Je schrijft je eigen naam niet eens met een hoofdletter.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
namen schrijf ik áltijd met hoofdletters [nou ja, bijna altijd.... toch?!]![]()
![]()
maar 't is pas juli en ik moet zuinig zijn, anders zijn voor 't einde van 't jaar m'n hoofdletters op.........
tsss da's alleen m'n nick.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:06 schreef Airelle het volgende:
Je schrijft je eigen naam niet eens met een hoofdletter.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:06 schreef BVO het volgende:
MissBliss:
Daar moet het ook niet zo.. Aangezien U2 nog bij de zin hoort, wordt het:
Ik ga vanavond naarU2.
.
Of:
Ik ga vanavond naar U2..
.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsss da's alleen m'n nick.....
* Babette gebruikt altijd hoofdletters, zeker ism rode lettertjes......
mij een beetje beschuldigen.....![]()
Oh, in dat geval, sorry!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsss da's alleen m'n nick.....
* Babette gebruikt altijd hoofdletters, zeker ism rode lettertjes......
mij een beetje beschuldigen.....![]()
Dat is toch het eerste wat je leert qua ABNquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:10 schreef BVO het volgende:
[..]. Jij begint een zin nooit met een hoofdletter.
.
ik had 't over namen, niet over zinnen.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:10 schreef BVO het volgende:. Jij begint een zin nooit met een hoofdletter.
.
Neequote:Op woensdag 13 juli 2005 14:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had 't over namen, niet over zinnen.....
maar goed, ik begrijp de hint.....
VANAF NU ZAL IK ALLEEN NOG MAAR HOOFDLETTERS GAAN GEBRUIKEN
van joe cocker is een cover van het nummer van the loving spoonfull, en van quincy is gebasseerd op die van the loving spoonfull maar veel jazzieerquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als die "Summer in the city" van Joe Cocker?
Veeeeeeeeeeeel zwoeler inderdaad!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:16 schreef timbob het volgende:
[..]
van joe cocker is een cover van het nummer van the loving spoonfull, en van quincy is gebasseerd op die van the loving spoonfull maar veel jazzieer
Ik slinger ze even aanquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:16 schreef timbob het volgende:
[..]
van joe cocker is een cover van het nummer van the loving spoonfull, en van quincy is gebasseerd op die van the loving spoonfull maar veel jazzieer
ik ging laatst 's kijken of ik 'm ergens op plaat kon vinden ofzo..quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:17 schreef timbob het volgende:
hoofdletters zijn voor mensen die tijd over hebben
Inderdaad, niet altijd hequote:Op woensdag 13 juli 2005 14:59 schreef timbob het volgende:
meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |