quote:
Zeer grote dank hiervoor.quote:
* koffiekoekje neemt kratje meequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Graag gedaan, neem op de terugweg een pilsje mee
Geen probleem. Snotaapquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Zeer grote dank hiervoor.
Sorry dat ik je rotte vis noemde
Ah ja.. ow...quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe kan je nu rationeel beslissen als je emoties je laten leiden. Mannen nemen alleen beslissingen met hulp van het testosteron als er vrouwen wijven bij betrokken zijn. Anders is het allemaal juist heel rationeel.
dat heeft dan weer te maken met lichaamsbouw.. dat is iets andersquote:En daarom zijn mannen ook beter in sport..
Veel meer welles dan jouw nietusquote:Nietes!.
quote:.
half 8 begonnen. 10 uur thuis.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hoelang was het geleden dat je hebt gesport?
Mijne ook pijnlijk... 4 jaar niet sporten en dan ineens hardcore worstelen en rugby doen is zwaar...quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
dacht ik de eerste keer ook.. bleek het geen spier te zijn
Whoa... pas op hoor ik ben oude genoeg om de vader van je kinderen te zijnquote:
Wie zegt dat ik een kind hebquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Whoa... pas op hoor ik ben oude genoeg om de vader van je kinderen te zijn
Ow 3 weken geleden. Voetbal seizoen is voorbijquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:01 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hoelang het geleden was dat je gesport hebt.
goed koelen met bierquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijn bienen zijn echt stijf zeg. Morgen weer 50 kilometers.
En vrouwen dan: Die trut heeft verdomme hetzelfde shirtje aan als ik!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah ja.. ow...
--De zijne is groterom hem te laten zien dat ik toch ook nog wat waard ben ga ik hem op zn bek slaan hoor...
--
En motoriek. Wat bij ons beter is.quote:[..]
dat heeft dan weer te maken met lichaamsbouw.. dat is iets anders
Nietus infinitief!quote:[..]
Veel meer welles dan jouw nietus
quote:[..]
![]()
![]()
Wacht maar tot je kinderen hebt... dan zul je terugdenken aan deze topic en denk je aan mij en ga je twijfelenquote:
Hoe voelt het nu om 15 jaar en een uur te zijn? Ben je trouwens precies om 12 uur geboren dan?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
goed koelen met bier
kut.. mijn groentenla is leeg...
Ja maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:02 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dat zou zeggen posten
Als je het eerder had gezegd dan was het een selffulfulling prophecy en dan had ik een topic moeten openen in TRUquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:02 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dat zou zeggen posten
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je kinderen hebt... dan zul je terugdenken aan deze topic en denk je aan mij en ga je twijfelen
Ik bloed en zweet bierquote:
Nee maar ik doe net alsof, dat is leuker.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe voelt het nu om 15 jaar en een uur te zijn? Ben je trouwens precies om 12 uur geboren dan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |