abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28787064
Merken jullie ook dat als je bijvoorbeeld in de spiegel kijkt bij een Albert Heijn met dat ranzige TL-buis verlichting dat je er veel minder knap uitziet dan dat je thuis doet voor de spiegel? Hoe kan dat en welke spiegel moet je nou geloven?

Zelf denk ik dat bij TL-buis verlichting je huid op een lelijke manier verlicht wordt zodat zelfs knappe mensen er lelijk uit kunnen zien als ze op dat moment in een spiegel kijken.

Merken jullie dit ook?
Soms heb je zin in paprika chips, het kan ook voorkomen dat je wat meer zin hebt in gezoute chips. Over het algemeen vind ik het fijner als ik zin heb in gezoute chips, omdat dat beter samen gaat met cola.
  Milf donderdag 14 juli 2005 @ 00:09:01 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_28787080
Hoe "hoe harder het licht" hoe fletser je wordt. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:09:40 #3
86305 Markman
Grappig hier.
pi_28787096
LICHT

hoe donkerder hoe lekkerder ;-)
pi_28787278
Dat heb ik ook wel eens.....kijk in de ene spiegel en dan denk ik: Ik ben klaar om te gaan.
Kom je langs een andere spiegel en dan denk je: Wat zie jij er uit.........

Kwestie van de slechte spiegels uit je huis flikkeren
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_28787310
In de paskamers van winkels vind ik mezelf er vaak ook stukken beter uitzien in een bepaalde outfit dan vervolgens thuis
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:21:14 #6
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_28787368
Is puur kwestie van belichting idd. Kan niks anders bedenken.
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:31:22 #7
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28787576
Heel vaag ja. Je moet eens een spiegel pakken en in je tuin gaan staan of buiten ergens en dan kijken. Zie je vaak heel wat beter hoe je eruit ziet
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_28788115
daglicht/zonlicht laat idd hele andere details van je gezicht en je huid bijv zien dan de gemiddelde badkamerverlichting die vaak zacht is. (als je geen tl in je badkamer hebt hangen that is dan want daarmee ziet iedereen er beroerd uit vind ik)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:59:43 #9
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_28788284
ik heb het altijd bij de kapper. De spiegel hier op mijn kamer geeft een vaag beeld van mezelf, dus ik doe me haar altijd in de badkamer
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_28788487
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:08 schreef PaprikaChips het volgende:
Merken jullie ook dat als je bijvoorbeeld in de spiegel kijkt bij een Albert Heijn met dat ranzige TL-buis verlichting dat je er veel minder knap uitziet dan dat je thuis doet voor de spiegel? Hoe kan dat en welke spiegel moet je nou geloven?

Zelf denk ik dat bij TL-buis verlichting je huid op een lelijke manier verlicht wordt zodat zelfs knappe mensen er lelijk uit kunnen zien als ze op dat moment in een spiegel kijken.

Merken jullie dit ook?
Dat heeft iedereen, kwestie van lichtinval.
pi_28789021
Maar de grote vraag blijft dan alsnog: welke spiegel moet je nu vertrouwen
Ik doe hier niet aan mee.
  donderdag 14 juli 2005 @ 01:35:08 #12
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_28789034
Ijdelheid.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_28789404
helaas heeft de lelijkste spiegel gelijk.
Net als foto's..
pi_28790310
Lijkt me niet per sé waar aangezien bijv. TL-licht misschien een lelijker beeld geeft dan gewoon daglicht
Ik doe hier niet aan mee.
pi_28790327
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:18 schreef thaleia het volgende:
In de paskamers van winkels vind ik mezelf er vaak ook stukken beter uitzien in een bepaalde outfit dan vervolgens thuis
Bij mij is het juist andersom. Ik kom altijd met een pokke humeur zo'n kleedhokje uit en thuis vind ik mezelf eigenlijk wel okay.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_28790390
vroegah bij de Shell op kantoor had je van die mooie 'gerookt glas' spiegels in de toiletten, heel goed voor het humeur en het ego

man, wat was ik daar mooi in de wc
gewoon dat beeld vasthouden de rest vd dag en iedere andere spiegel mijden
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 14 juli 2005 @ 03:15:59 #17
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_28790496
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 03:05 schreef milagro het volgende:
vroegah bij de Shell op kantoor had je van die mooie 'gerookt glas' spiegels in de toiletten, heel goed voor het humeur en het ego

man, wat was ik daar mooi in de wc
gewoon dat beeld vasthouden de rest vd dag en iedere andere spiegel mijden
Etalageruiten verzachten lelijke trekjes ook altijd nogal doeltreffend
pi_28790529
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 03:15 schreef Lkw het volgende:

[..]

Etalageruiten verzachten lelijke trekjes ook altijd nogal doeltreffend
onverwachte spiegels in die etalage daarentegen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 14 juli 2005 @ 03:26:17 #19
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_28790565
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 03:20 schreef milagro het volgende:

[..]

onverwachte spiegels in die etalage daarentegen
Yep. Opeens de kille werkelijkheid, en je ziet er dan altijd witter en ongezonder uit dan je denkt
pi_28797857
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 03:26 schreef Lkw het volgende:

[..]

Yep. Opeens de kille werkelijkheid, en je ziet er dan altijd witter en ongezonder uit dan je denkt
Echt he
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_28799383
Je moet jezelf eens checken in je achteruitkijkspiegel in de auto, dan ben je echt graflelijk, ik wel tenminste.
pi_28799586
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:18 schreef thaleia het volgende:
Dat doet me denken aan een aflevering van Seinfeld van laatst
Daar werd beweerd dat in sommige kledingzaken spiegels aanwezig zijn die de klant slanker moet doen lijken. Geloof absoluut dat die spiegels er zijn, maar raar blijft het wel. Als het echt zo'n verschil maakt zal het, eenmaal thuis gekomen, altijd tegenvallen en grote kans dat ik het dan alsnog omruil.

En wat betreft dat felle licht... Als een fotograaf op een feest zijn flitser niet goed heeft ingesteld, zie ik er achteraf altijd veel slechter uit dan dat ik me op dat moment voelde. Of zou dat meer met de hoeveelheid drank te maken hebben dan?
pi_28799721
Op dat soort momenten, dat je jezelf graflelijk vind in zo'n spiegel, denken jullie dan van 'hm zal ik dan toch niet zo knap zijn?' Of kijken jullie als je thuis komt dan nog even snel in de spiegel om dan te denken 'zie je wel, niks aan de hand '

Ik doe dat laatste .
Soms heb je zin in paprika chips, het kan ook voorkomen dat je wat meer zin hebt in gezoute chips. Over het algemeen vind ik het fijner als ik zin heb in gezoute chips, omdat dat beter samen gaat met cola.
pi_28799801
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef PaprikaChips het volgende:
Op dat soort momenten, dat je jezelf graflelijk vind in zo'n spiegel, denken jullie dan van 'hm zal ik dan toch niet zo knap zijn?' Of kijken jullie als je thuis komt dan nog even snel in de spiegel om dan te denken 'zie je wel, niks aan de hand '

Ik doe dat laatste .
Ik ook! Snel de badkamer op, diffuse licht aan, OOOOOHH man zie je wel, niks aan het handje.
*opgeluchte zucht*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28800238
Er zitten vaak ook hobbels en bobbels in (goedkope) spiegels, zeker bij passpiegels kan dat gekke effecten hebben.

Was een paar jaar geleden met een vriendin in een winkel die voor de pashokjes een hele spiegelwand had. Heel vreemd om te zien hoe je figuur veranderde als je langs de verschillende spiegelplaten liep: in sommige spiegels lijk je echt dikker of juist slanker dan in andere!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')