Het gaat ook niet om het spelquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:50 schreef GertJanPeter het volgende:
ik wil exitence er even op wijzen dat de originele WAR 2 het slecht doet op moderne systemen....het scrollen van het speelveld gaat veels te snel.....de battlenet edition heeft hier geen last van...het is dat je het weet...
Jouw bod: 12 euro incl voor twee van de betere games, dat geeft me dus zo'n 3 euro per game.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef Hari-Bo het volgende:
Mijn bod?
Ja, het gaat de geinteresseerde denk ik ook niet zo zeer om de spellen an sich, maar de dozen en de boekjes maken het een stukje interessanter.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:27 schreef ne0n het volgende:
die games heb je nieuw aan 20 euro hier in de bart smit, de recente dan, die oude die vind je in de rommelbak voor 2euro/stuk..
Mark_plons[at]hotmail[dot]comquote:@Mark-ajaxfan Tiberium Sun Warcraft II Warcraft II Expansion is ok voor 22,50
In dat geval heb ik wel interesse in Blade Runner...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:44 schreef Testdummy het volgende:
Ik wacht nog steeds op email van Fubar203 , als ik morgen nog niets gehoord heb gaat het los eruit.
Blijf aub weg uit mijn topic, bah.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:41 schreef Angeliquetje het volgende:
"Los verkopen begin ik niet aan, tenzij op een of andere magische wijze het zo voor elkaar komt
dat ik alles kwijt ben."
Is goed. 13 euro samen? En als je akkoord gaat, wanneer denk je langs te komen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:52 schreef Geckoo het volgende:
senks voor de duckies uit je andere topic, maar zie nu dat je ook half life hebten dat zoekt die blonde chick die ik bij me had. quanta costa?
oh en voor mij die halo dankom het uiteraard halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |