abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28823714
Tja, haantjes heb je overal.
pi_28825201
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:12 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Vandaar dat ik een gruwelijke hekel heb aan dames die alleen willen MSN'en en via dat medium willen bepalen of jij geschikt bent of niet
Ik kan me sowieso ergeren aan vrouwen waarbij je voor iedere vorm van contact eerst een toelatingsexamen moet doen. Eerst MSN'en, dan mailen, dan mobiele nummers, dan na veel getalm, uitgestel en gedraai een date. En voor de volgende date weer hetzelfde verhaal.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:42:13 #228
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28825744
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan msn'en. Vandaar dat ik mail met die meiden, en dat werkt voor mij een stuk beter. Overigens, ik heb geen moeite met het schrijven van een serieuze mail. Er staan hele verhalen in, met soms een luchtig stukje, maar af en toe ook lekker diepgaande vragen

Daten?
Ha is goed! Mail me maar !

Ik mail ook, daar niet van, en het bevalt prima, zijn alleen niet van die ellenlange stukjes. Soms vind ik msn wel een kleine indicatie hoe makkelijk je met iemand kan praten, hoe vlot een gesprek zou kunnen gaan. Bij e-mail heeft iemand net wat langer om na te denken. Maar je hebt mannen die gelijk hun msn naar je toewerpen. En praat je een half uur met ze waarbij je alleen de triviale dingetjes te weten komt. Volgens zie je ze nooit meer online. Moet ik ze dan gaan mailen ofzo? "Hoi? Waar ben je?" Maar misschien komt het omdat ik 's avond laat pas online ben.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_28825881
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:23 schreef joshus_cat het volgende:
Ik kan me sowieso ergeren aan vrouwen waarbij je voor iedere vorm van contact eerst een toelatingsexamen moet doen. Eerst MSN'en, dan mailen, dan mobiele nummers, dan na veel getalm, uitgestel en gedraai een date. En voor de volgende date weer hetzelfde verhaal.
Ik ben voor dates op zeer korte termijn (binnen twee of drie weken). Anders kweek je alleen maar allerlei verwachtingen enzo. Gewoon meeten kijken hoe het gaat.

Die dames zijn gewoon angsthazen.
pi_28826034
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik ben voor dates op zeer korte termijn (binnen twee of drie weken). Anders kweek je alleen maar allerlei verwachtingen enzo. Gewoon meeten kijken hoe het gaat.
P'sies. Misschien ben ik wel veel te rationeel hierin, maar mijn insteek is veel meer om eerst een grove schifting te maken, dan in 't echt eens te kijken of er een beetje te praten valt met die persoon, en tegelijkertijd een soort van psychologisch profiel bijwerken. En dat gaat veel rapper in 't echt dan met allerlei zelfbedachte hindernissen.
quote:
Die dames zijn gewoon angsthazen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:55:31 #231
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28826113
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:23 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Muah eerst mail en dan msn en dan mobiel dan date uitstellen en dan pas een date, daar gaat een maand overheen.. Hmm neuh, ik heb mijn lesje geleerd, doe ik niet meer. Het kan zo alleen maar tegenvallen.

Ik ben redelijk impulsief woensdag sms-de ik ook mijn date in de middag of hij zin/tijd had om met mij wat te gaan drinken op een terrasje in amsterdam in de avond. En daar ging een chatsessie van totaal een uur aan vooraf, kreeg daarbij zijn nummer aan het eind, waarbij hij zei dat ik altijd wel even kan sms-en of bellen. Vond hem daarnaast spontaan overkomen, was ie ook in echt. Was zeer gezellig.
pi_28826139
Joshus, ik word heel drietig van jouw icoontje.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:58:05 #233
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28826188
Ik vind hem wel cool.
pi_28826611
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Joshus, ik word heel drietig van jouw icoontje.
Waarom eigenlijk? En inderdaad, hij is errug, erm, gruesome. )

D'r is ook een wat beschaafdere variant van, die volgens mij precies uitdrukt wat sommige mensen met datingsites en forums hebben:

BTW: zijn er nog mensen die italiaans kennen? De auteur heeft ook complete strips staan op http://www.livejournal.com/users/daw_/ . Voor de liefhebbers
pi_28826709
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef Hopey het volgende:

[..]

Ha is goed! Mail me maar !
Volgens mij woon je ver weg, ergens bij Amsterdam toch? Ik woon in de omgeving van Dordrecht
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:23:27 #236
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28826896
Zozo... dit is echt een stormlooptopic geworden!
Bij deze ook meteen ff een update hoe het mij verloopt!

Momenteel heb ik contact met een meisje. We spreken elkaar nu geregeld via MSN en we hebben elkaars telefoonnummer. Ik denk dat ik haar binnenkort maar eens ga opbellen. Over afspreken hebben we het al gehad en vinden het lijkt ons allebei erg leuk... dus binnenkort zal ik haar eens irl ontmoeten.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:26:25 #237
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28827004
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:16 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Volgens mij woon je ver weg, ergens bij Amsterdam toch? Ik woon in de omgeving van Dordrecht

Aah, such a shame. Dat is inderdaad een eind. Ik heb kennissen in omgeving van Breda zitten.. moest lang in de trein zitten. Meeten we elkaar halfway
pi_28827048
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:23 schreef Abonides het volgende:

Momenteel heb ik contact met een meisje. We spreken elkaar nu geregeld via MSN en we hebben elkaars telefoonnummer. Ik denk dat ik haar binnenkort maar eens ga opbellen. Over afspreken hebben we het al gehad en vinden het lijkt ons allebei erg leuk... dus binnenkort zal ik haar eens irl ontmoeten.
Ah, daar is de oorspronkelijke TS!

Heel veel succes! Laat ons weten hoe het afloopt!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:37:57 #239
124948 Averon
One of the good guys
pi_28827327
Ja, good luck. Hoop dat het goed uitpakt.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28829071
quote:

Hey wat leuk man Veel succes
pi_28830128
Zo ook de stoute schoenen maar eens aangetrokken en aangemeld bij rp, ben benieuwd...
" I love women. I have all their albums.", Hank Moody
pi_28835721
quote:

Nou, dat klinkt toch niet verkeerd dan! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen, hou ons op de hoogte!
Ikzelf heb met m'n drie dagen gratis Lexa-lidmaatschap MouseOver's Brute Force Method maar 'ns ingezet. Nu eens kijken hoeveel reacties ik ga terugkrijgen, haha!
pi_28836112
Iemand toont interesse in mij op die site, alleen moét ik perse betalen om een reactie terug te sturen? anders laat ik het wel zitten
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_28836143
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Iemand toont interesse in mij op die site, alleen moét ik perse betalen om een reactie terug te sturen? anders laat ik het wel zitten
Natuurlijk moet je betalen als je van de contactmogelijkheden gebruik wilt maken.
pi_28836154
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:14 schreef m44rt3n het volgende:
Zo ook de stoute schoenen maar eens aangetrokken en aangemeld bij rp, ben benieuwd...
Succes!
pi_28836177
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je betalen als je van de contactmogelijkheden gebruik wilt maken.
Ach, flikker dan maar op met die kutwebsite, ik ga niet betalen natuurlijk
pi_28836210
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Ach, flikker dan maar op met die kutwebsite, ik ga niet betalen natuurlijk
Je bent niet wanhopig genoeg zeker?

Maarreh, als je in de kroeg een leuke meid wilt oppikken, kost je dat ook aardig wat eurootjes.
pi_28836372
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maarreh, als je in de kroeg een leuke meid wilt oppikken, kost je dat ook aardig wat eurootjes.
Dat is gratis Ik ga sowieso wel uit. Kheb ook pas sinds 2 dagen nu weer geen vrouw in mn leven, dus dan meteen dokken lijkt me wel iets te erg.

Ik vermom mn emailadres wel in het bericht.
pi_28836448
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben jij er zo een?
pi_28836498
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:24 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat is gratis Ik ga sowieso wel uit. Kheb ook pas sinds 2 dagen nu weer geen vrouw in mn leven, dus dan meteen dokken lijkt me wel iets te erg.
Uitgaan is gratis bij jou? Laat ons ook even weten waar je gratis kunt stappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')