btu @ british thermal unitsquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:26 schreef King_Nothing het volgende:
Wat is 10000BTU? En heb je geen foto?
Google:quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:26 schreef King_Nothing het volgende:
Wat is 10000BTU? En heb je geen foto?
Da's niet helemaal waar, je mag die slangen ook niet verlengen want dan kan er condensvorming in de slang optreden en het apparaat defect gaan....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:31 schreef DarkChylde het volgende:
blaast dat ding eigenlijk alleen warme lucht eruit?
(en dus geen vocht)
want dan kan ik hem op mijn schoorsteen aansluiting aansluiten
greenskin for erwin krolquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:48 schreef GREENSKiN het volgende:
Tsja, die zomer laat zich nog niet zien, op een dag als eergister na dan. Maar, mijn Erwin-Krol-gevoel zegt dat er een heftige nazomer aan zit te komen!
Inmiddels is de airco meeverhuist naar Den Haag, deze flat is zeer koel dus heb 'm hier niet nodig. Geld wel! 175 euro!
idd mn ARKO doet t nu nog goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:05 schreef GREENSKiN het volgende:
Even wachten tot de temperatuur stijgt, en de boden ook!Nieuw zijn ze zo 250 euro.
dream theater...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:40 schreef GREENSKiN het volgende:
crz: Thanks voor de tip. Net even gechecktEr staat momenteel een 7200BTU als winstpakker in de Makro folder voor 179 ex. BTW ex. verwijderingsbijdrage (+/- 15 euro). Dit is dan toch een flink stuk goedkoper (lagere prijs en meer vermogen).
King_Nothing: 10000BTU slaat op 't koelvermogen. Een BTU is een British Thermal Unit. Des te hoger 't getal, des te meer kan de airco koelen per uur. 10000BTU is officieel genoeg voor het koelen van een ruimte van 75m^3.
Fotootjes!
[afbeelding]
[afbeelding]
Excuses voor het vreemde perspectief. De airco staat momenteel bovenop een kast (vlakbij raam, vandaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |