Zelfde voor mij, alleen dan wel Rosales erin. Laat Manu meer eerst even wennen en in het tweede ballen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:16 schreef S-Two het volgende:
Ook mijn opstelling dan maar ff.
Stekelenburg
Trabelsi, Grygera, Maduro, Escude (Maduro kan doorschuiven)
De Jong - Pienaar - Sneyder
Manurdinges - Rosenberg - Babel
De spitsen heb ik nog niet gezien, maar ik verwacht er veel van
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ik zou zeggen:
Stekelenburg; Trabelsi, Grygera, Escudé, Emanuelson Lindenbergh, De Jong, Maduro, Sneijder; Pienaar, Rosenberg, Babel
Wat heeft ie te melden gaat ie voor alle prijzen ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Charisteas is leuk om als wisselspeler te hebben, maar in de basis zou ik hem ook niet meer zetten.
Vandaag trouwens een interview met Blind in de Telegraaf
Ajax moet vroeg pieken zegt hij. Bij de CL-kwalificatie wedstrijden moet het team er staan. Hij hecht weinig waarde aan de resultaten in de oefenwedstrijden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft ie te melden gaat ie voor alle prijzen ?
Hij wacht ook af of Maxwell zijn contract wil verlengen. Als hij dat niet wil, gaat Ajax op zoek naar een goede linksback die wel het één en ander mag kosten. Maar verlengt Maxwell wel zijn contract, dan zoekt hij de oplossing intern tot dat Maxwell weer herstelt is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:33 schreef tong80 het volgende:
Ok, wel een beetje laat als je nu nog een speler wil kopen.
quote:Op 14 juli 2005 neemt Rob Kaptein afscheid van HHC Hardenberg tijdens de wedstrijd tegen de ploeg waar zijn carriere in HHC 1 begon, namelijk AFC Ajax. De voorbereiding is in volle gang onder leiding van Rob.
“Het wordt een fantastische voetbalavond, mede dankzij hoofdsponsor ABN AMRO. Het animo is groot onder de leden en sponsoren van HHC Hardenberg. Vanaf vrijdag 6 mei is ook de vrije verkoop gestart op een aantal verkoopadressen in de gemeente Hardenberg. We hopen vele voetballiefhebbers te begroeten op sportpark de Boshoek. Kijk maar op onze site www.hhc-hardenberg.nl”, aldus een enthousiaste Rob Kaptein.
Rob heeft mazzel, met het Ajax van de afgelopen oefenwedstrijden krijgt hij er vanavond weinig om z'n orenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:05 schreef ILCILA het volgende:
vanavond:
[afbeelding]
afscheid van "ons" HHC keepertje Rob kaptein
[..]
Weer geen treffers van Markus...quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:11 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Rob heeft mazzel, met het Ajax van de afgelopen oefenwedstrijden krijgt hij er vanavond weinig om z'n oren
Maar Babel en Sneijder staan waarschijnlijk nog wel in jouw basisopstelling?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ik ook nie, als je het afgelopen halve jaar hebt gekeken hoe hij speelde dan word je daar niet blij van ..
quote:KNVB, Feyenoord en Ajax gaan om tafel
Het ANP meldde gisteravond dat Ajax, Feyenoord en de KNVB binnenkort om tafel gaan om de maatregelen voor de komende duels te bespreken.
Het liefst zijn de partijen ook de lokale autoriteiten aan tafel. 'We hopen alleen dat ook de lokale autoriteiten aanschuiven. Je moet afspraken maken binnen de volledige keten. Anders gaat het mis. Dat heeft 17 april wel aangetoond'.
Zonder uitpubliek
De KNVB gaat bij Ajax en Feyenoord een voorstel indienen, om komend seizoen zonder uitpubliek te spelen tegen elkaar. Het eerste treffen tussen de aartsrivalen vindt al op 28 augustus plaats in de Amsterdam ArenA.
Zoiets:quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Flikker op, zonder uitpubliek. Alleen maar omdat die papzak opsletten de rellen heeft veroorzaakt. Wat is nou een klassieker zonder uitpubliek....
Klinkt goed. Als Maxwell z'n contract niet verlengd verwacht ik dan ook een topaankoop (Roberto Carlos ofzo).quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij wacht ook af of Maxwell zijn contract wil verlengen. Als hij dat niet wil, gaat Ajax op zoek naar een goede linksback die wel het één en ander mag kosten. Maar verlengt Maxwell wel zijn contract, dan zoekt hij de oplossing intern tot dat Maxwell weer herstelt is.
Nee, maar als je er toch bent, kan je het allicht vragen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, Ajax heeft jou aangesteld als hun onderhandelaar?![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klinkt goed. Als Maxwell z'n contract niet verlengd verwacht ik dan ook een topaankoop (Roberto Carlos ofzo).
Of het door Blind geschetste budget zo groot is vraag ik me afquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klinkt goed. Als Maxwell z'n contract niet verlengd verwacht ik dan ook een topaankoop (Roberto Carlos ofzo).
LOLquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
En we hebben al zoveel middenveldersquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:59 schreef Nashje het volgende:
Figo niet. Liever Zidane. Die schijnt z'n carriere te willen afsluiten in Nederland.
Jij vergeet een hoop smileys in je posts. Met namequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:59 schreef Nashje het volgende:
Figo niet. Liever Zidane. Die schijnt z'n carriere te willen afsluiten in Nederland.
Ik was er niet bij enzo hoor, maar doe nou niet alsof Opstelten die treinen kapot heeft gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Flikker op, zonder uitpubliek. Alleen maar omdat die papzak opsletten de rellen heeft veroorzaakt. Wat is nou een klassieker zonder uitpubliek....
Nou en:) Heb liever cicinho op linksback dan Lindenbergh oid:-)quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:34 schreef Nashje het volgende:
Cicinho is rechtsback he.
Ja maar als je dan toch een linksback koopt, koop dan een echte.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nou en:) Heb liever cicinho op linksback dan Lindenbergh oid:-)
Ik las vandaag weer ergens dat hij er nu juist wel weer voor open staat. Ik dacht dat het in het interview met Blind in de Telegraaf was.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Maxwell had toch al aangegeven niet te willen bijtekenen?
En op Ajax.nlquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:15 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik las vandaag weer ergens dat hij er nu juist wel weer voor open staat. Ik dacht dat het in het interview met Blind in de Telegraaf was.
We krijgen het nog lastig vanavond, wat een kut-opstelling! Alleen Pienaar en Sneijder maken volgend kans op een basisplaats, heel misschien Lindenbergh ook nog, maar verder zijn het allemaal bank- en/of tribuneklanten...quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:33 schreef jobosrulez het volgende:
Opstelling:
Vonk, Obodai, Heitinga, Galasek, Vermaelen, Pienaar, Sneijder, Lindenbergh, De Mul, Anastasiou, Boukhari
Tis weer zoverquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:40 schreef Erwtensoep het volgende:
spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |