Puik plan. [14.gif]quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:05 schreef cappp het volgende:
Ik heb hier nog wel wat wiet liggen 14.gif
Goh, ik leef nogquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:50 schreef Markjuh het volgende:
goedenavond dames en heren,
Helaas moet ik tot mijn spijt mededelen dat er een komeet ter grootte van Amsterdam richting aarde komt. Op moment van schrijven duurt het nog 16 uur, 42 minuten en 17 seconden voor het moment van inslaan. velen van u zullen dit niet overleven. Sterker nog, waarschijnlijk zal geen van u dit overleven.
Maar gelukkig is er toch nog een lichtpuntje. Nasa heeft dit alles natuurlijk jaren geleden al zien aankomen. Zij hebben mij dan ook gevraagd om voor Nederland een selectief groepje mensen uit te zoeken om te redden. Nasa heeft mij namelijk geld geschonken om een bunker te bouwen 35 meter onder de grond (uiteraard is een gedeelte van dit geld opgegaan aan bier maar dat even terzijde). Ik ben dus gered en misschien wel een aantal van jullie. ik ben eigenlijk de moderne Noach maar dan zonder ark.
Om mij te overtuigen dat ik een van jullie red stel ik voor dat jullie vertellen wat je zou meenemen om te overleven in mijn bunker.
P.S. Bier en tieten zijn uiteraard al voldoende op voorraad dus het is nochtans overbodig om deze aan te bieden....
ssst..... Snap je dan niet dat ik zoveel mogelijk fokkers wil oplichten door hun spullen te krijgen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Goh, ik leef nog
Heb niks gemerkt van die komeet![]()
een hele grote koelkast voor het bier, dan nog een frituurkamer en nog een vreetkamer en een tv kamerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |