Geweldig was dat iddquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:59 schreef renz0r het volgende:
Ik mis dat topic van 'poepuhh'
Met al die poepverhalen
Usericon is een film van Terrance & Phillipquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:13 schreef Pihkal het volgende:
[..]
Je werk? je bent schrijver en dat usericon is een boek over poepen?
Ze schijnbevallen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:45 schreef Pihkal het volgende:
Vrouwen poepen niet.
Vrouw ja... lezen is toch niet moeilijk?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent een meisje? Laat ik nou altijd al denken dat je een man bent.
Heb d'r de link vanochtend gegeven ja. Ze moest ook wel erg lachen dat ik een paar van de andere verhalen uit eigen bundel ook hier had geplaatst, ze zei altijd al dat ik schrijfster had moeten worden eigenlijk.quote:
Poster hangt op m'n kamer... vinden de kleintjes (patiëntjes) altijd geweldig... ze moesten eens weten waarom het daar hangt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:32 schreef Ratt het volgende:
[..]
Usericon is een film van Terrance & Phillip
quote:
Heb je de illusie dat dat te voorkomen is? Overigens houdt beroepsgeheim volgens mij niet in dat je niets mag vertellen, wél dat je, áls je iets vertelt, geen namen noemt. Hoe kon anders iemand als Oliver Sacks zijn boeken schrijven?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker beroepsgeheim dan als er zo over je geroddeld wordt bij de collega's onder elkaar
Ja, van m'n paar minuten oudere zus, dat al niet genoeg?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:34 schreef Mr.J het volgende:
Volgens mij is 'ze' gewoon een leuke en originele kloon.
Beroepsgeheim gaat in beginsel niet verder dan de directe identiteit en feiten die herleidbaar zijn tot de identiteit van de betreffende patiënt hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker beroepsgeheim dan als er zo over je geroddeld wordt bij de collega's onder elkaar
Funny.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:39 schreef Anus het volgende:
[..]
Ja, van m'n paar minuten oudere zus, dat al niet genoeg?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |