Ik kan me sowieso ergeren aan vrouwen waarbij je voor iedere vorm van contact eerst een toelatingsexamen moet doen. Eerst MSN'en, dan mailen, dan mobiele nummers, dan na veel getalm, uitgestel en gedraai een date. En voor de volgende date weer hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:12 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Vandaar dat ik een gruwelijke hekel heb aan dames die alleen willen MSN'en en via dat medium willen bepalen of jij geschikt bent of niet
Ha is goed! Mail me maar !quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan msn'en. Vandaar dat ik mail met die meiden, en dat werkt voor mij een stuk beter. Overigens, ik heb geen moeite met het schrijven van een serieuze mail. Er staan hele verhalen in, met soms een luchtig stukje, maar af en toe ook lekker diepgaande vragen![]()
Daten?![]()
Ik ben voor dates op zeer korte termijn (binnen twee of drie weken). Anders kweek je alleen maar allerlei verwachtingen enzo. Gewoon meeten kijken hoe het gaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:23 schreef joshus_cat het volgende:
Ik kan me sowieso ergeren aan vrouwen waarbij je voor iedere vorm van contact eerst een toelatingsexamen moet doen. Eerst MSN'en, dan mailen, dan mobiele nummers, dan na veel getalm, uitgestel en gedraai een date. En voor de volgende date weer hetzelfde verhaal.![]()
P'sies. Misschien ben ik wel veel te rationeel hierin, maar mijn insteek is veel meer om eerst een grove schifting te maken, dan in 't echt eens te kijken of er een beetje te praten valt met die persoon, en tegelijkertijd een soort van psychologisch profiel bijwerken. En dat gaat veel rapper in 't echt dan met allerlei zelfbedachte hindernissen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben voor dates op zeer korte termijn (binnen twee of drie weken). Anders kweek je alleen maar allerlei verwachtingen enzo. Gewoon meeten kijken hoe het gaat.
quote:Die dames zijn gewoon angsthazen.
Muah eerst mail en dan msn en dan mobiel dan date uitstellen en dan pas een date, daar gaat een maand overheen..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:23 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso ergeren aan vrouwen waarbij je voor iedere vorm van contact eerst een toelatingsexamen moet doen. Eerst MSN'en, dan mailen, dan mobiele nummers, dan na veel getalm, uitgestel en gedraai een date. En voor de volgende date weer hetzelfde verhaal.![]()
Waarom eigenlijk? En inderdaad, hij is errug, erm, gruesome.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Joshus, ik word heel drietig van jouw icoontje.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Volgens mij woon je ver weg, ergens bij Amsterdam toch? Ik woon in de omgeving van Dordrecht![]()
Ah, daar is de oorspronkelijke TS!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:23 schreef Abonides het volgende:
Zozo... dit is echt een stormlooptopic geworden!
Bij deze ook meteen ff een update hoe het mij verloopt!
Momenteel heb ik contact met een meisje. We spreken elkaar nu geregeld via MSN en we hebben elkaars telefoonnummer. Ik denk dat ik haar binnenkort maar eens ga opbellen. Over afspreken hebben we het al gehad en vinden het lijkt ons allebei erg leuk... dus binnenkort zal ik haar eens irl ontmoeten.
Hey wat leuk manquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:23 schreef Abonides het volgende:
Momenteel heb ik contact met een meisje. We spreken elkaar nu geregeld via MSN en we hebben elkaars telefoonnummer. Ik denk dat ik haar binnenkort maar eens ga opbellen. Over afspreken hebben we het al gehad en vinden het lijkt ons allebei erg leuk... dus binnenkort zal ik haar eens irl ontmoeten.
Nou, dat klinkt toch niet verkeerd dan!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:23 schreef Abonides het volgende:
Natuurlijk moet je betalen als je van de contactmogelijkheden gebruik wilt maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Iemand toont interesse in mij op die site, alleen moét ik perse betalen om een reactie terug te sturen? anders laat ik het wel zitten
Succes!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:14 schreef m44rt3n het volgende:
Zo ook de stoute schoenen maar eens aangetrokken en aangemeld bij rp, ben benieuwd...
Ach, flikker dan maar op met die kutwebsite, ik ga niet betalen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je betalen als je van de contactmogelijkheden gebruik wilt maken.
Je bent niet wanhopig genoeg zeker?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Ach, flikker dan maar op met die kutwebsite, ik ga niet betalen natuurlijk
Dat is gratisquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maarreh, als je in de kroeg een leuke meid wilt oppikken, kost je dat ook aardig wat eurootjes.
Ben jij er zo een?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maarreh, als je in de kroeg een leuke meid wilt oppikken, kost je dat ook aardig wat eurootjes.
Uitgaan is gratis bij jou? Laat ons ook even weten waar je gratis kunt stappen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:24 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat is gratisIk ga sowieso wel uit. Kheb ook pas sinds 2 dagen nu weer geen vrouw in mn leven, dus dan meteen dokken lijkt me wel iets te erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |