wilt maken.
Je bent niet wanhopig genoeg zeker?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Ach, flikker dan maar op met die kutwebsite, ik ga niet betalen natuurlijk
Dat is gratisquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maarreh, als je in de kroeg een leuke meid wilt oppikken, kost je dat ook aardig wat eurootjes.
Ben jij er zo een?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maarreh, als je in de kroeg een leuke meid wilt oppikken, kost je dat ook aardig wat eurootjes.
Uitgaan is gratis bij jou? Laat ons ook even weten waar je gratis kunt stappen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:24 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat is gratisIk ga sowieso wel uit. Kheb ook pas sinds 2 dagen nu weer geen vrouw in mn leven, dus dan meteen dokken lijkt me wel iets te erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |