Da's wel errug jaren 70!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:45 schreef RijstNatie het volgende:
Cervelaat met augurk
Kaas met Silver ui
Of een cherry tomaatje leeg halen en daar ham of zalmmouse in stoppen ook erg lekkerquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:33 schreef Morwen het volgende:
Cherry tomaatje leeghalen en daar Hollandse garnaaltjes met zout en cocktailsaus infrutten
Bij ons ook altijd op verjaardagen. Bakken met toastjes en allemaal soorten kaasjes en salades zodat mensen het zelf opscheppen. Met die prikkertjes moet je rekening houden met mensen die bepaalde dingen niet lusten en dan heb je daar 20 van die dingen van ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben meer van de toastjes. Tonijn, augurk en mayo op een klein toastje.![]()
Is ook orgineel om te doen. Maar wat zou je dan op die schaal leggen?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:25 schreef RijstNatie het volgende:
Je kan toch gewoon een mega schaal neerzette met allemaal verscillende losse dingen naast elkaar. Pot met prikkertjes ernaast en dan kunnen ze prikkemn wat ze zelf wille...
Toastjes ja, maardan wel met franse kaas en kruidenboterquote:Op zondag 24 juli 2005 19:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben meer van de toastjes. Tonijn, augurk en mayo op een klein toastje.![]()
Kaas, leverworst, cervelaatworst, grillworst, knakworstjes, gehaktballetjes, cherry tomaatjes, komkommer, augurk, zilver ui, adam ui, wortel,quote:Op maandag 25 juli 2005 01:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is ook orgineel om te doen. Maar wat zou je dan op die schaal leggen?
En doe je er dan ook nog iets te dippen bij aan sausjes?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Kaas, leverworst, cervelaatworst, grillworst, knakworstjes, gehaktballetjes, cherry tomaatjes, komkommer, augurk, zilver ui, adam ui, wortel,![]()
jup kwam em via via ergens tegen, en ach prikkertjes zijn best leukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef RijstNatie het volgende:
sow na 2 jaar dacht jij ineens ik zal dit topic is even nieuw leven in blazen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:32 schreef RijstNatie het volgende:
knakworst met pindakaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |