Dat probleem tackle je natuurlijk wel. Overigens wordt een lening niet direct opgeeist als je in het buitenland zit, zeker niet als jij keurig je aflossingen en rente laat incasseren elke maand, maar een lening is wel opeisbaar op dat moment.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, maar pas als ik terug ben, dus dan heb ik niet het probleem dat ze m'n lening opeisen omdat ik een jaar in het buitenland zit (zonder inkomen)...
Hik: Ja, vrijwilligerswerk is een optie, ik vond je verslag van jouw werkzaamheden bij Hecho erg leuk
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was dus de Appelschnit van banketbakker Kuyt! Utrechtsestraat te Amsterdam.
Ook weer opgelost.
Het zou ook Apfelschnitt kunnen zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:54 schreef flipsen het volgende:
Hm, appelschnit kwam niet voor in het Van Dale lijstje
Lille is een van m'n favoriete steden in deze regio. Makkelijk te bereiken, goede verbindingen vanuit Lille en een mooie stad met een goede sfeer.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:53 schreef k_man het volgende:
Heheh.
Lille schijnt best mooi te zijn. En in Parijs ben ik al meerdere keren geweest. Prachtige stad, maar om mezelf een beetje te bedwingen mag ik er maar eens in de twee jaar naar toe. Volgend jaar dus pas weer.
Alleen of met wederhelft?quote:Ik ga het zeker redden met 17.500, ik wil het redden met 12.500 eigenlijk...
En ik maar denken dat het daar in Zuid Amerika allemaal zo goedkoop is.. hier in NL kan ik met 500 per maand rondkomen als het moet en daar heb je minimaal 1500 euro nodig?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen of met wederhelft?
Ik zou schatten tussen de 18 en 25.000 euro
Kijk daar ben ik het nou eens met je over eens (heb ook je topic erover gelezen). Bovendien heb je hier meer kans dat je nog als expat (dus met een salaris van hier) in een ander land eindigt dan andersom. Om nog maar te zwijgen van de zakenreisjes die elk bedrijf hier wel maakt.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hele volkstammen komen hier rond van 200 dollar per maand dus het kan best, maar dan blijf ik lekker in Nederland en pak ik 2000 euro netto aan salaris en ga ik wel een keer per jaar een grote reis maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |