Ik doe met jullie meequote:Op woensdag 13 juli 2005 17:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nog een partij?
Er zijn der al zoveel..
Ondankbaar nest!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:29 schreef timbob het volgende:
wij hebben echt zo'n dorpsbruna, met een paar populaire boeken, van die chicklits, zootje simpele tijdschriften en een paar mainstream strips..
dat schiet echt niet op.
Ligt eraan waar je naar op zoek bent natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:29 schreef timbob het volgende:
dat schiet echt niet op.
We hebben er al drie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik doe met jullie mee
Maar nu eerst naar de Hooghoudt fabriek
'quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nog een partij?
Er zijn der al zoveel..
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ondankbaar nest!
Bij hebben niet een een boekhandel.
www.bol.comquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ondankbaar nest!
Bij hebben niet een een boekhandel.
Dat is waar... maar waar komt onze aanhang vandaan met al dat linkse gespuis onder de Nederlandse bevolking?quote:
Want dat kanquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik zal dan best op BVO willen stemmen.
Wegstemmen, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is waar... maar waar komt onze aanhang vandaan met al dat linkse gespuis onder de Nederlandse bevolking?
quote:
VVD, LPF, D'66, CDA een beetje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is waar... maar waar komt onze aanhang vandaan met al dat linkse gespuis onder de Nederlandse bevolking?
Bij Idols kan je alleen vóór stemmen lamlul!quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja boeiend!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij Idols kan je alleen vóór stemmen lamlul!!
20 zetels minimaal?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oké.
We kunnen het altijd proberen natuurlijk.
Dat kan dus niet!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja boeiend!
Ik stem jou gewoon weg.Klaar!
Ja, weet ik veel.quote:
Ik lachte je niet uitquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.
Ik volg dat prutprogramma niet.
Ja, zoals ikzelf dus.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:35 schreef Airelle het volgende:
Wij willen hippe, jongen en openminded mensen.
Of niet beev?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:35 schreef BVO het volgende:
[..]
20 zetels minimaal?!
Wordt jij de eerste vrouwelijke premier..
I know.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik lachte je niet uit
Ik sta aan jouw kant weet je nog. De kant die Beev en Airelle belachelijk maakt
Grapje hoor
Tania is niet linksquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
I know.
Maar het was toch dom van mij om te denken dat je mensen kon wegstemmen bij Idols.
Maar jij staat nog steeds aan de goede kant, hoor.
Gebruik jij eerst maar eens fatsoenlijk interpunctie voordat je commentaar levert.quote:
Je kan natuurlijk op alle andere 9 stemmen. Dan stem je in feite tegen mij. Dus in dat opzicht...quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
Maar het was toch dom van mij om te denken dat je mensen kon wegstemmen bij Idols.
Die punt achter een smiley slaat al helemaal nergens opquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Gebruik jij eerst maar eens fatsoenlijk interpunctie voordat je commentaar levert..
Ja en?quote:
Dat is ABF.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die punt achter een smiley slaat al helemaal nergens op
En zo hoort het ookquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en?
Wat kan het mij nou boeien of ze links of rechts is.
Ik houd nog steeds van haar.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en?
Wat kan het mij nou boeien of ze links of rechts is.
Ik houd nog steeds van haar.
Je gaat me toch niet vertellen dat.....quote:
Ik wist wel dat ik érgens gelijk had.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk op alle andere 9 stemmen. Dan stem je in feite tegen mij. Dus in dat opzicht....
Ik ga helemaal niks vertellenquote:
Het moment is NU.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks vertellen![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik links ben en ook nooit dat ik rechts ben![]()
Je bent er toch niet zo eentje die ook aan niemand vertelt op wie je gestemd hebt he?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks vertellen![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik links ben en ook nooit dat ik rechts ben![]()
Dat tweede is helemaal triest.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent er toch niet zo eentje die ook aan niemand vertelt op wie je gestemd hebt he?!
Of je stem je helemaal niet?!.
Lees: 90 procent van Nederland.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:42 schreef Airelle het volgende:
Tenzij je ook helemaal geen mening hebt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |