De ene was van Rosenberg, de ander van De Ridder, dacht ik uit de woorden van die commentator op te makenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:50 schreef Nashje het volgende:
2 assists op Lindgren toch
Hoofdklasse B, en dat doen ze niet verkeerd. 4e Afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe hoog spelen de Rijnsburgse Boys? Hoofdklasse?
quote:Zaterdag 16 juli - Linksbackpositie baart Danny Blind zorgen
(Verslaggever RI, Amsterdam, 15.07u GMT+01.00, Het Parool)
Ajax-trainer Danny Blind laat in Het Parool weten dat de linskbackpositie hem nog steeds zorgen baart. Dit vertelt hij in een gesprek met de Amsterdamse krant, omdat het trainingskamp De Lutte vandaag haar einde nadert.
Blind: 'Die positie baart me zorgen. We hebben een paar miljoen om te investeren. Wat dat betreft voel ik me meer een clubman dan een passant', aldus de oefenmeester.
Hij vervolgt: 'Het zou goed zijn als Maxwell duidelijkheid schept over zijn toekomst. Mocht hij weg gaan, dan moeten we misschien meer doen om een vervanger in huis te halen'.
Ja klopt, maar die commentator met zijn "Ja al die spelers lijken ook zo op elkaar" is maar baggerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef Nashje het volgende:
Klopt ThomasBerge. Lindgren gaf die assist op Rosenberg (de 0-7) volgens mij.
Goed nieuws, alleen jammer dat rosenberg gewisseld wordtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:24 schreef Nashje het volgende:
Rosales erin voor Rosenberg.
Ja iddquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:26 schreef Nashje het volgende:
Zeg dan verdomme ook wie die 9e maakt lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |