Tuurlijk, maar dan nog moet hij wel een kans krijgen. Zonder vertrouwen en steun, zal hij nooit die actie maken en een voorzet durven te geven. Misschien dat hij het een keer probeert, maar wanneer hij faalt, zal een striemend fluitconcert hem geen goed doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hoho, ik heb het over de huidige Mitea. Die is bij lange na niet goed genoeg. Tuurlijk is hij jong en kan hij zich nog ontwikkelen. Als hij op basis van een heel seizoen als slappe dweil spelen wordt uitgefloten, is dat terecht. Als hij daar niet tegenkan, moet hij geen profvoetballer worden.
Als hij goed gaat voetballen en eens een actie buitenom maken met een voorzet die aankomt, is hij zo weer in genade aangenomen. Zo opportunistisch zijn wij supporters dan ook wel weer.
Puntverlies in een oefencampagne gaat nou eenmaal niet zo makkelijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:59 schreef P0RN0STAR het volgende:
Nog steeds zonder puntverlies in onze oefencampagne!![]()
Ik hoop:quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat gaat de basis 11 worden in de eerste wedsrijd van het seizoen?
Kansen krijgt hij genoeg van Blind. als hij niet zonder vertrouwen van het publiek een goedfe actie kan maken, is hij ongeschikt voor professioneel voetbal en moet hij meteen opzoutenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan nog moet hij wel een kans krijgen. Zonder vertrouwen en steun, zal hij nooit die actie maken en een voorzet durven te geven. Misschien dat hij het een keer probeert, maar wanneer hij faalt, zal een striemend fluitconcert hem geen goed doen.
Maar ja, ik zie het niet zitten met Boukhari, jij voorlopig niet met Mitea. Vooralsnog zal Babel toch wel op linksbuiten spelen
Ik zou gaan voor:quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat gaat de basis 11 worden in de eerste wedsrijd van het seizoen?
pienaarr <-> sneijder en lindenbergh op linkshalf en voor de spits Rosenberg, maar dat is op weinig gebaseerd.. pienaar vind ik altijd al niks.. en lindenbergh kan denk ik voor veel rust zorgen in t elftalquote:
de Luttequote:Op woensdag 13 juli 2005 17:26 schreef Nashje het volgende:
Waar is Heitinga mensen?
quote:Woensdag 13 juli - Ajax wacht nog steeds op Steven Pienaar
(Verslaggever DVD, Amsterdam, 14.45u GMT+01.00, VI)
Indien Pienaars zaakwaarnemer Rob Moore, laat merken dat Pienaar toch nog open staat voor een verlenging van zijn contract zal Ajax de onderhandelingen direct weer heropenen, zo meldt VI vandaag.
Moore sloot onlangs de gesprekken omdat hij niet tevreden was over de aanbiedingen die Ajax Pienaar deed. Van Eijden: 'We zullen de besprekingen zeker hervatten als Moore laat weten dat er nog een kans is. Met Babel is de verbetering van zijn contract ook gelukt, daar zijn we erg blij mee.'
quote:Woensdag 13 juli - Ajax-fans zijn te vroeg naar huis gestuurd
(Verslaggever SV, Amsterdam, 17.33u GMT+01.00, ANP)
Uit een onderzoek van het Auditteam Voetbalvandalisme is gebleken dat de Ajax-fans ten tijde van de rellen in Rotterdam te vroeg naar huis zijn gestuurd.
De oorzaak zit hem in de gebrekkige communcatie tussen de spoorweg- en de regiopolitie.
'Er is snel gehandeld zonder nadere overwegingen danwel een check op de informatie. Een dergelijke aanpak van 'lik-op-stuk' was ook niet in de voorbereiding afgesproken', aldus het Auditteam.
Dat soort zinloze en inhoudsloze posts als die van Loek worden dus gewoon verwijderd.quote:
quote:PSV start voorbereiding met kleine oefenzege
SUWON - PSV is de voorbereiding op het nieuwe seizoen begonnen met een kleine zege op een Zuid-Koreaans All Starteam. In Suwon won PSV, dat nog lang niet in de sterkste samenstelling speelde, met 1-0. Het enige doelpunt werd vlak voor rust gemaakt door de Braziliaanse spits Robert.
Dat is waarquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:55 schreef twi het volgende:
Nu weten we niks van het niveau van dat All Starteam natuurlijk.
Dat maakt niet uit, het gaat natuurlijk om de sportieve eer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:05 schreef twi het volgende:
Bovendien, wanneer PSV daar 3 wedstrijden met 1-0 of 4-3 wint, dan verdienen ze een paar miljoen. Is toch wel een verschilletje met WHC of Quick 28
Ik ook alleen zal Emanuelson alleen in noodgevallen daar spelen en dat Blind eerder Escude of Lindenbergh daar neerzet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ik zou zeggen:
Stekelenburg; Trabelsi, Grygera, Escudé, Emanuelson; De Jong, Maduro, Sneijder; Pienaar, Rosenberg, Babel
Is daar eventueel sprake van?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Dat zal vermoedelijk ook wel zo zijn, tenzij we Nuno Valente strikken.
Oh, Ajax heeft jou aangesteld als hun onderhandelaar?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik heb het hem vanochtend gevraagd, maar hij gaat als ie gaat naar Engeland of Spanje. Maar ja, wij zoeken een linksback, dus wie niet waagt....
En Babelquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:15 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Manucharyan op links en Rosales op rechts en dan natuurlijk Rosenberg in de spitta.
Vind ik als llinksbuiten niet zoveel hoor, als spits is ie ook nog niet goed genoeg dus invalbeurtenquote:
En je vindt Manucharyan en Rosenberg beter, je hebt ze dus al meerdermaal zien spelen neem ik aan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:18 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Vind ik als llinksbuiten niet zoveel hoor, als spits is ie ook nog niet goed genoeg dus invalbeurten![]()
18 tot en met 29 juli, valt best mee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:50 schreef twi het volgende:
Manucharyan is een paar weekjes weg, in verband met een jeugdtoernooi (EK U19) in Noord Ierland.
Ik heb er ook goede hoop op hoor, maar we zullen gewoon moeten afwachten. (Ik wil Babel btw wel in de basisquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Nee maar laat ze toch maar beginnenKheb ze 1x zien trainen, zag er wel goed uit maargoed
Zelfde voor mij, alleen dan wel Rosales erin. Laat Manu meer eerst even wennen en in het tweede ballen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:16 schreef S-Two het volgende:
Ook mijn opstelling dan maar ff.
Stekelenburg
Trabelsi, Grygera, Maduro, Escude (Maduro kan doorschuiven)
De Jong - Pienaar - Sneyder
Manurdinges - Rosenberg - Babel
De spitsen heb ik nog niet gezien, maar ik verwacht er veel van
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ik zou zeggen:
Stekelenburg; Trabelsi, Grygera, Escudé, Emanuelson Lindenbergh, De Jong, Maduro, Sneijder; Pienaar, Rosenberg, Babel
Wat heeft ie te melden gaat ie voor alle prijzen ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Charisteas is leuk om als wisselspeler te hebben, maar in de basis zou ik hem ook niet meer zetten.
Vandaag trouwens een interview met Blind in de Telegraaf
Ajax moet vroeg pieken zegt hij. Bij de CL-kwalificatie wedstrijden moet het team er staan. Hij hecht weinig waarde aan de resultaten in de oefenwedstrijden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft ie te melden gaat ie voor alle prijzen ?
Hij wacht ook af of Maxwell zijn contract wil verlengen. Als hij dat niet wil, gaat Ajax op zoek naar een goede linksback die wel het één en ander mag kosten. Maar verlengt Maxwell wel zijn contract, dan zoekt hij de oplossing intern tot dat Maxwell weer herstelt is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:33 schreef tong80 het volgende:
Ok, wel een beetje laat als je nu nog een speler wil kopen.
quote:Op 14 juli 2005 neemt Rob Kaptein afscheid van HHC Hardenberg tijdens de wedstrijd tegen de ploeg waar zijn carriere in HHC 1 begon, namelijk AFC Ajax. De voorbereiding is in volle gang onder leiding van Rob.
“Het wordt een fantastische voetbalavond, mede dankzij hoofdsponsor ABN AMRO. Het animo is groot onder de leden en sponsoren van HHC Hardenberg. Vanaf vrijdag 6 mei is ook de vrije verkoop gestart op een aantal verkoopadressen in de gemeente Hardenberg. We hopen vele voetballiefhebbers te begroeten op sportpark de Boshoek. Kijk maar op onze site www.hhc-hardenberg.nl”, aldus een enthousiaste Rob Kaptein.
Rob heeft mazzel, met het Ajax van de afgelopen oefenwedstrijden krijgt hij er vanavond weinig om z'n orenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:05 schreef ILCILA het volgende:
vanavond:
[afbeelding]
afscheid van "ons" HHC keepertje Rob kaptein
[..]
Weer geen treffers van Markus...quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:11 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Rob heeft mazzel, met het Ajax van de afgelopen oefenwedstrijden krijgt hij er vanavond weinig om z'n oren
Maar Babel en Sneijder staan waarschijnlijk nog wel in jouw basisopstelling?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ik ook nie, als je het afgelopen halve jaar hebt gekeken hoe hij speelde dan word je daar niet blij van ..
quote:KNVB, Feyenoord en Ajax gaan om tafel
Het ANP meldde gisteravond dat Ajax, Feyenoord en de KNVB binnenkort om tafel gaan om de maatregelen voor de komende duels te bespreken.
Het liefst zijn de partijen ook de lokale autoriteiten aan tafel. 'We hopen alleen dat ook de lokale autoriteiten aanschuiven. Je moet afspraken maken binnen de volledige keten. Anders gaat het mis. Dat heeft 17 april wel aangetoond'.
Zonder uitpubliek
De KNVB gaat bij Ajax en Feyenoord een voorstel indienen, om komend seizoen zonder uitpubliek te spelen tegen elkaar. Het eerste treffen tussen de aartsrivalen vindt al op 28 augustus plaats in de Amsterdam ArenA.
Zoiets:quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Flikker op, zonder uitpubliek. Alleen maar omdat die papzak opsletten de rellen heeft veroorzaakt. Wat is nou een klassieker zonder uitpubliek....
Klinkt goed. Als Maxwell z'n contract niet verlengd verwacht ik dan ook een topaankoop (Roberto Carlos ofzo).quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij wacht ook af of Maxwell zijn contract wil verlengen. Als hij dat niet wil, gaat Ajax op zoek naar een goede linksback die wel het één en ander mag kosten. Maar verlengt Maxwell wel zijn contract, dan zoekt hij de oplossing intern tot dat Maxwell weer herstelt is.
Nee, maar als je er toch bent, kan je het allicht vragen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, Ajax heeft jou aangesteld als hun onderhandelaar?![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klinkt goed. Als Maxwell z'n contract niet verlengd verwacht ik dan ook een topaankoop (Roberto Carlos ofzo).
Of het door Blind geschetste budget zo groot is vraag ik me afquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klinkt goed. Als Maxwell z'n contract niet verlengd verwacht ik dan ook een topaankoop (Roberto Carlos ofzo).
LOLquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
En we hebben al zoveel middenveldersquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:59 schreef Nashje het volgende:
Figo niet. Liever Zidane. Die schijnt z'n carriere te willen afsluiten in Nederland.
Jij vergeet een hoop smileys in je posts. Met namequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:59 schreef Nashje het volgende:
Figo niet. Liever Zidane. Die schijnt z'n carriere te willen afsluiten in Nederland.
Ik was er niet bij enzo hoor, maar doe nou niet alsof Opstelten die treinen kapot heeft gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Flikker op, zonder uitpubliek. Alleen maar omdat die papzak opsletten de rellen heeft veroorzaakt. Wat is nou een klassieker zonder uitpubliek....
Nou en:) Heb liever cicinho op linksback dan Lindenbergh oid:-)quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:34 schreef Nashje het volgende:
Cicinho is rechtsback he.
Ja maar als je dan toch een linksback koopt, koop dan een echte.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nou en:) Heb liever cicinho op linksback dan Lindenbergh oid:-)
Ik las vandaag weer ergens dat hij er nu juist wel weer voor open staat. Ik dacht dat het in het interview met Blind in de Telegraaf was.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Maxwell had toch al aangegeven niet te willen bijtekenen?
En op Ajax.nlquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:15 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik las vandaag weer ergens dat hij er nu juist wel weer voor open staat. Ik dacht dat het in het interview met Blind in de Telegraaf was.
We krijgen het nog lastig vanavond, wat een kut-opstelling! Alleen Pienaar en Sneijder maken volgend kans op een basisplaats, heel misschien Lindenbergh ook nog, maar verder zijn het allemaal bank- en/of tribuneklanten...quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:33 schreef jobosrulez het volgende:
Opstelling:
Vonk, Obodai, Heitinga, Galasek, Vermaelen, Pienaar, Sneijder, Lindenbergh, De Mul, Anastasiou, Boukhari
Tis weer zoverquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:40 schreef Erwtensoep het volgende:
spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |