Ik moet om 4 uur beginnenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:53 schreef Xlarge het volgende:
oh ja er bestaat ook ploegendienst
Ik wil nog wel blijven werken.. alleen vandaag heb ik geen zinquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:04 schreef Barmando het volgende:
Staatslot?
Ja doe zoals hijquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:54 schreef Roellio het volgende:
Doe zoals mij, word wakker met koorts en ga over je nek in de wc!
als je een 8 miljoen wint, ga je echt niet meer werken....quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik wil nog wel blijven werken.. alleen vandaag heb ik geen zin![]()
edit: oeps....quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:18 schreef Barmando het volgende:
[..]
als je 8 miljoen wint, ga je echt niet meer werken....
dan bende Jetset....
loopt snel naar winkelquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:18 schreef Barmando het volgende:
[..]
als je een 8 miljoen wint, ga je echt niet meer werken....
dan bende Jetset....
vriendinquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:19 schreef avotar het volgende:
mijn vriendin heeft me vastgeketend aan bed en is pas om 9 uur terug vanavond
Ik ben meer een kraslotenman, METEEN PRIJS!!!, en anders door naar het uitzendbureau...quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
loopt snel naar winkel(maar de trekking is toch altijd op een dinsdag?
)
uitzendbureau.. oplichters dat het zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:23 schreef Barmando het volgende:
[..]
Ik ben meer een kraslotenman, METEEN PRIJS!!!, en anders door naar het uitzendbureau...
tja... en de belastingsdienst ook....quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
uitzendbureau.. oplichters dat het zijn![]()
EN DE BELASTINGSDIENST OOK.......quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef Barmando het volgende:
[..]
tja... en de belastingsdienst ook....
Belasting sucks. Ik betaal al 5 jaar belasting voor al die luie flikkers in de WAO/WW (Uitgezonderd mensen die echt iets hebben natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:18 schreef -beyond- het volgende:
[..]
EN DE BELASTINGSDIENST OOK.......
GVD die vieze klerelijers houden gewoon 34 % van mijn loon in!!!
Ik heb dat nooit hoeven te betalen, deze maand voor het eerst!
GA 350 EURIES ACHTERUIT.....en waarvoor...
Al die vieze k** bui*e****ders die een 2 e huis hebben in marokko en een 9e kind nemen om kinderbijslag te trekken.
Om maar niet over een M.B te spreken die heel zijn leven vast moet zitten en wij "hard werkende mensen" voor hem kunnen betalen!!!
Ff on-topic...ik denk dat ik me morgen ook maar eens ziek ga melden. Ook ff lekker geld trekken!
ongeneeslijk doodgaan!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg dat je acute longkanker hebt opgelopen en ongeneeslijk dood gaat
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:07 schreef OneStupidDog het volgende:
Zeg dat je een okapi hebt aangereden
Al afgewerktquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:22 schreef fembol het volgende:
maar volgens mij is tie wel werken
Tegenscript: Hoe kwam je bij de telefoon?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:19 schreef avotar het volgende:
mijn vriendin heeft me vastgeketend aan bed en is pas om 9 uur terug vanavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |