Waarom niet?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:33 schreef D3nn15 het volgende:
Zeer aangenaam zekerMaar zover zou ik niet willen gaan
![]()
Keeping up appearances.quote:
What's in a namequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:36 schreef Ceylon89 het volgende:
Typische username.
Dat hangt af van de dichtheid van het residu wat gedumpt isquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:35 schreef Anus het volgende:
[..]
Waarom niet?
Wat brengt het bij jou teweeg?
Ja, het opraken van pleepapier in die laatste situatie zou voor mij ook een behoorlijke afknapper zijn; sta je daar met een druipende reetquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:38 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Dat hangt af van de dichtheid van het residu wat gedumpt isOfwel intens genot ofwel vegen tot je erbij neervalt
Het is 0:41quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:37 schreef Anus het volgende:
[..]
What's in a name
Nog wat te filosoferen hierover of onthoud je je van verder niet-inhoudelijk commentaar?
Meid wat ben je boring; kom dan niet posten ofzo en ga slapen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Het is 0:41. Geen zin om filosofisch te doen over orgasme enzo
. 'k zal er 's nachts over nadenken, en morgen zal 'k m'n conclusie of iets dergelijks hier posten.
Oh jawel... en deze zekerquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:45 schreef Pihkal het volgende:
Vrouwen poepen niet.
ik poep 1 keer per weekquote:
Doe mij maar harde droge, gaat misschien iets minder soepel...maar je hoeft minder te vegen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat gevoel als je schijt soepeltjes je anus uitkomt.
Ik elke dag; who wants to touch mequote:
Un connaisseur.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat gevoel als je schijt soepeltjes je anus uitkomt.
Slaapprobleem.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:46 schreef Anus het volgende:
[..]
Meid wat ben je boring; kom dan niet posten ofzo en ga slapen.
Misschien begeleid de dame in kwestie de drol langs haar clitorisquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij een man zou ik me nog prostaatstimulatie kunnen voorstellen.
Vreemd verhaal.
Orgasmes zijn volgens de meeste theorieën meer mentale dan fysieke aangelegenhedenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij een man zou ik me nog prostaatstimulatie kunnen voorstellen.
Vreemd verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |