Dat heeft iedereen, kwestie van lichtinval.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:08 schreef PaprikaChips het volgende:
Merken jullie ook dat als je bijvoorbeeld in de spiegel kijkt bij een Albert Heijn met dat ranzige TL-buis verlichting dat je er veel minder knap uitziet dan dat je thuis doet voor de spiegel? Hoe kan dat en welke spiegel moet je nou geloven?
Zelf denk ik dat bij TL-buis verlichting je huid op een lelijke manier verlicht wordt zodat zelfs knappe mensen er lelijk uit kunnen zien als ze op dat moment in een spiegel kijken.
Merken jullie dit ook?
Bij mij is het juist andersom. Ik kom altijd met een pokke humeur zo'n kleedhokje uit en thuis vind ik mezelf eigenlijk wel okay.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:18 schreef thaleia het volgende:
In de paskamers van winkels vind ik mezelf er vaak ook stukken beter uitzien in een bepaalde outfit dan vervolgens thuis
Etalageruiten verzachten lelijke trekjes ook altijd nogal doeltreffendquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:05 schreef milagro het volgende:
vroegah bij de Shell op kantoor had je van die mooie 'gerookt glas' spiegels in de toiletten, heel goed voor het humeur en het ego
man, wat was ik daar mooi in de wc
gewoon dat beeld vasthouden de rest vd dag en iedere andere spiegel mijden
onverwachte spiegels in die etalage daarentegenquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Etalageruiten verzachten lelijke trekjes ook altijd nogal doeltreffend![]()
Yep. Opeens de kille werkelijkheid, en je ziet er dan altijd witter en ongezonder uit dan je denktquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:20 schreef milagro het volgende:
[..]
onverwachte spiegels in die etalage daarentegen
Echt hequote:Op donderdag 14 juli 2005 03:26 schreef Lkw het volgende:
[..]
Yep. Opeens de kille werkelijkheid, en je ziet er dan altijd witter en ongezonder uit dan je denkt![]()
Dat doet me denken aan een aflevering van Seinfeld van laatstquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:18 schreef thaleia het volgende:
In de paskamers van winkels vind ik mezelf er vaak ook stukken beter uitzien in een bepaalde outfit dan vervolgens thuis
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef PaprikaChips het volgende:
Op dat soort momenten, dat je jezelf graflelijk vind in zo'n spiegel, denken jullie dan van 'hm zal ik dan toch niet zo knap zijn?' Of kijken jullie als je thuis komt dan nog even snel in de spiegel om dan te denken 'zie je wel, niks aan de hand'
Ik doe dat laatste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |