gmta, mijn complimenten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:26 schreef Bob-B het volgende:
Ik wil graag de TS complimenteren met dit kwaliteitstopic...puik werk.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
bob, ik complimenteer je met dit kwaliteitstopic!
Ik wil ook even de groetjes doen aan jouw moeder. Zo slecht was ze nog niet eens.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:26 schreef Bob-B het volgende:
Oja en ik wil ook de groetjes doen aan mijn moeder
Je wilt complimentjes geven aan mijn moeder...dat kan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil ook even de groetjes doen aan jouw moeder. Zo slecht was ze nog niet eens.
Mijn complimenten voor je oprechtheid!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:36 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Bob-B ik wil je complimenteren met je moeder's prachtig rondgevormde buik
Ja, nu ga je de fout in he.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:34 schreef Bob-B het volgende:
Ik wil ook specifiek users bedanken voor hun kwaliteitstopics/posts de laatste dagen. Degene die ik bedoel weten het wel. Mijn complimenten, ga zo door.
ik wist meteen waar hij het over hadquote:
Mijn complimenten voor het feit dat je geen complimenten maakt in dit topic en er nog mee weg komt ook...quote:
bedanken=complimenteren?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:41 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik wil Iedereen bedanken voor de leuke dag op Fok van gisteren.
behalve, euh...
Mijn complimenten aan degene die jou heeft leren lezen doch, de topictitel begint met "Geef elkaar..."quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:42 schreef C2C het volgende:
C2C ik complimenteer je er mee dat je zo ongeloofelijk uitermate goed bent!
(of mag dit dan weer niet)
Mijne ook.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:44 schreef tonks het volgende:
Mijn complimenten aan Tonks,
mijn complimenten voor je laksheid.quote:
Bedankt voor de foto's Anna-bella, ziet er perfect uit, mijn complimenten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:43 schreef Anna-bella het volgende:
Complimenten aan de moderators die dit topic nog niet op slot hebben gegooid.![]()
Complimenten aan de TS die dit topic waar nog geen slotje op zit heeft gemaakt.![]()
Mijn complimenten aan S voor zijn service.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bedankt voor de foto's Anna-bella, ziet er perfect uit, mijn complimenten.![]()
Mijn complimenten voor je motivatie om dit topic groot te makenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:43 schreef Anna-bella het volgende:
Complimenten aan de moderators die dit topic nog niet op slot hebben gegooid.![]()
Complimenten aan de TS die dit topic waar nog geen slotje op zit heeft gemaakt.![]()
Dit was een kleine beurt, morgen doen we een grote beurt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:46 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Mijn complimenten aan S voor zijn service.
Mijn complimenten voor jouw complimentenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor je motivatie om dit topic groot te maken
Dan zul je een grote scanner moeten aanschaffen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit was een kleine beurt, morgen doen we een grote beurt.![]()
wat super goed geconstateerd van u!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mijn complimenten aan degene die jou heeft leren lezen doch, de topictitel begint met "Geef elkaar..."
Mijn complimenten voor je vergevingsgezindheid...quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn complimenten voor je laksheid.
Mijn complimenten aan u, Dromenvanger, door te constateren dat wij FoK maken, dus ook leuker kunnen maken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil alle fokkers bedanken die zich actief inzetten om bagger de kop in te drukken
Complimenten!!!!!
Mede complimenten aan de crew. En dat is niet om in te likken want ik wil niets liever dan zwart blijven
Ik kon aan je boezem al zien dat dat een vereiste is, mijn complimenten daarvoor, trouwens.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:50 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Dan zul je een grote scanner moeten aanschaffen.
Anders passen we er niet op.
Mijn complimenten voor.. eh.. je post
De users maken fok ook jah, en kunnen zich ook inzetten voor een beter fok. Alleen het slotje wordt gezet en de ban wordt gemaakt door de crew.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:55 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mijn complimenten aan u, Dromenvanger, door te constateren dat wij FoK maken, dus ook leuker kunnen maken.
mijn complimenten dat je die troep gelezen hebt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:25 schreef onderjas het volgende:
Mijn complimenten aan Dromenvanger voor het typen van zoveel tekst!
Mijn complimenten dat je het inziet dat veel tekst tot niets leidt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn complimenten dat je die troep gelezen hebt.
Mijn complimenten voor het gebrek aan hoofdletters en leestekens.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:50 schreef blackmage het volgende:
mijn complimenten je bent een nog grotere lul als ik dacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |