Wij vinden het altijd sneu als men hun eigen verjaardagtopic opentquote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:56 schreef xtravical het volgende:
eks tra vie kal
Hallo, hij heeft z'n vrienden irl en die zitten niet op nerdforums, die feliciteren hem irl en niet hier. d0hquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wij vinden het altijd sneu als men hun eigen verjaardagtopic opent.
Gelukkig heb ik dat even gedaan dan. Toch.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Kneus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja sorry. Beetje een userfoto weghalen als een mod erom vraagt
.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:10 schreef onderjas het volgende:
Vet, Xtravica is persies op de zelfde dag jarig als mij!
Nog gefeliciteerd dan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:09 schreef cerror het volgende:
Pffff ,ik kreeg niet eens een verjaardagstopic.
Oh wacht... wel!
Dat bedoel ik dus. Selectief gezeik altijd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:21 schreef Twaalfje het volgende:
Mooi is dat. Fiberhost is ook jarig vandaag en die werd meteen gesloten vanwege een 'dubbeltopic'. Echnie
Magoed ik dus me Xtravical topic en me FiberHost topic samengevoegd maar die werd ook gesloten omdat het voor de modjes van tegenwoordig nogal moeilijk blijkt om ff te LE-ZEN
Nou wil ik niet lullig doen of sow.......
Jah zonde van me feesttoeter......quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Selectief gezeik altijd.
Mag ik ff mee dansen? Dankjequote:
Beetje laatquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:10 schreef onderjas het volgende:
Vet, Xtravica is persies op de zelfde dag jarig als mij!
Wij vinden het altijd sneu dat er geen iq-vereisten zijn opgenomen bij de sollicatieprocedures voor Kudtmodjesquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:17 schreef Hillary het volgende:
[..]
Wij vinden het altijd sneu dat er geen iq-vereisten zijn opgenomen bij de sollicatieprocedures voor Kudtmodjes
Is er slagroom op?quote:
ROFL!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:30 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Eau? Ehm.........kweenie:?
Iik heb gewoon de hele handel in 1 keer in me muil gestoken
k1(k2)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:40 schreef xtravical het volgende:
p1p3
Ehm............JIJ ging toch taart uitdelen? Hup, naar de banketbakkerquote:Op zondag 11 september 2005 16:25 schreef xtravical het volgende:
Heb ik inderdaad nog steeds niks van gezien
quote:Op zondag 11 september 2005 17:32 schreef xtravical het volgende:
op je verjaardag KRIJG je taart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |