Mét een "Hummâh!" ? zoals Henk Bres het dan zegt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
* SicSicSics meldt zich als grote boze neger!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Duidelijker dan dat kun je niet typen. Dat is het nadeel van tekst, je kunt er geen stemgeluid c.q. klemtonen op leggen, zonder dat de mogelijkheid bestaat dat iemand het verkeerd begrijpt.
Maar nu onze neusen in ieder geval een kant op staan, zullen we het hier bij laten en ons richten op het bashen van meneer halve dollar?
Euhm... Is deze ook goed? (is alleen wel een Opel, maar ik ben dan ook geen neger!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:11 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Mét een "Hummâh!" ? zoals Henk Bres het dan zegt.
wat doe je voor een ritje in een lm-oo2?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:11 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Mét een "Hummâh!" ? zoals Henk Bres het dan zegt.
nee hoor. er lopen genoeg ruggegraatloze mensen op deze aardkloot.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:14 schreef Markman het volgende:
Ben ik de enige die openlijk durft te beweren dat ik best jalours ben op zulke gasten, filmsterren en geslaagde muzikanten?
Nee, daarom is iedereen aan het bashen! Jaloezie!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:14 schreef Markman het volgende:
Ben ik de enige die openlijk durft te beweren dat ik best jalours ben op zulke gasten, filmsterren en geslaagde "muzikanten"?
De vraag die rijst is waarom?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:14 schreef Markman het volgende:
Ben ik de enige die openlijk durft te beweren dat ik best jalours ben op zulke gasten, filmsterren en geslaagde muzikanten?
'k ben jaloers op grote wetenschappers, schrijvers en heersersquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:14 schreef Markman het volgende:
Daar valt een pratende neger dus niet onder he!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:14 schreef Markman het volgende:
je weet hoe jij er ook in kan rijden, ksssst zoek een negerclub met een hummer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:19 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Omdat zij wél in een Hummer kunnen rijden.
Dáárom.![]()
Of koop er een samen met je matties. Dan mag iedereen er omstebeurt een weekendje in rijden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet hoe jij er ook in kan rijden, ksssst zoek een negerclub met een hummer.
Ik dacht even aan zure matjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:22 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Of koop er een samen met je matties. Dan mag iedereen er omstebeurt een weekendje in rijden.
Je weet tochgggch
pimpin' in your bestfriends ride.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:22 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Of koop er een samen met je matties. Dan mag iedereen er omstebeurt een weekendje in rijden.
Je weet tochgggch
Die wie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:24 schreef hollander76 het volgende:
50 is de ijt negert van de westerse wereld!
ghehequote:
en reken maar dat ie zingt (praat) tijdens de afwas en strijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:32 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Niet duur voor zoveel bling bling.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |