quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Stop maar in je holletje of wangzak.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:12 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb nog 1 biertje. En die bewaar ik.
Voor zometeen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:12 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb nog 1 biertje. En die bewaar ik.
Puik werk, ik drink nogsteeds mijn koelkast leegquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:12 schreef cerror het volgende:
Héhé, ik heb nog 1 halve liter.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
dus half 2 ga je naar bedquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:12 schreef cerror het volgende:
Héhé, ik heb nog 1 halve liter.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik heb deze nog niet op.quote:
wangzakquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Stop maar in je holletje of wangzak.
Waarom heb je geen ava of ondertitel?quote:
Slaap lekker onderjasje. En een fijne dag toegewenstquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:14 schreef onderjas het volgende:
Ik ga slapen! trusten iedereen!
Ach. Kaal is mooier vind ik danquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom heb je geen ava of ondertitel?
Preuts geworden?
Goed werk.quote:
Ligt eraan bij watquote:
zometeen begint het lallenquote:
kijk.. een in-closet bierliefhebber..quote:
Haal hem eruit!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
kijk.. een in-closet bierliefhebber..
Jarenlang was jij mijn gabberquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
gaan we weer samen nederlandstalige hits meebrullen
proostquote:
Kaal geschoren chickiesquote:
quote:
Homo.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
* killswitch rukt dWc_RuffRyder uit de kast
Of voor mensen met een zooi drankachter de kiezen die geen idee meer hebben waar het over gaatquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:26 schreef cerror het volgende:
Nederlandsche hits is voor analfabetisch kampvolk met een fetish voor verkrachting en misdaad.
Ik spuug op ze, en dan niet met speeksel maar met mijn laatste avondmaal.
Hoe dronken ik ook ben, mijn haat voor nederlandschtalige kutherrie verdwijnt nooit!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of voor mensen met een zooi drankachter de kiezen die geen idee meer hebben waar het over gaat
die waren er wel ja, voor zover ik me kan herrinerenquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of voor mensen met een zooi drankachter de kiezen die geen idee meer hebben waar het over gaat
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:26 schreef cerror het volgende:
Nederlandsche hits is voor analfabetisch kampvolk met een fetish voor verkrachting en misdaad.
Ik spuug op ze, en dan niet met speeksel maar met mijn laatste avondmaal.
nuchter zul je mij er ook nooit in de buurt vinden maar als ik straalbezopen ben wil het nog wel eens mis gaanquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe dronken ik ook ben, mijn haat voor nederlandschtalige kutherrie verdwijnt nooit!
Doet me denken aan een topic.quote:
Yup, yer gay as a fairy on christmass mornin'quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:29 schreef pc-fr34k het volgende:
* pc-fr34k eet een lekkere roomyoghurt met vruchten toetje..
PG!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:29 schreef punkgirl het volgende:
ik leef weer![]()
ik dacht nog ff beffen voor slapengaan
Biertje?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:29 schreef punkgirl het volgende:
ik leef weer![]()
beffen of gebeft worden?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:29 schreef punkgirl het volgende:
ik leef weer![]()
Nee hoor, 100% hetero. Is gewoon lekker spul.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup, yer gay as a fairy on christmass mornin'
Ga maar vast in bed liggen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:29 schreef punkgirl het volgende:
ik leef weer![]()
Mij ook?quote:
PGquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:29 schreef punkgirl het volgende:
ik leef weer![]()
Met drank op vergeet ik mijn normen en waardenquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe dronken ik ook ben, mijn haat voor nederlandschtalige kutherrie verdwijnt nooit!
De enige figuren die melden dat ze yoghurt met een smaakje nuttigen houden van sterren op een niet-astronomische manier.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee hoor, 100% hetero. Is gewoon lekker spul..
Ik moet toch iets melden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
[..]
De enige figuren die melden dat ze yoghurt met een smaakje nuttigen houden van sterren op een niet-astronomische manier.
Ja, mijn ruggenwervel zit nu te hallicuneren.... of iets dergelijks.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mij ook?
Je zit zeker in zeer rare houding achter je pc?
Ik weet daar alles vanquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
nuchter zul je mij er ook nooit in de buurt vinden maar als ik straalbezopen ben wil het nog wel eens mis gaan
quote:
Graag!quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
beffen of gebeft worden?
hijs flauw i know
Yepz, vanavond een hotel op Ameland geboekt om een weekend totaal rondom te gaanquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:32 schreef AMD64 het volgende:
Hey Printscreen. Alles flex?
Met uw hersenhelften die eenander in den houtgreep houden?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, mijn ruggenwervel zit nu te hallicuneren.... of iets dergelijks.
Stijve spieren. Heb teveel gefietst in te korte tijdquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz, vanavond een hotel op Ameland geboekt om een weekend totaal rondom te gaan
Met jou dan?
Ameland, ben ik een keer geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz, vanavond een hotel op Ameland geboekt om een weekend totaal rondom te gaan
Met jou dan?
pgquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:35 schreef mother-mother het volgende:
hai,
Geen bouli.. alleen mn onderschriftje..quote:
Watjequote:Op donderdag 14 juli 2005 01:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Stijve spieren. Heb teveel gefietst in te korte tijd
Johquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ameland, ben ik een keer geweest..
quote:
quote:
Oh nee, je vergat het uitroeptekenquote:
Leer lezenquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef JDude het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh nee, je vergat het uitroepteken
das iets van 20 km per uurquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
50 km in 2,5 uur , en dan nog is heel lang geleden
Dus je punt isquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
90 in 3,5quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Gemiddelde snelheid was 24,7kmhquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
das iets van 20 km per uurdas gewoon lekker doortrappen
goh toevalligquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Joh
Ik ga er 5 augustus weer heen
Dan is't nog oke.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:36 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Geen bouli.. alleen mn onderschriftje..![]()
Dan is zwaaien opeens niet meer zo ergquote:
Nee, valt wel mee, deze nacht weer wat sneller.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
gaat nog steeds keihard hier geloof ik he?![]()
hey KSquote:
You don't sayquote:
Niet zo verkapte wie wilt mij marcheren post.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nou, spierpijn, auw. Ik moet gemarcheerd worden
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja kan ik niet echt snel noemen
goed hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey KSnah gaat wel , net ff doggies uitlaten
heb de hond van mn ouders ook hier nu, en die ging ff lekker vechten![]()
stond echt te shaken man , maar nu gaat t wel weer, en morgen komen ze alweer thuis , blij toeen hoe gaat ie met jou?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan is zwaaien opeens niet meer zo erg
shhhhhhhtquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet zo verkapte wie wilt mij marcheren post..
Da's dan wel weer vet. Ik toer altijd gewoon wat rond met m'n huisgenoot. Niet zelden belanden we dan halverwege ook ergens op een terrasquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja. Dit is mijn eerste keer dat ik met de grote mensen heb meegedaan (profs)
Doe eens vragen bij het legerquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nou, spierpijn, auw. Ik moet gemarcheerd worden
Hondjes.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey KSnah gaat wel , net ff doggies uitlaten
heb de hond van mn ouders ook hier nu, en die ging ff lekker vechten![]()
stond echt te shaken man , maar nu gaat t wel weer, en morgen komen ze alweer thuis , blij toeen hoe gaat ie met jou?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's dan wel weer vet. Ik toer altijd gewoon wat rond met m'n huisgenoot. Niet zelden belanden we dan halverwege ook ergens op een terras
Hoewel wel vorige week wel sneller terug waren dan heen, en dat na 4 halve liters
Komt omdat ik er weer eens 's nachts benquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee, deze nacht weer wat sneller.
Hier he! Hij is weg! Bouli is wegquote:
aha , gelijk je sig ook maar weggehaald?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijn website is uit de lucht. Daarom dus
Yup, en mijn websitequote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
aha , gelijk je sig ook maar weggehaald?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet zo verkapte wie wilt mij marcheren post..
En ik zo niet meer denk ik, ga zo maar eens slapen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Komt omdat ik er weer eens 's nachts ben![]()
Heej hier is ook een ex-legerdude aanwezig jaquote:
Bouli. Weg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Hier he! Hij is weg! Bouli is weg
Ben je nu GVD blij, cerror, heeft dit je dag compleet gemaakt, he?
Soquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Heej hier is ook een ex-legerdude aanwezig ja
Vollerquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef cerror het volgende:
Jullie gaan te snel.
Drop and give me 20!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Heej hier is ook een ex-legerdude aanwezig ja
hij begon aan n bejaarde duitse herder van n oud vrouwtje , en das zo'n lief beestquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hondjes..
Hondjes die vechten zijn gewoon bezig te bepalen wie de baas is, kan je gewoon laten gaan, gebeurd bniks tenzij je je ermee bemoeit..
Jij te langzaamquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef cerror het volgende:
Jullie gaan te snel.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef cerror het volgende:
Jullie gaan te snel.
5 augquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hij begon aan n bejaarde duitse herder van n oud vrouwtje , en das zo'n lief beest![]()
maar hij stopte toen ik ff mn grote bek opentrok![]()
@KS leuk joh , wanneer precies ameland?![]()
Heheheh en dat is dan precies de reden dat ik ontslagen benquote:
* cerror trekt.quote:
Mijn hond blaft alleen naar mensen of dieren die ze niet mag. Of als er aangebelt wordt. Maar zo moet het niet wagen om zomaar naar iemand of een beest toe te rennen zonder dat ik zeg dat ze mag. Ze wacht ook altijd netjes aan mijn voet totdat ik zeg dat ze mag spelen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hij begon aan n bejaarde duitse herder van n oud vrouwtje , en das zo'n lief beest![]()
maar hij stopte toen ik ff mn grote bek opentrok![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
gezellie![]()
nou ik ga naar bed , truste alvast doeiiii![]()
![]()
![]()
mijne ook maar dit is dus niet mijn hond, en er komt bij dat t een mannetje is en als die ineens de kolder in de kop krijgen dan kan je op je kop gaan staan maar dan issie gewoon pleite , daarom heb ik ook n teefjequote:Op donderdag 14 juli 2005 01:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijn hond blaft alleen naar mensen of dieren die ze niet mag. Of als er aangebelt wordt. Maar zo moet het niet wagen om zomaar naar iemand of een beest toe te rennen zonder dat ik zeg dat ze mag. Ze wacht ook altijd netjes aan mijn voet totdat ik zeg dat ze mag spelen..
quote:
Ik word alleen wakkerquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:46 schreef cerror het volgende:
Ik word morgen heerlijk wakker met een kater.
ze doodmeppen is irri ja, heb je allemaal van die vlekjesquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Vliegjes die op je monitor zitten met je muiscursor wegjagen is leuk!
vind je dat echt lekker?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:46 schreef cerror het volgende:
Ik word morgen heerlijk wakker met een kater.
Ik word ook alléén wakkerquote:
Pfrt, ik draag de consequenties.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
vind je dat echt lekker?
zo niet ff zooi water drinken voor je naar je bed gaat![]()
Hehe, ik heb ook een teef, en ze is "perfect" getraint. Laatste paar dagen neem ik haar nu zonder riem oom de tram in. Soms wilt ze ineens met iemand anders terwijl ik zit mee naar buiten lopen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mijne ook maar dit is dus niet mijn hond, en er komt bij dat t een mannetje is en als die ineens de kolder in de kop krijgen dan kan je op je kop gaan staan maar dan issie gewoon pleite , daarom heb ik ook n teefje![]()
Ik ben al blij als ik weer wakker wordquote:
Ik met een hond in de kamer.quote:
Laten we daarop drinkenquote:
Ik ook, behalve het blije gedeelte.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik weer wakker word
Wij ook hoor... wij ook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik weer wakker word
* JDude trekt een Brandje openquote:
quote:
Ook prima. Maar nu niet voorradigquote:
Die kun je weg typp- exxenquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze doodmeppen is irri ja, heb je allemaal van die vlekjes
Heb jij ook altijd zo een kutgevoel als je opeens uit die roes die slapen heet ontwaakt en beseft dat er weer een nieuwe dag is aangebroken?quote:
Jij zou toch slapen?quote:
Wel gvd!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook prima. Maar nu niet voorradig
En Brand staat bij toch hoger op de ranglijst
Maar ik ben dan ook maar een Importbrabander![]()
jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd zo een kutgevoel als je opeens uit die roes coma die slapen heet ontwaakt en beseft dat er weer een nieuwe dag is aangebroken?
Ze doen aardig hun best ja...quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:53 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Wel gvd!
zijn die zachte G en Houdoe er wel ingeslagen?![]()
quote:
Ligt eraan hoe lang ik heb kunnen herstellen met den oogjes gesloten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd zo een kutgevoel als je opeens uit die roes die slapen heet ontwaakt en beseft dat er weer een nieuwe dag is aangebroken?
Kei gaafquote:
Ook zoekend naar het touw of mes wat je uit je lijden kan verlossen?quote:
Morgen, dat is pas over 23 uur.quote:
soms, heel soms ligt er iets naast me waarvan ik dan wel weer happy word maar das maar heel somsquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ook zoekend naar het touw of mes wat je uit je lijden kan verlossen?
En nooit, echt nooit legt er zoiets op je hoofdkussen
Dus bij jou kan 9 uur een andere gedachtengang geven dan 8 uur?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang ik heb kunnen herstellen met den oogjes gesloten.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:53 schreef punkgirl het volgende:
[..]
huh?
nie zeike.. door jou is bouli weg![]()
Oeps, is dat Limburgs tegenwoordig?quote:
Bel de volgende keer effe als het zover is, dan zal ik er wel voor zorgenquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ook zoekend naar het touw of mes wat je uit je lijden kan verlossen?
En nooit, echt nooit legt er zoiets op je hoofdkussen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Oeps, is dat Limburgs tegenwoordig?
Ik geef de moed op![]()
Das mijn vraag nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
soms, heel soms ligt er iets naast me waarvan ik dan wel weer happy word maar das maar heel soms
Valt mee... ik werk achter de bar en kan de hele avond gratis bier lurkenquote:
Ik ben blij met jouw positiviteitquote:
Da doe ik op zondagquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Valt mee... ik werk achter de bar en kan de hele avond gratis bier lurken
Trustenquote:
Ik weet toch niet waar jou telefoon van over gaat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bel de volgende keer effe als het zover is, dan zal ik er wel voor zorgen
Voordeel van je gevoelens totaal onder controlle hebben. Bijna nooit klote voelen en bijna altijd wel blij.quote:
Goede zaakquote:
Trusten en sweet dreamsquote:
Dat ligt er weer aan hoe lang/veel ik heb weggeslagen ook, maar dat kan weleens genoeg zijn jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus bij jou kan 9 uur een andere gedachtengang geven dan 8 uur?
quote:
Ik voel me ook nooit klote... met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voordeel van je gevoelens totaal onder controlle hebben. Bijna nooit klote voelen en bijna altijd wel blij..
Dan ben je niet geschikt voor krassenquote:
Het nummer draaien vanaf een andere telefoon schijnt een aardige truc te zijnquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar jou telefoon van over gaat?
Nou das erg....quote:
En dan zeggen ze dat ik vaag benquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat ligt er weer aan hoe lang/veel ik heb weggeslagen ook, maar dat kan weleens genoeg zijn ja
neequote:
Kloptquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik vaag ben
* doet 06 4807 nog wat en het werkt nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het nummer draaien vanaf een andere telefoon schijnt een aardige truc te zijn
rijsquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:01 schreef punkgirl het volgende:
[..]
nee![]()
Maar de rijs heen.. heb ik zo'n schijthekel aan
Welk vervoermiddel?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:01 schreef punkgirl het volgende:
[..]
nee![]()
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:01 schreef punkgirl het volgende:
[..]
nee![]()
Dood!quote:
Dat is mijn nummer ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* doet 06 4807 nog wat en het werkt niet![]()
Kan me voorstellen dat je de rijs erg vind.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:01 schreef punkgirl het volgende:
[..]
nee![]()
Ik wou het niet zeggen... vorige keer dat ik taalpuristje ging spelen werd ik naar ONZ gestuurd en mocht ik niet meer in R&P spelenquote:
Juist jaquote:
Make him sufferquote:
Het is je vergeven...quote:
Je vertelt me ook nietsquote:
Míjn MSN is wereldwijd bekend. Die van jou daarentegenquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je vertelt me ook niets![]()
Niks msn, niks telefoon, niks niks niks![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Míjn MSN is wereldwijd bekend. Die van jou daarentegen
En jij werkt waar?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:06 schreef Poit- het volgende:
Het is tijd voor bier. Heb net heel de menukaart van me werk uit me hoofd geleerd![]()
Die vraag komt bij mij vanzelf als jij me wilt toevoegen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijne klopt idd niet
Ik voeg alleen niet toe zonder een okay
Trusten JDudequote:
Niet zeiken, ik heb last van 5 gekneusde ribben en ik klaag ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:09 schreef beelz het volgende:
Ik heb spierpijn, mijn pols is licht gekneusd en mijn voet doet pijn... is er iemand die medelijden met me heeft?
Nog steeds?!?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik heb last van 5 gekneusde ribben en ik klaag ook niet
Ik klaag niet... ik wil gewoon aandachtquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik heb last van 5 gekneusde ribben en ik klaag ook niet
Yepz, word minder maar is vaak nog best pijnlijkquote:
Nogsteeds?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:13 schreef punkgirl het volgende:
Hoe sloom kan je fucking chello zijnTeringlui daar
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:13 schreef punkgirl het volgende:
Hoe sloom kan je fucking chello zijn:@ Teringlui daar
Zoek wat te neuken.quote:
quote:
Jesses, hoe lang is dat inmiddels wel niet geleden dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz, word minder maar is vaak nog best pijnlijk
Hier ben ikquote:
Das duidelijk, je komt normaal nooit in ONZquote:
gelukki niet neequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan ben je niet geschikt voor krassen
Goudengids.nl?quote:
Oh ja, ik moest mezelf ook nog aanbieden.... tadaaa....argh.quote:
nee kloptquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das duidelijk, je komt normaal nooit in ONZ
Ruim 4 maanden nuquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jesses, hoe lang is dat inmiddels wel niet geleden dan?
Hey, doe ik altijd...quote:
Mooi dat er vooruitgang in zitquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ruim 4 maanden nu
Ik kan wel steeds meer hoor
Elke week gaat het beter
Regels wel gelezen?quote:
Die is zwaar nueckbaar... wie is dat?quote:
Wat? ik doe niets.quote:
zoek eens op reacties van mij in der foboquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Die is zwaar nueckbaar... wie is dat?
De beregeile fok!kers zijn altijd wakkerquote:
hey mag ik al niet eens meer zeggen at ze een cute koppie heeftquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:21 schreef beelz het volgende:
[..]
De beregeile fok!kers zijn altijd wakker
Óf die van Petre86, óf die van Sandertje21, óf die van mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
zoek eens op reacties van mij in der fobo
Ik open hem ig niet...quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:21 schreef punkgirl het volgende:
oeh! Mag ik plzzz het volgende topic openen?
mn eerste [bef] topic
Ik heb me laten vertellen dat je beter kan breken dan kneuzenquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi dat er vooruitgang in zitIk wist niet dat dat zoveel tijd in beslag nam zeg
Blijf zo springen met alleen een bh aan en je hebt alle aandacht oftewel je eigen topic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:21 schreef punkgirl het volgende:
mn eerste [bef] topic
Van mij mag je hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey mag ik al niet eens meer zeggen at ze een cute koppie heeft![]()
ja hoor, ik zal niet alleen 'hoi' en 'doei' zeggenquote:
Ik stem voor!quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:21 schreef punkgirl het volgende:
mn eerste [bef] topic
Vrouwen poepen niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:22 schreef punkgirl het volgende:
is er ook n wc op [bef[? die missen we
Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit wat gebroken. Maar ik ken die verhalen ja, bij ribben schijnt dat zo te zijn inderdaad. Volgende keer even opspringen als je dat van plan bent, dan val je harderquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat je beter kan breken dan kneuzen
Dan ben je één van de weinigequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:22 schreef saaw het volgende:
[..]
ja hoor, ik zal niet alleen 'hoi' en 'doei' zeggenniet zo miepen
Daar is urine voor uitgevonden.quote:
Ik ben een heerser met blessures en ik kneus liever iets dan dat ik wat breek... met kneuzingen ga ik gewoon door, als ik wat heb gebroken moet ik rust houdenquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit wat gebroken. Maar ik ken die verhalen ja, bij ribben schijnt dat zo te zijn inderdaad. Volgende keer even opspringen als je dat van plan bent, dan val je harder
Hoiquote:
Mag ik bedanken voor de eer?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit wat gebroken. Maar ik ken die verhalen ja, bij ribben schijnt dat zo te zijn inderdaad. Volgende keer even opspringen als je dat van plan bent, dan val je harder
Zou ook niet best zijn, gaat zich toch ergens ophopen enzoquote:
Postopkrikkenquote:
Krijg je zo'n dikke kop van op den duurquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Zou ook niet best zijn, gaat zich toch ergens ophopen enzo
Vind je het erg?quote:
Jij loopt gewoon door met kneuzingen? En dan vind je het raar dat je een heerser bent met blessures?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben een heerser met blessures en ik kneus liever iets dan dat ik wat breek... met kneuzingen ga ik gewoon door, als ik wat heb gebroken moet ik rust houden
Van enorm veel frituurvoer ook zeggen ze.. maar dat is ook nog nooit bewezenquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:27 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Krijg je zo'n dikke kop van op den duur![]()
Nee joh, er word sowieso veel gekrikt hierquote:
Hoor ik daar een vrijwilliger voor n expiriment?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Van enorm veel frituurvoer ook zeggen ze.. maar dat is ook nog nooit bewezen
Tuurlijk loop ik door met kneuzingen... Een beetje pijn is nog nooit iemand aan dood gegaan hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij loopt gewoon door met kneuzingen? En dan vind je het raar dat je een heerser bent met blessures?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee joh, er word sowieso veel gekrikt hier
Was daar niet al eens een docu met McDonalds over...quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:28 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Hoor ik daar een vrijwilliger voor n expiriment?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |